Is het ook niet, maar jij begon er over.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zolang het watje zijn niet erg is, dan is het toch geen probleem
Niet zo serieus. Daar ontstaan oorlogen doorquote:Op donderdag 10 november 2005 15:27 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
En wanneer voeg jij jouw eigen verhaal eens toe.
Of heb je die niet, jij bent normaal wou je zeggen!
ik ga![]()
Maar zo schop je elke relativering wel dood.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:25 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik snap hem zelf ook niet meer.
Volgens mij bedoelde ik te zeggen dat realisme niet realistisch is, wanneer het realistisch overkomt onder het motto 'realistisch willen zijn'. En dat bijzonder zijn niet bijzonder meer is, onder het motto 'bijzonder willlen zijn'. Men is realistisch daar waar men beseft dat bijzonderheid normaal is, omdat we allemaal normaal zijn en een tikkeltje bijzonder.
Zo pfff * scheel kijkt![]()
Okeyquote:Op donderdag 10 november 2005 15:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar jij begon er over.
Was eigenlijk ook maar half serieusquote:Op donderdag 10 november 2005 15:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Niet zo serieus. Daar ontstaan oorlogen door
Een wereld gebaseerd op onzin en onserieusheid daar is geen oorlog en depressie.
Welke relativeringquote:Op donderdag 10 november 2005 15:28 schreef Alicey het volgende:
Maar zo schop je elke relativering wel dood.
Oh ik ben niet zo normaal hoor, maar ik ben ook niet heel bijzonderquote:Op donderdag 10 november 2005 15:27 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
En wanneer voeg jij jouw eigen verhaal eens toe.
Of heb je die niet, jij bent normaal wou je zeggen!
ik ga![]()
Ik weiger te leven in deze realiteit. Voor mij gaat de zon pas schijnen als ik leef in mijn eigen realiteit. Ik bedoel dus ook. Je kunt op straat kijken en ziet een omgeving, of je kijkt er niet na. Het is maar hoe je de realiteit bekijkt. Je kunt ook de hele realiteit ontvluchten en gaan lezen. Of schrijven of wat anders.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:34 schreef Kiteless het volgende:
Ik bedoel, een beetje zweefteven moet mogen hoor, maar je hoeft niet gelijk al je verstandelijke vermogens over boord te gooien![]()
Als je alles wat bijzonder is gelijk stelt aan alles wat normaal is, valt er niets meer over te zeggen of te relativeren. Daar doel ik op.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:33 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Welke relativering
Is die er wel?
Nou nouquote:Op donderdag 10 november 2005 15:34 schreef Kiteless het volgende:
Oh ik ben niet zo normaal hoor, maar ik ben ook niet heel bijzonder
Verder ben ik niet zo arrogant om te denken dat mijn eigen verhaal jullie veel zal boeien - het interesseert mij al amper![]()
Tja, dat is zijn manier kennelijk, transformatie waar hij naar streeft misschien of ofzo.quote:Maar come on, die dromenvanger doet gewoon uitspraken die echt kant nog wal raken
"De realiteit is onrealistisch !"![]()
Ik bedoel, een beetje zweefteven moet mogen hoor, maar je hoeft niet gelijk al je verstandelijke vermogens over boord te gooien![]()
en dat zijn twee subjectieve oordelenquote:Op donderdag 10 november 2005 15:25 schreef sweetgirly het volgende:
omdat we allemaal normaal zijn en een tikkeltje bijzonder.
Opzich heb ik dat soms ook.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:42 schreef Alicey het volgende:
Als je alles wat bijzonder is gelijk stelt aan alles wat normaal is, valt er niets meer over te zeggen of te relativeren. Daar doel ik op.
Maar wel één pot nat, schaapquote:Op donderdag 10 november 2005 15:51 schreef het_fokschaap het volgende:
en dat zijn twee subjectieve oordelen
verzinsels komen veel voor, zijn zeer zeker niet abnormaalquote:Op donderdag 10 november 2005 15:54 schreef sweetgirly het volgende:
In de zin van als het natuurlijk is of kan zijn, waarom doen alsof het onnatuurlijk is of abnormaal?
Wat is een verzinselquote:Op donderdag 10 november 2005 15:56 schreef het_fokschaap het volgende:
verzinsels komen veel voor, zijn zeer zeker niet abnormaal
Nou nou, eerst oordeel je over andere mensen, soit..quote:Op donderdag 10 november 2005 15:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat ik bedoel met de werkelijkheid is onrealistisch is dat de werkelijkheid niet goed ontstaan is in principe.
jawel, dat is reproduceerbaarquote:Op donderdag 10 november 2005 15:58 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wat is een verzinsel
Jij gelooft een bloem niet als jij hem of haar ziet groeien?
Vertel dat de hongerige ethiopiers,quote:Werkelijkheid kun je niet veel kanten mee op als je het mij vraagt. De kracht van de illusie is vele malen sterker.
Nouquote:Op donderdag 10 november 2005 16:01 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Nou nou, eerst oordeel je over andere mensen, soit..
Maar nu ook even kritiek op God leveren, want jij weet het beter ?
Jij durft!
Nou zover is de mensheid nog niet dat ze met de illusie hun honger kunnen wegwerken en eigen producten kunnen maken met de illusie. Omdat de werkelijkheid nog te zwaar aanwezig is. Dan zou eerst de huidige werkelijkheid met de huidige wetten moeten verdwijnen, dat de illusie boven de werkelijkheid gaat functioneren en misschien is dat het moment dat er helemaal geen werkelijkheid meer is, dan openen zich ook deuren tot andere dimensies misschien, dan kun je verder reizen dan de horizon. En dan hoef je niet meer naar de winkel.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:03 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Vertel dat de hongerige ethiopiers,
als die eens zouden weten dat het enige wat ze hoeven te doen is fantaseren over een Big Mac !
En wat vind jij niet reproduceerbaar?quote:Op donderdag 10 november 2005 16:03 schreef het_fokschaap het volgende:
jawel, dat is reproduceerbaar
En dat is allemaal zo omdat jij dat vindt ?quote:Op donderdag 10 november 2005 16:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb net mijn signature aangepast omdat ik van mening ben dat de illusie kan overheersen. De persoonlijke illusie dus van ieder mens. Stel je wilt ergens zijn wat niet bestaat, dan kun je daar naartoe gaan ooit. Je bent dan niet meer gebonden aan de aarde.
Je kunt ooit in de toekomst overal naartoe. Er zijn dan geen grenzen meer. Nergens. Totaal geen grenzen en afhankelijkheid. En ook geen schaarste meer. Alles pico bello
Ik kijk in mijn magische bol, en zie magische tijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |