abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2005 @ 14:05:30 #76
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32147362
In mijn geval ben ik gewoon blij met mijn vrije gevoel, en dat laat ik dan graag blijken zonder dat ik arrogant wil zijn. Ik ben gewoon vrij en voel me vrij. En dat kan ik niet vaak genoeg zeggen hoewel ik het niet te vaak moet zeggen anders wordt het vrije gevoel niet meer zo bijzonder en voelt het minder vrij aan.

Misschien hebben jullie het over iemand anders ook. Maar in mijn geval is het een observatie van wat ik voel en ervaar. En ik ervaar dus zeker dat ik gezonder en gezonder in mijn vel begin te zitten. Alsof ik herboren ben.

Dat is eerder een constatering En het is nog altijd een discussie-forum hier. Hoeveel mensen blijven niet standvastig vast houden aan hun mening? Dat is ook een vorm van arrogantie, dat je denkt dat jou mening de enige ware is.

Ik vind mensen die geen mm toegeven aan hun eigen mening arroganter dan mensen die beweren dat ze zich iets anders voelen dan de massa en met andere dingen bezig zijn. En daarbij is iedereen met andere dingen bezig. Je hebt de ballen van de maatschappij, je hebt de kakkers, je hebt de studenten die zich onder tafel zuipen. Overal ontstaan sub-culturen in de maatschappij.

De een is bezig met dit, de ander met dat. De een zus en de ander zo. Wat is de massa en wat is de kudde? Iedereen is en blijft een individu. Waarbij iedereen ook wel gemeenschappelijke kenmerken heeft.

Ik denk maar zo ' Leven en laten leven"
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32147497
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:01 schreef thaleia het volgende:
Dus mensen die er iets van zeggen dat zelfverklaarde indigokinderen kennelijk erg de behoefte hebben zichzelf bijzonder te voelen zijn arrogant, en dat sweetgirly daar op haar beurt iets van zegt zouden we dan meta-arrogant kunnen noemen, en dat ik dit nu aanstip is dan wellicht meta-meta-arrogant? Schitterende discussie, mag ie naar WFL?
Mensen moeten zelf weten wat ze wel of niet willen zeggen.
Boeit mij dat nou. En ik vind het prima, al zal het wel oeverloze discussie worden.

Wie is er arroganter?
Ik vind dat mensen die iets te zeggen hebben over anderen, naar zichzelf moeten kijken.
Zo simpel zie ik het, noem het arrogant, noem het whatever. En een discussie daarover, vind ik dan helemaal uhhh meta-arrogant idd. Waar ik dus ook niet aan mee doe, open zelf een topic met wie er de arrogantste kan zijn, dan kan het topic zelf hier gaan over waar het over ging. En hebben jullie ook (eens) jullie eigen bijzondere topic .

Ciao!
  donderdag 10 november 2005 @ 14:17:23 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32147710
Mensen moet elkaar inderdaad met rust laten. Zou iedereen dat doen dan zou de wereld er meteen een stuk rooskleuriger uitzien.

Die heeft een mening daarover, die heeft een mening over hem, en die over haar. En zo heeft iedereen een mening klaar en plakt alles aan elkaar vast. De mensheid vormt zo een soort van ziekte. Omdat mensen zich continu bemoeien met anderen.

Niet alleen in deze topic trouwens Overal ter wereld.
pi_32147719
Nog even snel
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:02 schreef Alicey het volgende:

Die vat ik niet helemaal... 'normale' mensen bestaan denk ik niet. Mensen die doen zoals ze voelen zou je normaal kunnen noemen, en in veel gevallen vallen ze dan ook in wat als normaal bevonden wordt..
Eens, wat is er normaal?
Maar kennelijk wordt normaal soms gezien als abnormaal.
Terwijl.. naja whatever .
quote:
Bij HSP denk ik eerder aan iemand die wat gevoeliger is, en bij NTK denk ik eerder aan lichte vormen van geestelijke afwijkingen (In de mate waarin iedereen gestoord is). Dit lijken mij 'normale' diverserende eigenschappen. Als in, binnen de normen vallend.
Ik vind het ook wel vrij normaal, sterker, erg menselijk zelfs.
quote:
Ik denk dat dat een beetje de strekking is van degene tegen wie je reageert..
Kan best.
Allleen vraag ik mezelf dan af wat reacties als 'wat blow jij' etc dan aan de discussie toevoegen .

Mijn mening, niks.
Getuigt alleen maar van een overmatige arrogantie.
quote:
Maar waarom die drang om jezelf in een hokje in te delen, en vanuit dat hokje de hele wereld te gaan benaderen? Als ik naar mezelf kijk kan ik ook een stapel hokjes tevoorschijn halen, maar ik zie niet in wat het voor goeds doet om volledig vanuit dat hokje de wereld te ervaren, in plaats van niet te denken aan die hokjes, en gewoon als mens de wereld te ervaren..
Oh, ik deel mezelf niet in hoor , dat doen andere mensen wel voor me.
Alleen lukt het ze soms niet zo erg .

Voor de rest, eens/geef ik gelijk in.
quote:
Iedereen is wel in zekere mate onzeker. Niet iedereen laat echter diens gedrag er door bepalen, en niet iedereen gaat zichzelf stempels opplakken tegen die onzekerheid.
Het eerste, ja dat zeg ik.
Het tweede, precies, dat doen mensen niet zelf, dat doen anderen wel voor je.

Is het een issue welnee, wie zegt mij dat ik bijv. onzeker ben .
Ik kan het zijn, maar ik kan ook zo zeker als de pest zijn.

Boeit het, nee.
  donderdag 10 november 2005 @ 14:19:37 #80
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32147783
Onzekerheid heeft te maken of je het boeit wat anderen over je denken. Boeit het niet wat anderen over je denken dan ben je ook op geen enkel gebied onzeker meer.

Schijt eraan dus in zekere mate. Binnen het toelaatbare. En vooral geen cm toegeven.

Dit heeft dus ook te maken met mijn persoonlijke missie in mijn leven. En dat is niet arrogant. Dat is wederom zoals ik vandaag en gisteren al 10 keer gezegd heb. Mezelf verlossen van het kwade. Onzekerheid hoort ook bij het kwade. Alles dat niet gewenst is hoort bij het kwade.

Mijn doel is pas bereikt als alles weg is dat ik niet wil. En dat blijf ik nastreven. Omdat ik weiger toe te geven.

En misschien ben ik daarom een beetje een nieuwetijdskind Dat ik me actief inzet in het leven om te komen tot het ideale, dat ik dus ook iedere negatieve emotie aan wil pakken en niet toelaat. En dat ik niet mijn hoofd wil laten zakken, op geen enkel punt.

Je kan dit als arrogant zien, als vreemd. Als abnormaal. Of als een gezonde instelling.
pi_32147925
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:17 schreef sweetgirly het volgende:
Nog even snel
[..]

Eens, wat is er normaal?
Maar kennelijk wordt normaal soms gezien als abnormaal.
Terwijl.. naja whatever .
Normaal is min of meer maatschappelijk bepaald.. In elke bepaling is het echter zo dat normaal datgene is waar het grootste deel van de mensen aan voldoet.
quote:
Ik vind het ook wel vrij normaal, sterker, erg menselijk zelfs.
Inderdaad, in die zin niet iets bijzonders, en ook niet iets wat slechts enkele mensen treft, lijkt me..
quote:
Kan best.
Allleen vraag ik mezelf dan af wat reacties als 'wat blow jij' etc dan aan de discussie toevoegen .
Ik heb thaleia niet die opmerking zien maken.
quote:
Oh, ik deel mezelf niet in hoor , dat doen andere mensen wel voor me.
Alleen lukt het ze soms niet zo erg .
Ik ben er bekend mee, zie mijn sig. Ik doel er echter vooral op dat factoren als verhoogde gevoeligheid of kleine afwijkingen geen factoren zijn die je hele wereldbeeld zouden moeten bepalen.
quote:
Voor de rest, eens/geef ik gelijk in.
Volgens mij zijn we het inderdaad wel eens.. Ben je het ook eens dat HSP en NTK nietszeggend zijn, omdat het op zoveel mensen van toepassing is?
quote:
Het eerste, ja dat zeg ik.
Het tweede, precies, dat doen mensen niet zelf, dat doen anderen wel voor je.
Maar daar hoef je je nou net niets van aan te trekken.
quote:
Is het een issue welnee, wie zegt mij dat ik bijv. onzeker ben .
Ik kan het zijn, maar ik kan ook zo zeker als de pest zijn.

Boeit het, nee.
Ach, dat weet ik van mezelf ook wel.. Ik ben zeker genoeg om zo nu en dan gewoon onzeker te zijn, puur zoals het is.
  donderdag 10 november 2005 @ 14:30:07 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32148084
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:

Ach, dat weet ik van mezelf ook wel.. Ik ben zeker genoeg om zo nu en dan gewoon onzeker te zijn, puur zoals het is.
Zonder onzekerheid geen zekerheid. Zekerheid daar bouw je naartoe door de jaren heen. Dat gaat met vallen en opstaan. Ben je niet tevreden in onzekerheid dan vecht je vanzelf toe naar een meer zeker gevoel. En dat zekere gevoel wordt denk ik ook steeds sterker.

Straks zet ik weer op : "Iron Maiden - a brave new world"

Nee, maar zeker zijn is toch mooi? Onzekerheid vind ik zelf dus echt waardeloos. Onzekerheid op allerlei gebieden. Dat hoeft niet eens op een bepaald vlak op te treden. Je kunt ook onzeker zijn zonder echt te weten waarom je onzeker bent. Of onzekerheid richting de toekomst of wat dan ook.

Onzekerheid zorgt hier voor twijfel en angst. En dat is niet de bedoeling dacht ik zo.

Bouwen naar een toekomst wil naar mijn idee vanzelf zeggen dat je zekerder in je vel komt te zitten en dat heeft tijd nodig.

En dan heb je nog een zekere wereld. En zo kun je dat verhaal doortrekken.

Misschien is dat iets voor een nieuwe tijd. Waar er geen onzekerheden meer bestaan.

Of zijn onzekerheden leuk? In mijn ogen dus totaal niet. Zekerheid is stukken leuker. Bij alles dat bestaat.

It's a brave new world Ik hoop maar dat zoiets gaat gebeuren ooit. Een sterke stabiele wereld
pi_32148166
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:30 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Zonder onzekerheid geen zekerheid. Zekerheid daar bouw je naartoe door de jaren heen. Dat gaat met vallen en opstaan. Ben je niet tevreden in onzekerheid dan vecht je vanzelf toe naar een meer zeker gevoel. En dat zekere gevoel wordt denk ik ook steeds sterker.

-knip-

Of zijn onzekerheden leuk? In mijn ogen dus totaal niet. Zekerheid is stukken leuker. Bij alles dat bestaat.
Onzekerheid heeft denk ik wel nut in de zin dat je nog eens een keer alles overdenkt en goed nadenkt.. Onzekerheid an sich neem ik zoals het is, maar soms neemt het inderdaad erg vervelende vormen aan. Overal aan twijfelen, en vooral twijfelen aan mensen die je goed kent en vertrouwt is wel vervelend..
pi_32148428
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:

Normaal is min of meer maatschappelijk bepaald.. In elke bepaling is het echter zo dat normaal datgene is waar het grootste deel van de mensen aan voldoet.
Inderdaad, in die zin niet iets bijzonders, en ook niet iets wat slechts enkele mensen treft, lijkt me..
Hm hm.
quote:
Ik heb thaleia niet die opmerking zien maken.
Nee ok, zij reageerde op mij, ik reageerde gewoon terug.
Zij wilt er echter gelijk een schítterend topic over openen.

Ik proef, wat zeg ik, ik voelde, de sarcasme erin, al gelijk.
Soms weet je gewoon waar mensen de bal naar toe willen schieten. Echter, ik schiet hem dan vaag een kant op die niet naar de gewenste richting toe leidt. En dus of dan heb ik zoiets van, open zelf je eigen bijzondere topic, moet ik mezelf daarvoor uitlenen, als het hier al nergens over gaat/heen gaat . Nee dus, al ben ik er in staat toe .
quote:
Ik ben er bekend mee, zie mijn sig. Ik doel er echter vooral op dat factoren als verhoogde gevoeligheid of kleine afwijkingen geen factoren zijn die je hele wereldbeeld zouden moeten bepalen.
Mijn wereldbeeld wordt er niet door bepaald, maar die van anderen soms des te meer . Terwijl ik dus zoiets heb van, doet het ertoe? Ik bedoel, gevoelige(re) mensen, nou nou, big issue. Zijn belangrijke dingen op de wereld. Dus zie er het nut niet van in om ze te spanken daar waar anderen meer gespankt zouden kunnen worden.

Ofzoiets.
Mensen die geen vlieg kwaad doen, en vervolgens niet serieus worden genomen en/of in de maling worden genomen. Tja, dan word ik de lastige vlieg, en ik bijt .

Nee maar serieus, dat is het enige waar ik af en toe last van heb.
quote:
Volgens mij zijn we het inderdaad wel eens.. Ben je het ook eens dat HSP en NTK nietszeggend zijn, omdat het op zoveel mensen van toepassing is?
Tja, termen termen.
Ik vind ze in die zin nietszeggend, omdat ik liever naar het individu ansich kijk.
Zo kan iemand mij vertellen dat ie adhd heeft, een nieuwetijdskind is of normaal.
Ik luister daar toch vaak niet naar . En zie wat ik zie. Een mens. Eureka en suf .

En voor mijn part is iemand dit of dat, ook dat zegt mij niets.
quote:
Maar daar hoef je je nou net niets van aan te trekken.
Over het algemeen trek ik mezelf soms nergens iets van aan, maar ik bemoei mezelf soms wel overal mee .
quote:
Onzekerheid is ook helemaal niet erg, net zoals zeker zijn dat volgens mij niet is.
Als die balans er soms maar is, maar daarvoor hebben we, ook hier weer, beiden waarschijnlijk nodig. Om het cirkeltje dicht te maken enzo soms .

Zodat er alleen 'het individu' is.

maargoed, was dit nou offtopic
  donderdag 10 november 2005 @ 14:44:30 #85
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32148522
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:33 schreef Alicey het volgende:

[..]

Onzekerheid heeft denk ik wel nut in de zin dat je nog eens een keer alles overdenkt en goed nadenkt..
Toch als je weet wat je moet doen in het leven, dan hoef je niet meer na te denken. Nadenken is ook niet alles. Je kunt beter weten dan denken. Bij denken gebeurt vaak dat je in een spiraal terecht komt en dan ga je vanzelf teveel in het hoofd leven. En zelfs al denk je veel na, dan nog kan het risico's met zich meebrengen in wat je doet of zegt. Dan maak je misschien net de foute keuze die je bij niet nadenken niet zo maken.

Dat heb ik dus altijd gehad. Onzekerheid, twijfel en nog meer. Ik leefde meer in mijn hoofd dan elders. Ik vertoef zelf liever buiten mijn hoofd?

Maar je hoeft niet onnodige risico's te nemen als je niet meer nadenkt. Als je weet hoe je leven geleefd moet worden dan kom je in het ritme dat je vanzelf in het juiste milieu terecht komt. Dan ga je bijvoorbeeld niet in een ghetto rondlopen of wat dan ook.

Maar dan 1 moment stil staan? Is dat niet al teveel? Als je kalm en bedaard bent dan zou ik zeggen, sta je 1 moment stil dan krijg je weer vanzelf de angst en twijfel. En dat wreet aan je en zo blijft dat in je systeem zitten.

De twijfel en angst is een ....hel. Het zorgt voor meer ellende dan wat anders.
pi_32148615
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:41 schreef sweetgirly het volgende:

Mijn wereldbeeld wordt er niet door bepaald, maar die van anderen soms des te meer . Terwijl ik dus zoiets heb van, doet het ertoe? Ik bedoel, gevoelige(re) mensen, nou nou, big issue. Zijn belangrijke dingen op de wereld. Dus zie er het nut niet van in om ze te spanken daar waar anderen meer gespankt zouden kunnen worden.
Ik zie het niet zo zeer als spanken, maar eerder als realistisch zijn.. Het is niet iets bijzonders.
quote:
Mensen die geen vlieg kwaad doen, en vervolgens niet serieus worden genomen en/of in de maling worden genomen. Tja, dan word ik de lastige vlieg, en ik bijt .
Ergens toch ook het risico van je op een internetforum begeven.. Of je nou een vlieg kwaad doet of niet.
quote:
Zo kan iemand mij vertellen dat ie adhd heeft, een nieuwetijdskind is of normaal.
Ik luister daar toch vaak niet naar . En zie wat ik zie. Een mens. Eureka en suf .

En voor mijn part is iemand dit of dat, ook dat zegt mij niets.
Heeft deze hele topic dan nog zin?
quote:
Over het algemeen trek ik mezelf soms nergens iets van aan, maar ik bemoei mezelf soms wel overal mee .
Dat laatste is duidelijk. Maar ik heb dat zelf ook wel.
  donderdag 10 november 2005 @ 14:53:06 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32148792
Alicey, je wattigheid is de volledige schuld van God. Ik denk dat het komt omdat je vanaf kinds af aan moet twijfelen. Bij het leren lopen moet je al continu oppassen dat je niet valt. En dan krijg je te maken met allerlei indrukken waar je geen raadt mee weet en nog meer ellende. Opvoeding ook soms en zo kun je doorgaan.

Vanaf het opgroeien zit er angst in. Onzekerheid ook. En waarschijnlijk nog wel meer dat niet te verklaren valt. Misschien zit angst en twijfel er al vanaf het begin in op een bepaalde manier. Het gevoel van adem verliezen tijdens het heftige schrikken.

Het hele opgroeien en the jungle van het leven zorgt voor onzekerheden.

The jungle goed kunnen doorlopen is een kunst. Dat is de kunst van het leven. Of God ermee te maken heeft vraag ik me af. Maar het is weer een simpele benadering van mij. Ik bekijk zaken het liefst zo eenvoudig mogelijk. Ga je bij deze zaken God erbij betrekken dan strandt je al vaak nergens. Omdat het hele gedoe met God te ingewikkeld voor woorden is.

Omdat God zelf een onzekerheid is, kun je hem denk ik het beste niet betrekken om zekerheid te krijgen in het leven. In ieder geval niet bij zekerheid in het voelen en denken.
pi_32148949
Die regel uit mijn sig was niet zo serieus bedoeld hoor, Dromenvanger.

Ik had gewoon zin om iemand de schuld te geven van mijn wattigheid, en God leent zich daar het beste voor.
pi_32149025
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:47 schreef Alicey het volgende:

Ik zie het niet zo zeer als spanken, maar eerder als realistisch zijn.. Het is niet iets bijzonders.
Realistisch zijn, nee serieus, van sommige mensen krijg ik nou niet het idee/gevoel dat ze realistisch bezig willlen zijn.

Als we het dan toch over realistisch hebben.
Zoals we zelf al zeiden, gevoeligheid etc = menselijk. Er wordt, mede door dit topic een deur open gegooid, er kán over gepraat worden. Opmerkingen die zgn realistisch moeten zijn, zie ik dan niet als realistisch, maar als 'kijk, ik ben realistischer dan jullie, ik ben normaal'. Ja dus . Dan heb ik zoiets van 'je komt in een 'bijzonder' topic vertellen, dat de mensen die bijzonder willlen zijn, niet bijzonder zijn etc en dat het niet realistisch is'. Goh, maakt dat de realistische even bijzonder.

Realistisch gezien, zijn de realistische mensen soms nog bijzonderder dan de tot hen uitverkorenen 'bijzondere' mensen.

Maar dat is mijn mening
Dus in die zin, vind ik het wel een goeie, als er eens een topic wordt geopend voor 'normale' mensen. Volgens mij wordt het een feest, ja . Ze kunnen een topic openen, met 'ben jij normaal of vind je jezelf niet bijzonder'.

Of het wordt dan weer harstikke rustig juist
quote:
Ergens toch ook het risico van je op een internetforum begeven.. Of je nou een vlieg kwaad doet of niet.

Heeft deze hele topic dan nog zin?
Vind ik wel ergens .
quote:
Dat laatste is duidelijk. Maar ik heb dat zelf ook wel.
Hehe
pi_32149103
Je laatste post heb ik een beetje moeite mee om die te begrijpen sweetgirly
  donderdag 10 november 2005 @ 15:17:36 #91
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32149586
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:58 schreef Alicey het volgende:

Ik had gewoon zin om iemand de schuld te geven van mijn wattigheid, en God leent zich daar het beste voor.
God de almachtige zondebok

Ik gaf hem vroeger ook vaker de schuld, maar dat was serieus. Nu neem ik het hef in eigen handen en versla ik het kwade

The beast returns
  donderdag 10 november 2005 @ 15:20:11 #92
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32149664
Realisme is een goede eigenschap. En wie zegt dat de mensen hier niet realistisch zijn? Want wat is realisme daadwerkelijk? Het beeld dat de wereld schept goed kunnen beoordelen toch

En als het beeld dat geschept wordt door de wereld niet in orde is. Dan hebben mensen met een andere kijk een realistischere kijk erop omdat al die mensen die denken realistisch te zijn, hun realisme baseren op een onrealistische wereld.

Naar mijn idee is de huidige werkelijkheid onrealistisch. Dus mensen die deze wereld als realistisch zien, zijn dan als het ware de meest onrealistische mensen. Omdat ze deze huidige wereld als realiteit zien, terwijl dit niet de realiteit is. In ieder geval niet de realiteit zal blijven.
pi_32149666
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:17 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

God de almachtige zondebok

Ik gaf hem vroeger ook vaker de schuld, maar dat was serieus. Nu neem ik het hef in eigen handen en versla ik het kwade

The beast returns
Over het algemeen heb ik er niet zoveel problemen mee dat ik een watje ben, en beschouw ik het niet als kwaad. Het is maar af en toe dat ik er problemen mee heb, en dan is het gewoon een kwestie van doorbijten.

Maar... We gaan wel erg off-topic.
  donderdag 10 november 2005 @ 15:22:13 #94
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_32149715
Godsallemachtig dromenvanger, je laat me af en toe echt gieren van het lachen,
maar op de een of andere manier twijfel ik eraan dat dat je bedoeling is

Praat jij IRL ook zo ?
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
  donderdag 10 november 2005 @ 15:22:35 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32149726
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Over het algemeen heb ik er niet zoveel problemen mee dat ik een watje ben, en beschouw ik het niet als kwaad. Het is maar af en toe dat ik er problemen mee heb, en dan is het gewoon een kwestie van doorbijten.

Maar... We gaan wel erg off-topic.
Zolang het watje zijn niet erg is, dan is het toch geen probleem

Dan is het ook geen mankement te noemen.

Ik kan ook een watje zijn hoor, maar die situaties die vermijdt ik liever totdat ik er wel klaar voor ben. Verder ben ik gemakzuchtig. Maar dat beschouw ik als positieve eigenschap. Liever de makkelijke dan de moeilijke weg.
  donderdag 10 november 2005 @ 15:23:53 #96
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32149775
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:22 schreef Kiteless het volgende:
Godsallemachtig dromenvanger, je laat me af en toe echt gieren van het lachen,
maar op de een of andere manier twijfel ik eraan dat dat je bedoeling is

Praat jij IRL ook zo ?
Ik ben niet altijd serieus hoor Maar ik combineer het serieuze met het niet serieuze. Ga ik mezelf serieus nemen dan belandt ik in het gekkenhuis. Omdat de wereld niet serieus genomen dient te worden. Zodra ik mezelf en de wereld serieus neem, is het einde zoek

In IRL praat ik minder zo, omdat mensen vaak niet weten wat ze moeten antwoorden. Dus dan praat ik "normaal".
  donderdag 10 november 2005 @ 15:24:03 #97
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_32149780
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:20 schreef Dromenvanger het volgende:
..
Naar mijn idee is de huidige werkelijkheid onrealistisch. Dus mensen die deze wereld als realistisch zien, zijn dan als het ware de meest onrealistische mensen. Omdat ze deze huidige wereld als realiteit zien, terwijl dit niet de realiteit is. In ieder geval niet de realiteit zal blijven.
Oh come on kappen nou
You *GOTS* to be kidding me
Lees die paragraaf zelf nou nog eens na en beweer dan dat je dat echt meent
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_32149816
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:02 schreef Alicey het volgende:
Je laatste post heb ik een beetje moeite mee om die te begrijpen sweetgirly
Ik snap hem zelf ook niet meer .

Volgens mij bedoelde ik te zeggen dat realisme niet realistisch is, wanneer het realistisch overkomt onder het motto 'realistisch willen zijn'. En dat bijzonder zijn niet bijzonder meer is, onder het motto 'bijzonder willlen zijn'. Men is realistisch daar waar men beseft dat bijzonderheid normaal is, omdat we allemaal normaal zijn en een tikkeltje bijzonder.

Zo pfff * scheel kijkt
  donderdag 10 november 2005 @ 15:26:12 #99
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32149840
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:24 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Oh come on kappen nou

Ik denk dat de realiteit altijd veranderd. Over een paar jaar is Bush geen president meer, zal de zon altijd schijnen en komen er UFO's die overleden mensen terug brengen

Nee, ik geloof in een idiote wereld. Een gekkenhuis wil ik zien. De wereld mag wat mij betreft vandaag nog doordraaien en al het serieuze moet verdwijnen.

Ff serieus, de huidige realiteit is te serieus. Er zijn te weinig mogelijkheden en alles is saai. Ik wil vuurwerk zien als het ware. En vooral geen depressieve mensen op straat tegen komen.

Ik heb een dosis fantasie hier, en ik zie een wereld zonder fantasie. Mijn denkwereld vol fantasie sluit niet aan op de werkelijkheid.
pi_32149882
quote:
Op donderdag 10 november 2005 15:24 schreef Kiteless het volgende:

Oh come on kappen nou
En wanneer voeg jij jouw eigen verhaal eens toe .
Of heb je die niet, jij bent normaal wou je zeggen!

ik ga
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')