maar ik denk niet dat er prijsafspraken zijn. Want anders was de Makro nooit omlaag gegaan met de prijs van de PSP. En prijsafspraken mogen volgens mij ook niet eens volgens de wetquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:00 schreef SocialDisorder het volgende:
bij MM kostte de PSP 249,95 euro volgens zijn Xbox en PS2 ook nog steeds op de adviesprijs van Sony en MS.
Kan je dit soort kreten ook hardmaken, of blijft het beperkt tot "je bron".quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:37 schreef SocialDisorder het volgende:
FRS heeft denk ik ook geleerd van de domper rond de introductie van Xbox; totaal 20.000 units verkocht in de eerste twee maanden. Zoveel verkocht Sony in 30 minuten aan PS2s (slightly exagurated).
Je vergeet dat MS toen een nieuwe speler was op de markt, wat ze tegenwoordig zeker niet meer zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
kijk maar naar de verkoopcijfers van Xbox & de reden van de prijsdaling na 6 weken (record voor consoles)......
Dat noem ik gewoon het afromen van de markt, je pakt gewoon ff een paar tientjes extra van de fanboys en early adoptors wie prijs minder kan schelen dan de mainstream. Dat is echt niet uniek ofzo hoor, ga maar eens kijken naar hoe het gaat bij bijv. TV's.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
kijk maar naar de verkoopcijfers van Xbox & de reden van de prijsdaling na 6 weken (record voor consoles)......
Ja en wat voor concurrentie hadden die, de Saturn.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
kul, Sony was ook net een nieuwe speler met z'n PlayStation, en die hebben niet te klagen gehad over tegenvallende verkoop.
afromen? MS geeft zeker graag toe dat de verkoop matig is.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat noem ik gewoon het afromen van de markt, je pakt gewoon ff een paar tientjes extra van de fanboys en early adoptors wie prijs minder kan schelen dan de mainstream. Dat is echt niet uniek ofzo hoor, ga maar eens kijken naar hoe het gaat bij bijv. TV's.
bron: www.gamer.nlquote:Nu Microsoft vanwege de matige verkoopresultaten de prijs naar ¤299 heeft veranderd,
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:33 schreef SocialDisorder het volgende:
owh ja, PS3 hè?
WOEHOE, 22 oktober waarschijnlijk de eerste ingame beelden van Killzone PS3
Later de N64, eerder de andere nintendo's. En dus de saturn.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja en wat voor concurrentie hadden die, de Saturn.
En een dergelijke verkooptactiek toegeven is goed voor je imagequote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
afromen? MS geeft zeker graag toe dat de verkoop matig is.
[..]
bron: www.gamer.nl
http://www.gamer.nl/nieuws/12730
YAY!!! Dante komt er niet zo retarded uit te zien als in de TGS-trailerquote:Devil May Cry 4 Update
A few added details on Dante's next generation debut.
by Anoop Gantayat
October 3, 2005 - Devil May Cry 4 made a limited appearance at the Tokyo Game Show via a new trailer and some slick screenshots in Japan's biggest magazines. Following the game's E3 debut, it at long last seems like Capcom is starting to spill the details on what we can expect from this PS3 sequel. Producer Hiroyuki Kobayashi does just that in a brief interview featured in the latest issue of Japan's Hyper PlayStation magazine.
Asked what his goals are for the project, Kobayashi states that he considers Devil My Cry 4 to be an important title because it's been four years since he worked with Dante (on part 1 of the series) and the game has the number "4" in it. He wants to give players the feeling that Dante is making his world debut once again. He also feels that, both in terms of cinema scenes and gameplay, Devil May Cry 3 offered a complete experience, and he hopes to continue along the lines of that game while adding new elements.
This doesn't seem to mean that DMC4 will be just DMC3 with next generation visuals. Kobayashi states that he and his development staff are planning some big changes for the series, although specifics are currently being kept under wraps at Capcom's Osaka development studio.
The Dante shown at TGS is actually not the Dante that we will be seeing in Devil May Cry 4. The TGS character was made as an extension of Devil May Cry 3's young Dante in order to show what the development staff could do with the PS3 hardware. The Dante that we control in Devil May Cry 4 will be different though, following directly from the Dante of the original Devil May Cry. Character designer Tatsuya Yoshikawa is currently designing the character, and a few bits of artwork shown in the magazine suggest an older Dante. Some of the art shows Dante with his hair back, giving the character a more threatening look.
In addition to Dante, we can, continuing with series tradition, expect a female lead. In the interview, Kobayashi asks readers if they'd prefer a previous heroine to return, or a completely new heroine. Jokingly, he adds that a heroine is important in order to show off how cool Dante really is. Other characters from past games may or may not make an appearance -- Kobayashi says that nothing has been decided.
Clearly, Devil May Cry 4 is early in development. The game currently doesn't have a release date. Kobayashi promises to start thinking about a release date for Devil May Cry 4 once the PS3 has seen release.
Klopt!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:48 schreef SocialDisorder het volgende:
http://ps3.ign.com/articles/655/655493p1.html
[..]
YAY!!! Dante komt er niet zo retarded uit te zien als in de TGS-trailer
quote:[18:12:06] Reality: Xbox 360 : 299 ¤
Playstation 3 : 244 ¤
[18:12:16] Davy || Mark: HAHAHAH
[18:12:21] Davy || Mark: xbox klopt
[18:12:21] Reality: echt waar
[18:12:26] Davy || Mark: ps3 minstens 400
[18:12:39] Davy || Mark: wat klopt ?
[18:12:45] Davy || Mark: zei sony dat het 244 wordt?
[18:13:28] Reality: ja jij zei toch dat er xbox 360 tentoonstelling
zou komen in NL was gisteren ofozw en dar is dat vertet
[18:13:40] Davy || Mark: dat is allang geleden
[18:13:47] Davy || Mark: en geef dan link waar dat staat
[18:13:57] Reality: ik heb die uit de krant
[18:14:04] Reality: brabant dagblad
[18:14:12] Reality: zal ik ff proberen te scannen ?
[18:14:17] Davy || Mark: ok
244 euro, lente 2006. Optimisten daarquote:
de geruchten worden in ieder geval veel sterker, en nogmaals: waar rook is is vuur...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:41 schreef Retuobak het volgende:
Dus die geruchten van eerder dat ontwikkelaars naar de X360 en rev over wilden stappen hebben misschien toch enige correlatie met de werkelijkheid? (al realiseer ik me ook wel dat het allemaal geruchten blijven)
Waar de hel halen ze die onzin vandaan?!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:38 schreef Retuobak het volgende:
244 euro, lente 2006. Optimisten daar
Klopt ook niet inderdaad. Het zijn er 8! (eigenlijk 9, maar er worden maar 8 van gebruikt). Maar deze 8 cores zijn wel echte cores hoor.quote:En het ook doen lijken alsof de PS3 een 'echte' 7-core CPU heeft
Dit is wéér hetzelfde bericht, maar dan iets anders verwoord.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:39 schreef kepler het volgende:
hmmm wie had het er ook alweer over dat Sony geen eisen stelde aan de games:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6896
Nou, de geruchten worden niet zozeer sterker. Ze worden herhaaldquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:44 schreef kepler het volgende:
de geruchten worden in ieder geval veel sterker, en nogmaals: waar rook is is vuur...
Overigens geldt dit sowieso voor multi-core processoren, dus ook voor die van de xbox 360 bijv.quote:ik kan me wel voorstellen dat de Cell echt niet makkelijk is om voor te programmeren. Maar als je hem goed doorhebt dan kan je er wel veel mee. Het probleem is dat het dus een hoop tijd/expertise/ veel geld kost voordat je die processor doorhebt...
jah, maar deze keer een andere bronquote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:41 schreef P-Style het volgende:
Dit is wéér hetzelfde bericht, maar dan iets anders verwoord.
tja, als iets herhaald wordt (met andere bronnen dus) dan worden de geruchten dus sterkerquote:Nou, de geruchten worden niet zozeer sterker. Ze worden herhaald
ow, daar weet ik niet zo heel veel vanaf, maar ik begreep dat de Cell dus iets anders werkt. Wat is er anders aan de Cell-processor dan? Eigenlijk dus gewoon 7*3.2 Ghz processoren?quote:Overigens geldt dit sowieso voor multi-core processoren, dus ook voor die van de xbox 360 bijv.
Werkelijk te triest voor woorden inderdaad!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:04 schreef peristilius het volgende:
Die specs van de Revolution ook, waar slaat dat op?
DVD-brander zelfs!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:22 schreef piet_pelle het volgende:
En ze zeggen dat de ps3 en X360 een dvd brander hebben terwijl van de X360 allang bekend is dat ie dat niet krijgt en van de ps3 zouden ze dat ook wel allang bekend gemaakt hebben lijkt me.
Volgens mij gewoon een nep bericht, dat komt toch niet uit een krant.
Bijna. Cell heeft 8 3,2GHz processorkernen (cores) in een chip zitten. 1 vrij complexe "hoofd-core" gebaseerd op de PowerPC processor van IBM en 7 SPE's (ook 3,2 GHz) die vooral gespecialiseerd zijn in zogenaamde "floating point" berekeningen. De gedachtegang achter dit ontwerp is dat de hoofdcore de taken verdeel over de 7 SPE's en de communicatie tussen de SPE's regelt. Daarbij houdt 'ie nog genoeg rekencapaciteit over voor allerlei andere taken. Bovendien is Cell ook ontworpen om gemakkelijk een "netwerk" te kunnen vormen met meerdere Cells, zoudat je nòg meer cores tot je beschikking hebt. De PS3 krijgt echter maar 1 Cell.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:04 schreef kepler het volgende:
ow, daar weet ik niet zo heel veel vanaf, maar ik begreep dat de Cell dus iets anders werkt. Wat is er anders aan de Cell-processor dan? Eigenlijk dus gewoon 7*3.2 Ghz processoren?
aha duidelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bijna. Cell heeft 8 3,2GHz processorkernen (cores) in een chip zitten. 1 vrij complexe "hoofd-core" gebaseerd op de PowerPC processor van IBM en 7 SPE's (ook 3,2 GHz) die vooral gespecialiseerd zijn in zogenaamde "floating point" berekeningen. De gedachtegang achter dit ontwerp is dat de hoofdcore de taken verdeel over de 7 SPE's en de communicatie tussen de SPE's regelt. Daarbij houdt 'ie nog genoeg rekencapaciteit over voor allerlei andere taken. Bovendien is Cell ook ontworpen om gemakkelijk een "netwerk" te kunnen vormen met meerdere Cells, zoudat je nòg meer cores tot je beschikking hebt. De PS3 krijgt echter maar 1 Cell.
Nou is Cell opzìch niet zo moeilijk om voor te programmeren, want de PowerPC is een veelgebruikte architectuur die bij veel developers al min of meer bekend is. In princiepe zouden developers dus al een game kunnen ontwikkelen die enkel gebruikt maakt van deze hoofd-core en zo een game creëren die al een behoorlijke stap vooruit is ten opzichte van current-gen games. Je benut dan alleen làng niet de volledige capaciteit van Cell, want het zou een beetje zonde zijn om die 7 SPE niks te laten doen. En je code optimaliseren voor àlle cores is dus iets waar developers tot nu toe nog géén ervaring mee hebben. En dat gaat dus veel tijd en geld kosten om een beetje onder de knie te krijgen.
Even ter vergelijking. De xbox 360 heeft ook een multicore processor, maar dan met 3 identieke cores die óók op 3,2 GHz draaien. "Toevallig" zijn deze cores ook gebaseerd op de PowerPC architectuur. Je zou dus kunnen zeggen dat 1 xbox360 CPU-core vrijwel hetzelfde is als de hoofdcore in Cell voor de PS3.
Wil je zo veel mogelijk uit je machine halen dan moet je de cores goed samen laten werken, maar dan heb je ook extreem veel mogelijkheden. Wil je ze allemaal laten samenwerken aan 1 bepaalde taak, of verdeel je verschillende taken over verschillende cores? Geef je ze variable taken, of geef je ze vaste taken? Moeten ze ten alle tijde volledig benut worden, of alleen als dat echt nodig is? Enz.
PS3's Cell kun je zien als een samenwerkend team dat bestaat uit 1 intelligente competente leider die taken verdeeld over 7 vrij domme, maar gespecialiseerde en hard werkende slaven.
De xbox 360 CPU kun je zien als een samenwerkend team dat bestaat uit 3 even intelligente mensen die vanalles kunnen, maar nergens ècht in specialiseerd zijn.
Over allebei valt wel iets te zeggen.Ze hebben allebei hun voordelen en nadelen ten opzichte van elkaar enneh... We zien de komende jaren vanzelf wel hoe developers hiermee om zullen gaan!
Wat boeit het eigenlijk ook allemaalquote:
Ware het niet dat het gewoon een 90nm G70 chip is dat zorgt voor de graphicsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:50 schreef MMaRsu het volgende:
Dus als de 7 cores van de Ps3 worden benut, kunnen we bijna fotorealistische beelden gaan zien ofzo?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ware het niet dat het gewoon een 90nm G70 chip is dat zorgt voor de graphics
Sorry, nog ff een decennium of 2 wachten MMaRsu
Nee, graphics zijn afhankelijk van de GPU die erin zit en niet van het aantal cores of kloksnelheidquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]![]()
.
Nouja, maar wat ik bedoelde eigenlijk, is dat als al de 7 cores optimaal gebruikt worden in een game, krijg je dan niet een game die er 7 keer beter uitziet dan de beste 360 game?
Physics, AI, wat de developer maar wilquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom zitten er dan 7 van die dingen in? Physics?
Òf ondersteuning van grafische berekeningen bijv.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:18 schreef Tain het volgende:
Physics, AI, wat de developer maar wil
Ja, origineel moest de Cell ook gewoon alles doen. Ook de graphics. Maar toen Sony zich realiseerde dat de Cell er niet bijster efficiënt in was hebben ze er snel nVidia bij gehaald die de NV47/G70 aangepast hebben voor de PS3 (110nm > 90nm, extra pipes)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Òf ondersteuning van grafische berekeningen bijv.![]()
Michael McConnell of Pacific Crest Securities told CNN he believed such a move by Sony was still unlikely, however: "I would probably characterize it as a less than 50 percent chance that they win PS3," he said. "However, we have talked with Sony and their take on it is they're considering an external vendor as well as an internal solution. So you can't rule it out, but you definitely can't say it's a sure thing."quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:
nVidia was van meet af aan al partner in de ontwikkeling van de PS3 toch?
alle WÁT?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:48 schreef renz0r het volgende:
PS2 van free record shop met alle asociares
Xbox van de intertoys.
Dat zou fijn zijn...quote:14.10.05 - Das amerikanische 'PlayStation Magazine' (PSM) schreibt in seiner neuesten Ausgabe in der 'Pulse Section'-Rubrik, dass das Prügelspiel Tekken Tag Tournament 2 von Namco ein Starttitel der PlayStation3 in Japan und den USA sein soll
Hmmm... De geschiedenis herhaalt zich.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:50 schreef PandorasBox het volgende:
Volgens PSM zal Tekken Tag Tournament 2 een Ps3 launchtitel gaan worden.
Dat zou fijn zijn...
Ik dacht dat allemaal developers weggingenquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:44 schreef PandorasBox het volgende:
Playstation krijgt nog enorm veel support.![]()
Uhh..nee, niet echt. Misschien de wat kleine beginnende (budget) developers die de Ps3 vanwegen de hoge ontwikkelingskosten verlaten. Maar de meesten blijven Sony gewoon ondersteunen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht dat allemaal developers weggingen($$$$$)
Niet alleen de beginnende, Treasure b.v. gaat X360 exclusief en om nou te zeggen dat die geen ervaring hebben of kwaliteit bieden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:18 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Uhh..nee, niet echt. Misschien de wat kleine beginnende (budget) developers die de Ps3 vanwegen de hoge ontwikkelingskosten verlaten. Maar de meesten blijven Sony gewoon ondersteunen.
Schokkend, echt, had ik absoluut niet verwacht na de hoeveelheid games op de PS1/2.quote:Playstation krijgt nog enorm veel support.
Ohw?quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:55 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niet alleen de beginnende, Treasure b.v. gaat X360 exclusief en om nou te zeggen dat die geen ervaring hebben of kwaliteit bieden.
Nou oke niet exclusief maar die gaan iig geen games voor de ps3 maken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw?
Wie zegt dat ze 360 exclusief worden?
hier moest ik ff om proestenquote:- Resident Evil 5 zal de Ps3 hardware goed gaan benutten.
What the fuuuck.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:44 schreef PandorasBox het volgende:
Ps3 update:
http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=2142
- Al 172 Ps3 spellen in ontwikkeling. Voorheen waren dat er "maar" 102. Verwacht dart er nog ERG veel erbij zullen komen.
- DMC 4 al ver in ontwikkeling. Capcom zal binnenkort een showcase erover gaan houden.
- Resident Evil 5 zal de Ps3 hardware goed gaan benutten.
- EA al bezig met next-gen games voor de Ps3. Geen ports.
- Ubisoft bezig met twee nieuw franchises voor de Ps3, waaronder "Assassin". Nieuwe Brothers in Arms ook al in de maak voor de Ps3.
+ veel meer.
Playstation krijgt nog enorm veel support.![]()
Nee dat was een gemeld door een onbetrouwbare bron (je weet wel, die gerucht die Daggla steeds maar keer op keer zit te pimpen)quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht dat allemaal developers weggingen($$$$$)
Inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Schokkend, echt, had ik absoluut niet verwacht na de hoeveelheid games op de PS1/2.
Ik zal ze niet missen!quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:32 schreef piet_pelle het volgende:
Nou oke niet exclusief maar die gaan iig geen games voor de ps3 maken.
Jezus wat jammer!quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nou oke niet exclusief maar die gaan iig geen games voor de ps3 maken.
Ja, stel je voor hequote:Op maandag 24 oktober 2005 10:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jezus wat jammer!
http://www.the-nextlevel.(...)treasure/games.shtml
Stel je eens voor dat de PS3 het zonder dit soort toppers moet doen :S
Doe eens niet alsof je er verstand van hebt!quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:13 schreef piet_pelle het volgende:
Sony krijgt alleen de grote titels. En zij proberen ons wijs te maken dat dat ook altijd de beste games zijn, maar het tegendeel is meestal waar. Tis maar waar je blij mee bent. MGS en GT zijn wel cool natuurlijk maar de rest is alleen maar EA en Final Fantasy. Terwijl de innovatieve games toch wel van de wat kleinere developpers komen maar ja die kunnen het niet betalen.
Terwijl de Xdoos ze allemaal krijgt.
Ps3![]()
Al kregen ze alleen Final Fantasy, dan vond ik het nog prima.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:13 schreef piet_pelle het volgende:
Sony krijgt alleen de grote titels. En zij proberen ons wijs te maken dat dat ook altijd de beste games zijn, maar het tegendeel is meestal waar. Tis maar waar je blij mee bent. MGS en GT zijn wel cool natuurlijk maar de rest is alleen maar EA en Final Fantasy. Terwijl de innovatieve games toch wel van de wat kleinere developpers komen maar ja die kunnen het niet betalen.
Terwijl de Xdoos ze allemaal krijgt.
Ps3![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof je er verstand van hebt!
Zone of the enders, Dragonball Z Tenkaichi, Tekken, Gran Theft Auto, Fantavision, Devil May Cry, om er maar een paar te noemen. Allemaal niet bij Square of EA vandaan, allemaal innovatief op de één of andere manier.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:13 schreef piet_pelle het volgende:
Sony krijgt alleen de grote titels. En zij proberen ons wijs te maken dat dat ook altijd de beste games zijn, maar het tegendeel is meestal waar. Tis maar waar je blij mee bent. MGS en GT zijn wel cool natuurlijk maar de rest is alleen maar EA en Final Fantasy. Terwijl de innovatieve games toch wel van de wat kleinere developpers komen maar ja die kunnen het niet betalen.
Terwijl de Xdoos ze allemaal krijgt.
Ps3![]()
En op het grootste platvorm helemaal!quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:05 schreef Retuobak het volgende:
Ach, ik vind het irritant dat mensen lijken te denken dat er op een platform niks leuks/innovatiefs/whatevers is. Op elk groot platform zijn er wel kwaliteitsgames te krijgen (en ook wel in aanzienlijke hoeveelheden).
Ik vind het aantal toptitels over de PC - PS2 - Xbox weinig uiteenlopen. Cube volg ik niet zo. Maar goed, meningen verschillenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
En op het grootste platvorm helemaal!
Wat is een platvormquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
En op het grootste platvorm helemaal!
Heb je het nu over toptitels of innovatieve titels? Niet steeds van onderwerp wisselenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik vind het aantal toptitels over de PC - PS2 - Xbox weinig uiteenlopen. Cube volg ik niet zo. Maar goed, meningen verschillen
Qua innovatieve games zal de Xbox idd wat achterlopen op PC/PS2.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heb je het nu over toptitels of innovatieve titels? Niet steeds van onderwerp wisselen
Nominatie voor "Understatement of the year"-awardquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Qua innovatieve games zal de Xbox idd wat achterlopen op PC/PS2.
ik noem een Halo, PGR2, Ninja Gaiden, Riddick, Alien Hominidquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nominatie voor "Understatement of the year"-award
Een shooter, een racer, een 3D remake van een ouwe NES game, een shooter en een flash gamequote:Op maandag 24 oktober 2005 23:58 schreef kepler het volgende:
[..]
ik noem een Halo, PGR2, Ninja Gaiden, Riddick, Alien Hominid
3 vernieuwende titels, nee sorry, dan hebben de PS2 en de PC er toch een hoop meer. We zeggen ook niet dat de Xbox geen innovatieve titels heeft, het zijn er alleen niet zoveel (wat minder erg is dan het lijkt, 99% van de mensen speelt liever hetzelfde vertrouwde genre met minieme toevoegingen dan sterk vernieuwende games)quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:58 schreef kepler het volgende:
[..]
ik noem een Halo, PGR2, Ninja Gaiden, Riddick, Alien Hominid
Ik had het anders moeten verwoorden. :pquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:02 schreef kepler het volgende:
[..]
hier moest ik ff om proesten
de rest van de games gaat de hardware dus niet goed benutten![]()
Dat kan ik nog steeds niet gelovenquote:Op zondag 23 oktober 2005 14:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nou oke niet exclusief maar die gaan iig geen games voor de ps3 maken.
ICO is een prachtspel maar innovatief?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:03 schreef PandorasBox het volgende:
En hoe je het wendt of keert, Sony had de meeste innovatieve/originele games deze generatie.
- Eye-Toy
- Ico
- Shadow of The Colossus
En Singstar, in mindere mate. En als je Ninja Gaiden noemt, dan kun je Sony's God of War ook noemen.
Ik had het over de developer Sony, niet spellen die voor de Ps2 uitkwamen. Want we weten allemaal wel dat de Ps2 library de grootste, dus ook de meest innovatieve spellen bevat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:13 schreef mikando18 het volgende:
[..]
ICO is een prachtspel maar innovatief?
MS had
Blinx
Xbox live
en nintendo
Pikmin
Odama
Doshin the Giant
Animal Crossing
Homeland
Chibi Robot
Giftpa
Metroid Prime
Cubivore
bij sony zou ik nog
Katamari Damacy
Amplitude
Gitaroo Man
Mr. Mosquito
Zone of the Enders
toevoegen.
Kerel. je brein werkt niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:18 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ik had het over de developer Sony, niet spellen die voor de Ps2 uitkwamen. Want we weten allemaal wel dat de Ps2 library de grootste, dus ook de meest innovatieve spellen bevat.
In verhouding heeft de Ps2 dus veel meer innovatieve spellen dan de concurrent.![]()
In dit geval: De ps2.. De Ps2 heeft gewoon meer innovatieve spellen. Het heeft meer games gekregen en daartussen zaten ook erg veel originele spellen ertussen. Veel van de spellen die mikando opnoemt, heb ik nog nooit van gehoord. En de ps2 heeft ook veel onbekende "innovatieve" spellen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef MMaRsu het volgende:
Stel dat alle developers 100 titels voor de Ps2 zouden uitbrengen, maar allemaal hersenloze shooters.
Alle developers voor de Cube 1 titel per jaar uit zouden brengen, allemaal innovatief.
Welke console heeft dan de meest innovatieve games?
Idd, terwijl ze steeds weer terugkomen met die zielige mario en zijn vriendjes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 04:32 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat alleen Nintendo met iets innovatiefs/origineel kan komen?![]()
Nee idd, de Ps2 had de meest innovatieve games omdat er het meeste games voor ontwikkeld zijnquote:
Halo heeft de console-shooter veranderd en populair gemaaktquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:14 schreef SocialDisorder het volgende:
Halo; standaard shooter die nog ging vervelen ook
PGR2; standaard racegame
Ninja Gaiden; true that, respect for team ninja on that one
Riddick; recognise, maar ook op PC, dus telt niet echt
Alien Hominid; heb ik nog nooit van gehoord
Halo de console shooter veranderdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:50 schreef kepler het volgende:
[..]
Halo heeft de console-shooter veranderd en populair gemaakt
PGR2 heeft kudo's en dat vind ik best innovatief
maar het klopt wel dat de PS2 meer innovatieve games heeft, maar of dat in verhouding ook zo is... Eyetoy en Katamari zijn games die echt innovatief zijn. Maar ik vraag me af of zulke games weer op de PS3 uit zullen komen als de ontwikkelingskosten zo hoog zijn... laten we het hopen van wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |