Dat zou fijn zijn...quote:14.10.05 - Das amerikanische 'PlayStation Magazine' (PSM) schreibt in seiner neuesten Ausgabe in der 'Pulse Section'-Rubrik, dass das Prügelspiel Tekken Tag Tournament 2 von Namco ein Starttitel der PlayStation3 in Japan und den USA sein soll
Hmmm... De geschiedenis herhaalt zich.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:50 schreef PandorasBox het volgende:
Volgens PSM zal Tekken Tag Tournament 2 een Ps3 launchtitel gaan worden.
Dat zou fijn zijn...
Ik dacht dat allemaal developers weggingenquote:Op zondag 23 oktober 2005 03:44 schreef PandorasBox het volgende:
Playstation krijgt nog enorm veel support.![]()
Uhh..nee, niet echt. Misschien de wat kleine beginnende (budget) developers die de Ps3 vanwegen de hoge ontwikkelingskosten verlaten. Maar de meesten blijven Sony gewoon ondersteunen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht dat allemaal developers weggingen($$$$$)
Niet alleen de beginnende, Treasure b.v. gaat X360 exclusief en om nou te zeggen dat die geen ervaring hebben of kwaliteit bieden.quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:18 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Uhh..nee, niet echt. Misschien de wat kleine beginnende (budget) developers die de Ps3 vanwegen de hoge ontwikkelingskosten verlaten. Maar de meesten blijven Sony gewoon ondersteunen.
Schokkend, echt, had ik absoluut niet verwacht na de hoeveelheid games op de PS1/2.quote:Playstation krijgt nog enorm veel support.
Ohw?quote:Op zondag 23 oktober 2005 04:55 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Niet alleen de beginnende, Treasure b.v. gaat X360 exclusief en om nou te zeggen dat die geen ervaring hebben of kwaliteit bieden.
Nou oke niet exclusief maar die gaan iig geen games voor de ps3 maken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw?
Wie zegt dat ze 360 exclusief worden?
hier moest ik ff om proestenquote:- Resident Evil 5 zal de Ps3 hardware goed gaan benutten.
What the fuuuck.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:44 schreef PandorasBox het volgende:
Ps3 update:
http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=2142
- Al 172 Ps3 spellen in ontwikkeling. Voorheen waren dat er "maar" 102. Verwacht dart er nog ERG veel erbij zullen komen.
- DMC 4 al ver in ontwikkeling. Capcom zal binnenkort een showcase erover gaan houden.
- Resident Evil 5 zal de Ps3 hardware goed gaan benutten.
- EA al bezig met next-gen games voor de Ps3. Geen ports.
- Ubisoft bezig met twee nieuw franchises voor de Ps3, waaronder "Assassin". Nieuwe Brothers in Arms ook al in de maak voor de Ps3.
+ veel meer.
Playstation krijgt nog enorm veel support.![]()
Nee dat was een gemeld door een onbetrouwbare bron (je weet wel, die gerucht die Daggla steeds maar keer op keer zit te pimpen)quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht dat allemaal developers weggingen($$$$$)
Inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Schokkend, echt, had ik absoluut niet verwacht na de hoeveelheid games op de PS1/2.
Ik zal ze niet missen!quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:32 schreef piet_pelle het volgende:
Nou oke niet exclusief maar die gaan iig geen games voor de ps3 maken.
Jezus wat jammer!quote:Op zondag 23 oktober 2005 14:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja, stel je voor hequote:Op maandag 24 oktober 2005 10:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jezus wat jammer!
http://www.the-nextlevel.(...)treasure/games.shtml
Stel je eens voor dat de PS3 het zonder dit soort toppers moet doen :S
Doe eens niet alsof je er verstand van hebt!quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:13 schreef piet_pelle het volgende:
Sony krijgt alleen de grote titels. En zij proberen ons wijs te maken dat dat ook altijd de beste games zijn, maar het tegendeel is meestal waar. Tis maar waar je blij mee bent. MGS en GT zijn wel cool natuurlijk maar de rest is alleen maar EA en Final Fantasy. Terwijl de innovatieve games toch wel van de wat kleinere developpers komen maar ja die kunnen het niet betalen.
Terwijl de Xdoos ze allemaal krijgt.
Ps3![]()
Al kregen ze alleen Final Fantasy, dan vond ik het nog prima.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:13 schreef piet_pelle het volgende:
Sony krijgt alleen de grote titels. En zij proberen ons wijs te maken dat dat ook altijd de beste games zijn, maar het tegendeel is meestal waar. Tis maar waar je blij mee bent. MGS en GT zijn wel cool natuurlijk maar de rest is alleen maar EA en Final Fantasy. Terwijl de innovatieve games toch wel van de wat kleinere developpers komen maar ja die kunnen het niet betalen.
Ps3![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof je er verstand van hebt!
Zone of the enders, Dragonball Z Tenkaichi, Tekken, Gran Theft Auto, Fantavision, Devil May Cry, om er maar een paar te noemen. Allemaal niet bij Square of EA vandaan, allemaal innovatief op de één of andere manier.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:13 schreef piet_pelle het volgende:
Ps3![]()
En op het grootste platvorm helemaal!quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:05 schreef Retuobak het volgende:
Ach, ik vind het irritant dat mensen lijken te denken dat er op een platform niks leuks/innovatiefs/whatevers is. Op elk groot platform zijn er wel kwaliteitsgames te krijgen (en ook wel in aanzienlijke hoeveelheden).
Ik vind het aantal toptitels over de PC - PS2 - Xbox weinig uiteenlopen. Cube volg ik niet zo. Maar goed, meningen verschillenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
En op het grootste platvorm helemaal!
Wat is een platvormquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
En op het grootste platvorm helemaal!
Heb je het nu over toptitels of innovatieve titels? Niet steeds van onderwerp wisselenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:12 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik vind het aantal toptitels over de PC - PS2 - Xbox weinig uiteenlopen. Cube volg ik niet zo. Maar goed, meningen verschillen
Qua innovatieve games zal de Xbox idd wat achterlopen op PC/PS2.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Heb je het nu over toptitels of innovatieve titels? Niet steeds van onderwerp wisselen
Nominatie voor "Understatement of the year"-awardquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Qua innovatieve games zal de Xbox idd wat achterlopen op PC/PS2.
ik noem een Halo, PGR2, Ninja Gaiden, Riddick, Alien Hominidquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nominatie voor "Understatement of the year"-award
Een shooter, een racer, een 3D remake van een ouwe NES game, een shooter en een flash gamequote:Op maandag 24 oktober 2005 23:58 schreef kepler het volgende:
[..]
ik noem een Halo, PGR2, Ninja Gaiden, Riddick, Alien Hominid
3 vernieuwende titels, nee sorry, dan hebben de PS2 en de PC er toch een hoop meer. We zeggen ook niet dat de Xbox geen innovatieve titels heeft, het zijn er alleen niet zoveel (wat minder erg is dan het lijkt, 99% van de mensen speelt liever hetzelfde vertrouwde genre met minieme toevoegingen dan sterk vernieuwende games)quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:58 schreef kepler het volgende:
[..]
ik noem een Halo, PGR2, Ninja Gaiden, Riddick, Alien Hominid
Ik had het anders moeten verwoorden. :pquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:02 schreef kepler het volgende:
[..]
hier moest ik ff om proesten
de rest van de games gaat de hardware dus niet goed benutten![]()
Dat kan ik nog steeds niet gelovenquote:Op zondag 23 oktober 2005 14:32 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
ICO is een prachtspel maar innovatief?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:03 schreef PandorasBox het volgende:
En hoe je het wendt of keert, Sony had de meeste innovatieve/originele games deze generatie.
- Eye-Toy
- Ico
- Shadow of The Colossus
En Singstar, in mindere mate. En als je Ninja Gaiden noemt, dan kun je Sony's God of War ook noemen.
Ik had het over de developer Sony, niet spellen die voor de Ps2 uitkwamen. Want we weten allemaal wel dat de Ps2 library de grootste, dus ook de meest innovatieve spellen bevat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:13 schreef mikando18 het volgende:
[..]
ICO is een prachtspel maar innovatief?
MS had
Blinx
Xbox live
en nintendo
Pikmin
Odama
Doshin the Giant
Animal Crossing
Homeland
Chibi Robot
Giftpa
Metroid Prime
Cubivore
bij sony zou ik nog
Katamari Damacy
Amplitude
Gitaroo Man
Mr. Mosquito
Zone of the Enders
toevoegen.
Kerel. je brein werkt niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:18 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ik had het over de developer Sony, niet spellen die voor de Ps2 uitkwamen. Want we weten allemaal wel dat de Ps2 library de grootste, dus ook de meest innovatieve spellen bevat.
In verhouding heeft de Ps2 dus veel meer innovatieve spellen dan de concurrent.![]()
In dit geval: De ps2.. De Ps2 heeft gewoon meer innovatieve spellen. Het heeft meer games gekregen en daartussen zaten ook erg veel originele spellen ertussen. Veel van de spellen die mikando opnoemt, heb ik nog nooit van gehoord. En de ps2 heeft ook veel onbekende "innovatieve" spellen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:01 schreef MMaRsu het volgende:
Stel dat alle developers 100 titels voor de Ps2 zouden uitbrengen, maar allemaal hersenloze shooters.
Alle developers voor de Cube 1 titel per jaar uit zouden brengen, allemaal innovatief.
Welke console heeft dan de meest innovatieve games?
Idd, terwijl ze steeds weer terugkomen met die zielige mario en zijn vriendjes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 04:32 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat alleen Nintendo met iets innovatiefs/origineel kan komen?![]()
Nee idd, de Ps2 had de meest innovatieve games omdat er het meeste games voor ontwikkeld zijnquote:
Halo heeft de console-shooter veranderd en populair gemaaktquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:14 schreef SocialDisorder het volgende:
Halo; standaard shooter die nog ging vervelen ook
PGR2; standaard racegame
Ninja Gaiden; true that, respect for team ninja on that one
Riddick; recognise, maar ook op PC, dus telt niet echt
Alien Hominid; heb ik nog nooit van gehoord
Halo de console shooter veranderdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:50 schreef kepler het volgende:
[..]
Halo heeft de console-shooter veranderd en populair gemaakt
PGR2 heeft kudo's en dat vind ik best innovatief
maar het klopt wel dat de PS2 meer innovatieve games heeft, maar of dat in verhouding ook zo is... Eyetoy en Katamari zijn games die echt innovatief zijn. Maar ik vraag me af of zulke games weer op de PS3 uit zullen komen als de ontwikkelingskosten zo hoog zijn... laten we het hopen van wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |