Nou datzelfde vroeg ik me ook af bij jouw topic. Als je perse topics wil openen koop je een bakje die je klaagbaak noemt en daar leg je Post-It's in die dan jou topics zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek :/ waar slaat dit op, het feit dat ze me in de weg stonden ( een klacht dus ) mag niet in de LollerBaak geopend worden :/ waar slaat dit op dan ?
Daar heeft nooit wat ingezeten volgens mijquote:Op woensdag 9 november 2005 00:19 schreef Intxaurraga het volgende:
Dat slotje is een beetje laat Terminator, de kooi is al leeg.
Het Limburgquote:Op donderdag 10 november 2005 16:29 schreef Captain_Chaos het volgende:
Nou heb ik nooit veel op te merken moeten jullie weten.
Maar het slotje op het eerste en het voortbestaan van het tweede topic bevreemdt mij een beetje.
Ik lees twee topics die over schier onverstaanbare meisjes, die terloops voor publieke vrouw uit worden gemaakt, in een openbaar vervoersmiddel gaan. De topicstarter stoort zich er beide topics even ongenuanceerd aan.
Scheeuwende allochtone hoeren in de bus
Limburgse snol houdt je bek in de trein...
Tenzij er een wezenlijk aan te tonen verschil is tussen meisjes uit Limburg en meisjes met een achtergrond in verre warme landen hul ik mij in verbazing.
Die stel ik ook niet uit maar die is dan weer snel genoeg op slotquote:Uiteraard sluit ik een tragisch late lemming ook niet uit.
Kloptquote:Op donderdag 10 november 2005 14:26 schreef Burner2000 het volgende:
Hitman Pro!
Dit gaat meer over hoe kan ik flamen dan het onderwerp zelf.
in Fiets kapot er wel tussen uit mag. En misschien dat een waarschuwing ook op z'n plaats zou zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:16 schreef Kippetje3 het volgende:
[..]
Haal die grafhoer(en) uit je avatergreppelslet.
Is weg, reactie was ook behoorlijk offtopic namelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:27 schreef classpc het volgende:
Ik vind dat
[..]
in Fiets kapot er wel tussen uit mag. En misschien dat een waarschuwing ook op z'n plaats zou zijn.
Ja leuk, een topic dat niet bestaatquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik post in het topic "celebs onflatteus op de kiek" een foto van Commissaris Rex onflatteus op de kiek, hij keek echt heel stom, mag dat niet eens van de mod.
Ach ja, foutje kan gebeuren natuurlijk. Dit topic is alleen bedoeld voor slotjes die in Klaagbaak gegeven zijn, niet voor ander sub-foraquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
o pardon, ik lette niet op.
Ik ga natuurlijk niet iemand anders subforum er mee vervuilenquote:Op zaterdag 12 november 2005 09:30 schreef The_Terminator het volgende:
Sorry Svensational, maar eigenlijk hoort dit niet in Klaagbaak. Maar de boodschap is natuurlijk wel duidelijk
Slotje.
Tot zover eensquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:59 schreef Dirktator het volgende:
Ik zou graag willen zien dat alle topiques met het woord "kanker" erin verwijderd worden. Dit is namelijk zeer kwetsend tegenover mensen die deze ziekte hebben.
quote:Op zondag 13 november 2005 19:50 schreef classpc het volgende:
Hallo,
ik vind dat meneer sr_firewire erg offtopic aan het reageren is in Maxtor potverdriedubbeltjes!.
Vooral zijn twee laatste reacties.
Zouden die misschien bewerkt/verwijderd kunnen worden?
Jij hebt iets tegen sr_firewire?quote:
Ik heb mr. firewire een waarschuwing gegeven. Als hij nog meer offtopic flame geblaat plaast dan edit ik die berichten wel weg.quote:Op zondag 13 november 2005 19:50 schreef classpc het volgende:
Hallo,
ik vind dat meneer sr_firewire erg offtopic aan het reageren is in Maxtor potverdriedubbeltjes!.
Vooral zijn twee laatste reacties.
Zouden die misschien bewerkt/verwijderd kunnen worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |