Bij deze in mijn quote het voorbeeld van een wijsneus zoals ik in mijn OP dus bedoelde.quote:Op zondag 13 november 2005 19:34 schreef sr_firewire het volgende:
1. Wat een taalgebruik !
2. Back-Up
3. Ik ga je al niet helpen met je WIJSNEUZEN. Stomme drol
Raid Mirror.quote:Op zondag 13 november 2005 19:33 schreef classpc het volgende:
En nee, mijn dag was nog niet erg genoeg.
Toen moest één van mijn hardeschijven het ook nog eens begeven.
Nou lekker, ben ik mooi al mijn bestanden kwijt.
En voor de wijsneuzen onder jullie, vertel me eerst maar eens hoe ik makkelijk 80GB als backup kan wegschrijven. Dus niet 5GB per stuk.
Take it or leave it.quote:Op zondag 13 november 2005 19:35 schreef _Administr8or_ het volgende:
net alsof je de hele 80GB moet backuppen.
En die topictitel slaat natuurlijk ook nergens op.
Leuk man met je vriendin van 12.quote:Op zondag 13 november 2005 19:36 schreef classpc het volgende:
[..]
Bij deze in mijn quote het voorbeeld van een wijsneus zoals ik in mijn OP dus bedoelde.
Thanx.quote:Op zondag 13 november 2005 19:38 schreef Miesjel het volgende:
De makkelijkste oplossing is er een andere HD naast hangen en dan bekijken wat je nog kunt redden.
Lekker on-topic ookquote:Op zondag 13 november 2005 19:39 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Leuk man met je vriendin van 12.
Ik ben bang dat het een groot probleem wordt om data terug te halen. ALs geld geen probleem is dan kun je de data laten opzoeken. Er zijn bedrijven die dat kunnen. Ik weet niet meer precies wat dat koste, maar het is waarschijnlijk goedkoper om alles opnieuw te kopen (downenquote:Op zondag 13 november 2005 19:39 schreef classpc het volgende:
[..]
Thanx.
Alleen al bekijken wat er nog op staat levert een mooie foutmelding op.
En na een reboot was de schijf leeg.
En het dan niet ontkennen. M.a.w heb je je Pedo Card Gold op zak ?quote:
Ik ga hier niet eens op inquote:Op zondag 13 november 2005 19:47 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
En het dan niet ontkennen. M.a.w heb je je Pedo Card Gold op zak ?![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 19:51 schreef DjDev het volgende:
Dat heeft niks met Maxtor te maken...het heeft allemaal met jou te maken
onderbouw dat eensquote:Op zondag 13 november 2005 19:51 schreef DjDev het volgende:
Dat heeft niks met Maxtor te maken...het heeft allemaal met jou te maken
Kappen met die onzin. Reageer normaal, of reageer gewoon niet.quote:Op zondag 13 november 2005 19:47 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
En het dan niet ontkennen. M.a.w heb je je Pedo Card Gold op zak ?![]()
![]()
Maxtor Diamondmax 10 - 200GB PATA133 HDDquote:Op zondag 13 november 2005 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
wat voor maxtor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |