Even ter opheldering.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:40 schreef sr_firewire het volgende:
Had je maar niet de bus moeten pakken
Hadden je ouders maar door moeten leren, had je tenminste niet in een ghetto gewoont waar nog meer van deze kansloze paupers in zaten
Zijn ouders hadden nooit onveilige sex mogen hebben, dan was die baklap die dit topic gestart is ook nooit geboren.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:40 schreef sr_firewire het volgende:
Had je maar niet de bus moeten pakken
Hadden je ouders maar door moeten leren, had je tenminste niet in een ghetto gewoont waar nog meer van deze kansloze paupers in zaten
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:43 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Zijn ouders hadden nooit onveilige sex mogen hebben, dan was die baklap die dit topic gestart is ook nooit geboren.![]()
Je noemt alle oorzaken zelf al op...quote:Op donderdag 10 november 2005 15:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Even ter opheldering.
Ik woon in Zoetermeer (oké dat is wel pauper maar niet ghetto)
Zit in Rotterdam op school. Ik wed voor 100 piek dat die snollen uit Rotterdam kwamen (allochtonenstad)
En volkomen terecht waarschijnlijk!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:11 schreef master_X het volgende:
vaak ook staan ze niet nl te praten achter je voor het zelfde wordt je ff flink in de zeik genomen
Ah je was me voor.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:07 schreef SicSicSics het volgende:
Zegt iemand die "Lauwe Patta's" in ze ondertitel heeft staan! Verbuitenlandste kuthoer!![]()
hij snapt het.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:18 schreef Posdnous het volgende:
Ja, alleen allochtone kids schreeuwen.
josti-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |