Diegene loopt wel een hoop kopzorgen en collegegeld mis!quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:53 schreef kavu het volgende:
[..]
iedereen gaat dood .. het is allleen jammer als iemand jong doodgaat
Linda gaat straks Lieske te lijfquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:54 schreef Rica het volgende:
Lin is zo te zien weer zwaar depressief.
Lin zit zich KAPOT te ergeren aan Lieske!quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:54 schreef Rica het volgende:
Lin is zo te zien weer zwaar depressief.
slaapt al uuuuuuuuuuuuuuuuren als een roosjequote:Op maandag 10 oktober 2005 02:54 schreef Bluezz het volgende:
Stream zit vast hier, ligt Diedoos echt nog buiten?
Ik denk dat Lieske nu net in haar ik word gevingerd met de broek aan fase zit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:54 schreef APK het volgende:
Ik denk dat Lieske gezoend heeft met een paar mannen, meer niet.![]()
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:55 schreef Day het volgende:
[..]
Lin zit zich KAPOT te ergeren aan Lieske!
Ophouden nu.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:55 schreef kavu het volgende:
ik zou zo even niet weten wie? ja met terugwerkende kracht zou ik Hitler jong doodwensen
hoe oud ben jij?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:55 schreef kavu het volgende:
[..]
ik zou zo even niet weten wie? ja met terugwerkende kracht zou ik Hitler jong doodwensen
Ghandi!quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:55 schreef kavu het volgende:
[..]
Wat dacht je er van om hier niet meer te reageren op posts met het woord "dood", "sterven" etc?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:53 schreef kavu het volgende:
[..]
iedereen gaat dood .. het is allleen jammer als iemand jong doodgaat
Daar mag je niks over zeggen. Want volgens Scan heeft ze het zo geleerd van haar mondhygiëniste en wie zijn wij om daar aan te twijfelen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:57 schreef milagro het volgende:
Zit ze weer te raggen van links naar rechts in dat muiltje van d'r
Van boven naar beneden, Lies!!!!
Geef mij Hitler maar.quote:
Moeder Theresa! Henny Huisman!quote:
Ligt eraan of ze een abbo op de Viva heeftquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:58 schreef APK het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed, maar ik wil weten hoe lang Lieske gaat poetsen!![]()
Nu is de grap gemaakt Lieske! WEG HUP MOVE!quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:00 schreef cevece het volgende:
Als ik op Roel's plekje gezeten had dan had ik zomaar mijn rechterhand ff een zwaai naar rechts laten gaan......... en dan roepen "en nu ophouden met poetsen !!"
vast jonger dan jij! anderen beginnen steeds weer over dat onderwerp en zo'n rare opmerking was dat niet van mij toch?quote:
*SCHROB* *SCHROB* *SCHROB*quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:00 schreef APK het volgende:
GNA GNA GNA is het lachen van Chantal.
Hoe beschijf je het tandenpoetsgeluid van Lieske
skrosh skrosh skroshquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:00 schreef APK het volgende:
ZAAGgeluiden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:00 schreef APK het volgende:
Zo:quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:00 schreef APK het volgende:
Record staat op een half uur geloof ik of misschien langer.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:02 schreef jmac het volgende:
Ik zit eens te kijken, maar hoe lang poetst die lieske ofzo d'r tanden wel niet? Asociaal lang!
Intens rammend asociaal kapot lang!quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:02 schreef jmac het volgende:
Ik zit eens te kijken, maar hoe lang poetst die lieske ofzo d'r tanden wel niet? Asociaal lang!
Ik heb gewoon echt gemist wrom ze buiten is gaan liggenquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:55 schreef milagro het volgende:
slaapt al uuuuuuuuuuuuuuuuren als een roosje![]()
Jij hebt nogal wat Lieske trekjes jongeman!quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:01 schreef kavu het volgende:
[..]
vast jonger dan jij! anderen beginnen steeds weer over dat onderwerp en zo'n rare opmerking was dat niet van mij toch?
ja, ik vind je raar, ga eens wegquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:01 schreef kavu het volgende:
[..]
vast jonger dan jij! anderen beginnen steeds weer over dat onderwerp en zo'n rare opmerking was dat niet van mij toch?
Ga het geluid nog is opnemen en op mijn mobiel zetten als ringtone voor als mijn tandarts beltquote:
Kappen maar lijkt mequote:Op maandag 10 oktober 2005 03:04 schreef arneaux het volgende:
Jij hebt nogal wat Lieske trekjes jongeman!
Of je laat je hond uit om 3 uur snachts.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG!!!!!!!! Kom je thuis van hondje uitlaten zit er een kleuter tanden te poetsen in gezelschap.........
Hoe kan je het verzinnen?![]()
![]()
2xquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:05 schreef Zaan-Dam het volgende:
eindelijk iemand die er wat van zegtquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:04 schreef BB-King het volgende:
Linda merkt ook op dat Lieske een half uur d'r tanden zit te poetsen.![]()
Sorry Rob.quote:
Ja ik verwen hem teveel, ik weet het.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Of je laat je hond uit om 3 uur snachts.
![]()
dus vertelt ze maar weer een verhaal......ook leuk:)quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:06 schreef milagro het volgende:
eindelijk iemand die er wat van zegt
ze hield ook meteen op
Lighten up!quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:07 schreef kavu het volgende:
[..]
ga niet weg en zo raar ben ik niet .. hoop ik toch?
Als ik word wakkergemaakt midden in de nacht om in de ijskou te gaan lopen pissen voel ik me niet verwend.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja ik verwen hem teveel, ik weet het.![]()
Er komen heel veel ziektes langs hier, als je daar echt moeilijk tegen kan, is het misschien niet zo heel verstandig om hier rond te hangen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:01 schreef kavu het volgende:
[..]
Lquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:09 schreef PC eend het volgende:
vuistneuken
Ben jij een hond dan? De mijne is dol om ff lekker te gaan rennen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als ik word wakkergemaakt midden in de nacht om in de ijskou te gaan lopen pissen voel ik me niet verwend.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:10 schreef APK het volgende:
Roel: Een kwartier poetsen, doe effe normaal Lies.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |