nee, dát gelukkig nietquote:
sterven?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:31 schreef APK het volgende:
Lieske moet overigens hetzelfde als Joost.![]()
het is ook zo leuk dat ze al haar verhalen maar 1 keer vertelt:)quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:31 schreef APK het volgende:
Lieske moet overigens hetzelfde als Joost.![]()
maakt het uit?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:32 schreef arneaux het volgende:
We gaan achteruit tellen in de BB SC?
Wat vind jij?quote:
het begint bij de knie.....quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:33 schreef APK het volgende:
Wat vind jij?
Moet het pijnlijk of plotseling?
Drek gaat mijn topic dood en dat is nooit leuk want dan vallen er mensen van fietsen van de leukemie.quote:
beide kan niet?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Wat vind jij?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Wat vind jij?
het is een verwarrende nachtquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Drek gaat mijn topic dood en dat is nooit leuk want dan vallen er mensen van fietsen van de leukemie.
En die is ook dood of zo?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:35 schreef cevece het volgende:
Menno heeft een hoogslaper ! Die wilde mijn zoon van 5 ook zo graag !!
quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:35 schreef Gert het volgende:
Lieske: 'Als ik echt lam ben, ga ik gewoon naakt in bed liggen'
Menno: 'Mooi, gaan we zuipen.'![]()
Nee gelukkig niet. Moet dat ?? Wel wil ik hem af en toe achter het behang plakken hoor !quote:
Ik hang nu aan haar (schaam)lippen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:36 schreef milagro het volgende:
naakt in bed, lies, wat stoer!
oh het volgende verhaaltje......... en weer stil
non issues, non infoquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:37 schreef Rica het volgende:
Niemand hoort Lieske. Maar wàt horen ze dan niet?
Ook echt de manier. Als ik een klein beetje gezopen heb, dan...Die moet wel uit zo een warm nest komen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:36 schreef milagro het volgende:
[..]
naakt in bed, lies, wat stoer!
oh het volgende verhaaltje......... en weer stil
D'r geile kreetjes als ze door die Groninger met een pik van een meter genomen wordt, misschien?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:37 schreef Rica het volgende:
Niemand hoort Lieske. Maar wàt horen ze dan niet?
Van mij hoeft-ie niet dood hoor. Ik ken 'm niet hè. Dus dan zou het wel een beetje ziek zijn om 'm dood te willen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:37 schreef cevece het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Moet dat ?? Wel wil ik hem af en toe achter het behang plakken hoor !
Maar bij hoogslapers denk ik altijd aan kids. Dus Menno = Kid
Maar dat kan ook mijn bekrompen mindje zijn hoor
quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Van mij hoeft-ie niet dood hoor. Ik ken 'm niet hè. Dus dan zou het wel een beetje ziek zijn om 'm dood te willen.
Of vindt-ie Joost leuk.![]()
Echt????quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:40 schreef cevece het volgende:
AAAAAAAAAAAAH Lieske heeft écht rode wangen nu !!!!
ja, en ze vond het nog weinig ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:41 schreef BB-King het volgende:
Zegt Lieske nu dat ze al 4 jongens heeft gehad?
Nadat hij haar theezakje tegen het plafond had gegooid.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:38 schreef Day het volgende:
[..]
D'r geile kreetjes als ze door die Groninger met een pik van een meter genomen wordt, misschien?
Link werkt nietquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat ik dan nog slaap, anders had ik volgende deeltje wel willen openen.
[BB SC dit is echt deel 452]
in de eerste week was het erger eigenlijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:43 schreef kavu het volgende:
het is wel duidelijk dat ze zes weken geen sex hebben gehad!
Liever niet... dat vind ik nu niet een prettig idee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:43 schreef arneaux het volgende:
Lies moet door een dubbelloopse neger zo hard in haar reet geneukt worden dat als ze gaat trouwen haar man de zaad van diezelfde neger nog kan proeven in haar olijke gezichtje.
Val s hartstikke dood dan.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:44 schreef BB-King het volgende:
[..]
Liever niet... dat vind ik nu niet een prettig idee.![]()
In de afgelopen drie maanden..quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:42 schreef BB-King het volgende:
Linda heeft er meer dan 10 gehad...
Nou en joh!quote:
Best een knappe meid om te zienquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:47 schreef beefree.nl het volgende:
Lies is geil, check die blik
[afbeelding]
Jammer dat ze doodgaat.quote:
3xquote:
Daarom moet die kleuter ook naar bed, nu!quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:48 schreef Gert het volgende:
Roel tegen Linda, die opstaat: "En waar ga jij naartoe?"
Die gaat er nog wel voor straks.![]()
soms niet, hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:53 schreef kavu het volgende:
[..]
iedereen gaat dood .. het is allleen jammer als iemand jong doodgaat
Pffff hebben we het hier gisteren nacht niet over gehadquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:53 schreef kavu het volgende:
[..]
Nee Lin denkt, rop op joh kleuter. ik wil neuken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:53 schreef beefree.nl het volgende:
Lin wil eigenlijk niet praten met het zeikende vrouwtje lieske
Diegene loopt wel een hoop kopzorgen en collegegeld mis!quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:53 schreef kavu het volgende:
[..]
Linda gaat straks Lieske te lijfquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:54 schreef Rica het volgende:
Lin is zo te zien weer zwaar depressief.
Lin zit zich KAPOT te ergeren aan Lieske!quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:54 schreef Rica het volgende:
Lin is zo te zien weer zwaar depressief.
slaapt al uuuuuuuuuuuuuuuuren als een roosjequote:Op maandag 10 oktober 2005 02:54 schreef Bluezz het volgende:
Stream zit vast hier, ligt Diedoos echt nog buiten?
Ik denk dat Lieske nu net in haar ik word gevingerd met de broek aan fase zit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:54 schreef APK het volgende:
Ik denk dat Lieske gezoend heeft met een paar mannen, meer niet.![]()
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:55 schreef Day het volgende:
[..]
Lin zit zich KAPOT te ergeren aan Lieske!
Ophouden nu.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:55 schreef kavu het volgende:
ik zou zo even niet weten wie? ja met terugwerkende kracht zou ik Hitler jong doodwensen
hoe oud ben jij?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:55 schreef kavu het volgende:
[..]
ik zou zo even niet weten wie? ja met terugwerkende kracht zou ik Hitler jong doodwensen
Ghandi!quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:55 schreef kavu het volgende:
[..]
Wat dacht je er van om hier niet meer te reageren op posts met het woord "dood", "sterven" etc?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:53 schreef kavu het volgende:
[..]
Daar mag je niks over zeggen. Want volgens Scan heeft ze het zo geleerd van haar mondhygiëniste en wie zijn wij om daar aan te twijfelen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:57 schreef milagro het volgende:
Zit ze weer te raggen van links naar rechts in dat muiltje van d'r
Van boven naar beneden, Lies!!!!
Geef mij Hitler maar.quote:
Moeder Theresa! Henny Huisman!quote:
Ligt eraan of ze een abbo op de Viva heeftquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:58 schreef APK het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed, maar ik wil weten hoe lang Lieske gaat poetsen!![]()
Nu is de grap gemaakt Lieske! WEG HUP MOVE!quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:00 schreef cevece het volgende:
Als ik op Roel's plekje gezeten had dan had ik zomaar mijn rechterhand ff een zwaai naar rechts laten gaan......... en dan roepen "en nu ophouden met poetsen !!"
vast jonger dan jij! anderen beginnen steeds weer over dat onderwerp en zo'n rare opmerking was dat niet van mij toch?quote:
*SCHROB* *SCHROB* *SCHROB*quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:00 schreef APK het volgende:
GNA GNA GNA is het lachen van Chantal.
Hoe beschijf je het tandenpoetsgeluid van Lieske
skrosh skrosh skroshquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:00 schreef APK het volgende:
ZAAGgeluiden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:00 schreef APK het volgende:
Zo:quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:00 schreef APK het volgende:
Record staat op een half uur geloof ik of misschien langer.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:02 schreef jmac het volgende:
Ik zit eens te kijken, maar hoe lang poetst die lieske ofzo d'r tanden wel niet? Asociaal lang!
Intens rammend asociaal kapot lang!quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:02 schreef jmac het volgende:
Ik zit eens te kijken, maar hoe lang poetst die lieske ofzo d'r tanden wel niet? Asociaal lang!
Ik heb gewoon echt gemist wrom ze buiten is gaan liggenquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:55 schreef milagro het volgende:
slaapt al uuuuuuuuuuuuuuuuren als een roosje![]()
Jij hebt nogal wat Lieske trekjes jongeman!quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:01 schreef kavu het volgende:
[..]
vast jonger dan jij! anderen beginnen steeds weer over dat onderwerp en zo'n rare opmerking was dat niet van mij toch?
ja, ik vind je raar, ga eens wegquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:01 schreef kavu het volgende:
[..]
vast jonger dan jij! anderen beginnen steeds weer over dat onderwerp en zo'n rare opmerking was dat niet van mij toch?
Ga het geluid nog is opnemen en op mijn mobiel zetten als ringtone voor als mijn tandarts beltquote:
Kappen maar lijkt mequote:Op maandag 10 oktober 2005 03:04 schreef arneaux het volgende:
Jij hebt nogal wat Lieske trekjes jongeman!
Of je laat je hond uit om 3 uur snachts.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG!!!!!!!! Kom je thuis van hondje uitlaten zit er een kleuter tanden te poetsen in gezelschap.........
Hoe kan je het verzinnen?![]()
![]()
2xquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:05 schreef Zaan-Dam het volgende:
eindelijk iemand die er wat van zegtquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:04 schreef BB-King het volgende:
Linda merkt ook op dat Lieske een half uur d'r tanden zit te poetsen.![]()
Sorry Rob.quote:
Ja ik verwen hem teveel, ik weet het.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Of je laat je hond uit om 3 uur snachts.
![]()
dus vertelt ze maar weer een verhaal......ook leuk:)quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:06 schreef milagro het volgende:
eindelijk iemand die er wat van zegt
ze hield ook meteen op
Lighten up!quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:07 schreef kavu het volgende:
[..]
ga niet weg en zo raar ben ik niet .. hoop ik toch?
Als ik word wakkergemaakt midden in de nacht om in de ijskou te gaan lopen pissen voel ik me niet verwend.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja ik verwen hem teveel, ik weet het.![]()
Er komen heel veel ziektes langs hier, als je daar echt moeilijk tegen kan, is het misschien niet zo heel verstandig om hier rond te hangen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:01 schreef kavu het volgende:
[..]
Lquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:09 schreef PC eend het volgende:
vuistneuken
Ben jij een hond dan? De mijne is dol om ff lekker te gaan rennen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als ik word wakkergemaakt midden in de nacht om in de ijskou te gaan lopen pissen voel ik me niet verwend.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:10 schreef APK het volgende:
Roel: Een kwartier poetsen, doe effe normaal Lies.![]()
dat chronische fluisteren is idd nogal zorgelijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:12 schreef Bluezz het volgende:
De stem van Roel... komt me ook deuit.
Erg he
Je ziet Linda denken "TIEF OP KLEUTER"quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:14 schreef Day het volgende:
Vind het zo jammer dat ik stream 1 niet kan cappen vannacht.
Die blikken van Linda als Lieske aan het woord is!![]()
16 minuten...quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:12 schreef Day het volgende:
Iemand nog getimed hoelang ze nu bezig was?
Ze heeft in ieder geval haar record niet verbroken.
Waar waar waar ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:14 schreef beefree.nl het volgende:
Jeeej Tanja komt ook nog een keer voorbij...
Linda kijkt nogal dood uit haar ogenquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:14 schreef APK het volgende:
Als blikken van Linda konden doden lag Lieske nu 500 meter onder de grond!![]()
hoezo, waarom?quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:16 schreef milagro het volgende:
gaat ze nou huilen, die kleuter?
doe es!
Met dat kleine dopje van hem?quote:
alle lichaamsdelen van Joost zijn ranzig.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:17 schreef doka het volgende:
Wat heeft de regie met die voeten?
vind ik leuk.quote:
Ze valt bijna in slaap, maar ze wil zo graag.quote:
Staat hier wel wat over maar beetje overdreven allemaal, imoquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:17 schreef Uiruru het volgende:
wat een belachelijk verhaal van roel
quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:17 schreef milagro het volgende:
[..]
vind ik leuk.
geef haar eens een duw
pieppiepwapperwapper ademen ademen!!!!
Ja sinds wanneer heeft hij daar een moedervlek?quote:
Jij viezerikquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:17 schreef beefree.nl het volgende:
Big Brother's voeten fetish
[afbeelding]
die tenen zijn echt viesquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:17 schreef beefree.nl het volgende:
Big Brother's voeten fetish
[afbeelding]
oke dat magquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:17 schreef milagro het volgende:
vind ik leuk.
geef haar eens een duw
pieppiepwapperwapper ademen ademen!!!!
ik had er wel ff bruut willen nemen daar in huisquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:20 schreef Uiruru het volgende:
pfff ik weet niet of ik me zo in kon houden als zo'n meid als lieske zich aan me opdrong.
Had hem ook net gezien, ziet er wel hefitg uit maar 35 gewonden (+45 ME) geen paar duizend zoals Roel beweerde.quote:
pfff echt welquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:21 schreef brummie34 het volgende:
[..]
ik had er wel ff bruut willen nemen daar in huis
quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:24 schreef kavu het volgende:
ik ga ook maar mijn tanden poetsen .. welterusten allemaal (voor straks)
Welteruste...quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:24 schreef kavu het volgende:
ik ga ook maar mijn tanden poetsen .. welterusten allemaal (voor straks)
quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:27 schreef Wup het volgende:
ze eet niet recht?
Geilquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:27 schreef Uiruru het volgende:
lieske is aan het proberen hoe ver ze haar mond kan openen
quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:29 schreef milagro het volgende:
Lieske wil een slokje lenen.
Doe niet zo zout, man!!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:29 schreef APK het volgende:
Roel en Linda gaan neuken en ik ga slapen.![]()
![]()
Zal ik haar ff helpen , door mijn leuter als tandenborstel aan te bieden ???quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:27 schreef Uiruru het volgende:
lieske is aan het proberen hoe ver ze haar mond kan openen
triestquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:31 schreef Jesuz het volgende:
Ik zet de stream aan omdat het dan net lijkt alsof er vrienden in mijn huis zitten...
ik hou het geen 16 minuten volquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:31 schreef luciano het volgende:
[..]
Zal ik haar ff helpen , door mijn leuter als tandenborstel aan te bieden ???
Kwil haar mondje wel ff 16 minuten ragguh hoor ....
Ja van Lieske kan ik het nog wel begrijpen, zo dom en naief maar Menno kan toch ook wel even plaats maken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:31 schreef Wup het volgende:
waarom gaan Lieske & Menno niet weg?
ik zit daar niet op te wachten maar ik vind het wel wat bot van Liekse & Mennoquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:32 schreef brummie34 het volgende:
We zitten hier nu wel te wachten tot roel en linda flink van bil gaan, maar dan gaan de streams echt wel weer op censuur. Die beelden willen ze voor de regulieren uitzending gebruiken .
Lieske omdat ze rond 23 uur al heeft laten weten dat ze wil neuken, maakt niet uit Roel of Mennoquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:31 schreef Wup het volgende:
waarom gaan Lieske & Menno niet weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |