Daar mag je niks over zeggen. Want volgens Scan heeft ze het zo geleerd van haar mondhygiëniste en wie zijn wij om daar aan te twijfelen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:57 schreef milagro het volgende:
Zit ze weer te raggen van links naar rechts in dat muiltje van d'r
Van boven naar beneden, Lies!!!!
Geef mij Hitler maar.quote:
Moeder Theresa! Henny Huisman!quote:
Ligt eraan of ze een abbo op de Viva heeftquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:58 schreef APK het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed, maar ik wil weten hoe lang Lieske gaat poetsen!![]()
Nu is de grap gemaakt Lieske! WEG HUP MOVE!quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:00 schreef cevece het volgende:
Als ik op Roel's plekje gezeten had dan had ik zomaar mijn rechterhand ff een zwaai naar rechts laten gaan......... en dan roepen "en nu ophouden met poetsen !!"
vast jonger dan jij! anderen beginnen steeds weer over dat onderwerp en zo'n rare opmerking was dat niet van mij toch?quote:
*SCHROB* *SCHROB* *SCHROB*quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:00 schreef APK het volgende:
GNA GNA GNA is het lachen van Chantal.
Hoe beschijf je het tandenpoetsgeluid van Lieske
skrosh skrosh skroshquote:Op maandag 10 oktober 2005 03:00 schreef APK het volgende:
ZAAGgeluiden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:00 schreef APK het volgende:
Zo:quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:00 schreef APK het volgende:
Record staat op een half uur geloof ik of misschien langer.quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:02 schreef jmac het volgende:
Ik zit eens te kijken, maar hoe lang poetst die lieske ofzo d'r tanden wel niet? Asociaal lang!
Intens rammend asociaal kapot lang!quote:Op maandag 10 oktober 2005 03:02 schreef jmac het volgende:
Ik zit eens te kijken, maar hoe lang poetst die lieske ofzo d'r tanden wel niet? Asociaal lang!
Ik heb gewoon echt gemist wrom ze buiten is gaan liggenquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:55 schreef milagro het volgende:
slaapt al uuuuuuuuuuuuuuuuren als een roosje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |