Diegene loopt wel een hoop kopzorgen en collegegeld mis!quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:53 schreef kavu het volgende:
[..]
iedereen gaat dood .. het is allleen jammer als iemand jong doodgaat
Linda gaat straks Lieske te lijfquote:Op maandag 10 oktober 2005 02:54 schreef Rica het volgende:
Lin is zo te zien weer zwaar depressief.
Lin zit zich KAPOT te ergeren aan Lieske!quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:54 schreef Rica het volgende:
Lin is zo te zien weer zwaar depressief.
slaapt al uuuuuuuuuuuuuuuuren als een roosjequote:Op maandag 10 oktober 2005 02:54 schreef Bluezz het volgende:
Stream zit vast hier, ligt Diedoos echt nog buiten?
Ik denk dat Lieske nu net in haar ik word gevingerd met de broek aan fase zit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:54 schreef APK het volgende:
Ik denk dat Lieske gezoend heeft met een paar mannen, meer niet.![]()
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:55 schreef Day het volgende:
[..]
Lin zit zich KAPOT te ergeren aan Lieske!
Ophouden nu.quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:55 schreef kavu het volgende:
ik zou zo even niet weten wie? ja met terugwerkende kracht zou ik Hitler jong doodwensen
hoe oud ben jij?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:55 schreef kavu het volgende:
[..]
ik zou zo even niet weten wie? ja met terugwerkende kracht zou ik Hitler jong doodwensen
Ghandi!quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:55 schreef kavu het volgende:
[..]
Wat dacht je er van om hier niet meer te reageren op posts met het woord "dood", "sterven" etc?quote:Op maandag 10 oktober 2005 02:53 schreef kavu het volgende:
[..]
iedereen gaat dood .. het is allleen jammer als iemand jong doodgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |