Ik had het gezien, net als de posts van Mike en TheGrandWazoo (quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:31 schreef Jane het volgende:
Zal ik stiekem doen alsof ik je niet in het vorige topic al gefeliciteerd heb en het nog een keer doen, bij wijze van tvp?
Gefeliciteerd, dwerg!![]()
welk concert ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:32 schreef Man_Made_God het volgende:
Dat was trouwens even een schandalig gave avond in de HMH gisteren. Vanavond alweer. Ik moet echt vaker naar concerten!
instrumentenrukkers....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:56 schreef Mark het volgende:
Ik denk Dream theater, voor iedereen die graag een muziekwedstrijd wil zien. Vind er niks aan eerlijk gezegd
haha wederom een band waarvan ik de zanger niet trek .. daar heb ik er nogal veel vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:56 schreef Mark het volgende:
Ik denk Dream theater, voor iedereen die graag een muziekwedstrijd wil zien. Vind er niks aan eerlijk gezegd
Ik vind James LaBrie juist een erg toffe zanger. Zijn solo-cd, Elements of Persuasion, kan ik ook erg waarderen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha wederom een band waarvan ik de zanger niet trek .. daar heb ik er nogal veel vanmaar idd ik vind maar 1 dream theatre nummer echt intressant en dat is dat nummer over genetische manipulatie ... hehe beroeps deformatie
haha maar ik heb dat ook met geddy lee maar les claypool trek ik dan weer welquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind James LaBrie juist een erg toffe zanger. Zijn solo-cd, Elements of Persuasion, kan ik ook erg waarderen.
Zeur.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha maar ik heb dat ook met geddy lee maar les claypool trek ik dan weer wel![]()
iddquote:
Ik ben ook niet zo'n fan van LaBrie en thuis luister ik eigenlijk nooit naar Dream Theater. Heb ze ook een keer live gezien, en dat was dan wel weer goed te pruimen. Geddy Lee vind ik wel okee.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:13 schreef Bosbeetle het volgende:
haha maar ik heb dat ook met geddy lee maar les claypool trek ik dan weer wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |