Als je zo kijkt naar Dido is het net alsof ze een zwart (Gordon) masker op heeft....quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dido ligt te wachten op de BB muis![]()
Kraaiend heet in de slaapkamerquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:38 schreef cevece het volgende:
Weet iemand eigenlijk de reden van Dido d'r kampeervakantie in de tuin ??
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja eindelijk eens een avondje dat niet gedomineerd wordt door een voortdurend dominant aanwezig amsterdams pauper-accent.![]()
poep en pies is de afdeling van Joost...quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:38 schreef BB-King het volgende:
Seks, poep en pies grappen... heerlijk!
ik zal spoiler tags gebruikenquote:
Evenals bruine vegen in bed.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:39 schreef Wup het volgende:
[..]
poep en pies is de afdeling van Joost...
nu je het zegt, het gaat goed met Lieske's knie vanavond...quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:39 schreef milagro het volgende:
Kraaiend heet in de slaapkamer
Stream 2 luisteren. Die loopt een stuk voor op stream 1quote:
Anale fase?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:39 schreef Wup het volgende:
[..]
poep en pies is de afdeling van Joost...
Heel even dacht ik dat Chantal uit d'r bed was gekomenquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:38 schreef gnuif het volgende:
begint ingrid nou dat gegna over te nemen?
Ik ben er nog hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:37 schreef Gert het volgende:
Ja eindelijk eens een avondje dat niet gedomineerd wordt door een voortdurend dominant aanwezig amsterdams pauper-accent.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |