Geen maagd meer, denk ik. Maar niet super veel ervaring nog.quote:
Heel goed gezienquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:24 schreef MissHobje het volgende:
Er komt een visje aangezwommen zo bijna bij Dido......![]()
[afbeelding]
Toe nou... verpest hun spelletje nou niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:28 schreef Day het volgende:
[..]
Geen maagd meer, denk ik. Maar niet super veel ervaring nog.
haha dat dacht ik ook gelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:28 schreef cevece het volgende:
Tel er maar rustig 3 of 4 maandjes bij op !
hahahahahahahaha
Zeg maar gewoon 19 jaar Lieske !!!!
Welneeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 10 oktober 2005 01:29 schreef bloodymary het volgende:
Ze denken dat er mensen op internet naar hen kijken...........![]()
Oh sorry!quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toe nou... verpest hun spelletje nou niet.
grote bek, maar als de details komen is ze stilquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:28 schreef Shirley het volgende:
Duidelijk dat Lieske maagd is! Ik zie het aan die nieuwsgierige kop van d'r, hoe ze naar Roel z'n verhaal luistert.
Als Joost bij een gesprek komt zitten wordt het bijna altijd gezellig.quote:
En extra hard verkondigen dat ze al 3,4 maanden geen sex heeft gehad.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:30 schreef milagro het volgende:
[..]
grote bek, maar als de details komen is ze stil
Nee, Amsterdamse Buurt (ook wel palen-pest wijk genoemdquote:
ik normaal gesproken ook niet, maar vanavond maakt het me niet uitquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:31 schreef mijn23 het volgende:
roel vind het niet leuk als joost aan het woord is
Direct een veel lossere sfeer, zonder geroddel.quote:
Ik moet altijd vreselijk lachen om dat gnagnagan. Maar dat komt door dit forum en ik dan weet dat iedereen zich weer ergert.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:32 schreef Wup het volgende:
[..]
ik normaal gesproken ook niet, maar vanavond maakt het me niet uit
geen gna, gna, gna is echt een verademing
... zich al geholpen... Was dat voor preutse taalquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:33 schreef Nitro_YE het volgende:
welke vrouwen hebben zich al geholpen in het huis?
Nathalie & Linda volgens de verhalenquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:33 schreef Nitro_YE het volgende:
Laten we Rob niet vergeten, die ook op bed ligtquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Direct een veel lossere sfeer, zonder geroddel.
het is ook meer het soort gesprekken wat ermee samengaat hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:33 schreef Utwodublin het volgende:
Ik moet altijd vreselijk lachen om dat gnagnagan. Maar dat komt door dit forum en ik dan weet dat iedereen zich weer ergert.![]()
Die moet er vroeg in.. kan hij morgenvroeg weer lekker poetsen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Laten we Rob niet vergeten, die ook op bed ligt![]()
Nathalie en Linda zeiden vanmorgen dat ze het regelmatig deden in het huis.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:33 schreef Nitro_YE het volgende:
heeej en wat dacht je van natte lie dan, wat zou die doen. Saai mokkelquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:35 schreef Bocaj het volgende:
Als Dido erbij zat dan was ze weggelopen... Veel te plat voor haar![]()
Dido ligt te wachten op de BB muisquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:35 schreef Bocaj het volgende:
Als Dido erbij zat dan was ze weggelopen... Veel te plat voor haar![]()
Das waar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:35 schreef Wup het volgende:
[..]
het is ook meer het soort gesprekken wat ermee samengaat hoor
ik vind geroddel en gestook prima maar 1 avondje wat anders heeft toch ook wel wat.
Ja eindelijk eens een avondje dat niet gedomineerd wordt door een voortdurend dominant aanwezig amsterdams pauper-accent.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Laten we Rob niet vergeten, die ook op bed ligt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |