Als je zo kijkt naar Dido is het net alsof ze een zwart (Gordon) masker op heeft....quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dido ligt te wachten op de BB muis![]()
Kraaiend heet in de slaapkamerquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:38 schreef cevece het volgende:
Weet iemand eigenlijk de reden van Dido d'r kampeervakantie in de tuin ??
quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja eindelijk eens een avondje dat niet gedomineerd wordt door een voortdurend dominant aanwezig amsterdams pauper-accent.![]()
poep en pies is de afdeling van Joost...quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:38 schreef BB-King het volgende:
Seks, poep en pies grappen... heerlijk!
ik zal spoiler tags gebruikenquote:
Evenals bruine vegen in bed.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:39 schreef Wup het volgende:
[..]
poep en pies is de afdeling van Joost...
nu je het zegt, het gaat goed met Lieske's knie vanavond...quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:39 schreef milagro het volgende:
Kraaiend heet in de slaapkamer
Stream 2 luisteren. Die loopt een stuk voor op stream 1quote:
Anale fase?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:39 schreef Wup het volgende:
[..]
poep en pies is de afdeling van Joost...
Heel even dacht ik dat Chantal uit d'r bed was gekomenquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:38 schreef gnuif het volgende:
begint ingrid nou dat gegna over te nemen?
Ik ben er nog hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:37 schreef Gert het volgende:
Ja eindelijk eens een avondje dat niet gedomineerd wordt door een voortdurend dominant aanwezig amsterdams pauper-accent.![]()
Het zou wel komisch zijn als die muis over haar heen gaat lopen en aan haar neus gaat kriebelen en dat ze dan wakker wordt en zich totaal de tyfus schrikt, gaat rennen een gillen door de tuin en van totale shock automatisch een sigaret opsteekt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dido ligt te wachten op de BB muis![]()
stream 1 heeft steeds leuke close ups, die kijk ik nu al de hele tijd op groot scherm.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stream 2 luisteren. Die loopt een stuk voor op stream 1
ik heb maar steeds de idee dat ze Linda expres zit te stangen?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:44 schreef BB-King het volgende:
Lieske is juist leuk omdat ze niet bewust is van haar invloed op anderen.
Er valt veel op jou aan te merken, maar itt veel andere import-A'dammers, die binnen twee weken na verhuizing plat Mokums (denken te) spreken, is aan jou nog steeds niet te horen dat je er woont.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor.
En Rob duikt elke dag -stipt- om 23.33u met een Oxazepammetje zijn nest in.![]()
Knap dat hij zo lang heeft kunnen wachten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:40 schreef Gert het volgende:
Ah, Roel heeft lang geloerd, maar nu z'n kans gegrepen om Joost af te zeiken.
En de groep valt weer stil. Wat moet je daar nu op zeggen....quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:45 schreef arneaux het volgende:
Airco's zijn altijd klote problemen. Normaal zijn problemen heel erg leuk he Lies.
Valt me nu ook op dat het ijzingwekkend stil is na het airco-verhaal van Lieske!quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:42 schreef arneaux het volgende:
Echt niemand reageert ooit wanneer dan ooit wat ze ook zegt op welk tijdstip over welk onderwerp dan ook ooit met wie dan ook op haar opmerkingen.
Arme Lies.
Inderdaad... Op 1 en 3 zijn altijd de close ups. Daar worden de caps gemaaktquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:42 schreef Gert het volgende:
[..]
stream 1 heeft steeds leuke close ups, die kijk ik nu al de hele tijd op groot scherm.
nog een Joosthater?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:45 schreef APK het volgende:
Knap dat hij zo lang heeft kunnen wachten.![]()
Ik heb ook zo'n figuur in de periferie van mijn kennissenkring en krijg acuut jeuk, uitslag, astma en een gekneusde meniscus als dat figuur vrolijk over windjes gaat praten.
ik zit me suf te denken wat ik gezegd had, en nee, sorry, het blijft ook hier stilquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:46 schreef Rams3s het volgende:
[..]
Valt me nu ook op dat het ijzingwekkend stil is na het airco-verhaal van Lieske!
Zonder enige twijfel. Lieske heeft de hatelijke opmerkingen duidelijk ook meegekregen en blijft haar in het verhaal betrekken nu. Jammer dat ik naar bed moet. Dit is wat mij betreft een topavondquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:45 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb maar steeds de idee dat ze Linda expres zit te stangen?
en ze vertelde het zo netjes, ik had toch op zijn minst verwacht dat het intens, intens warm zou zijn geweestquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:46 schreef Rams3s het volgende:
Valt me nu ook op dat het ijzingwekkend stil is na het airco-verhaal van Lieske!
Ik vind hem wel integer en een 'goeie jongen', maar je zult maar met zo'n figuur opgesloten zitten in een huis. Onbegrijpelijk dat hij al niet een paar keer een beuk voor z'n harses heeft gehad.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:47 schreef Wup het volgende:
[..]
nog een Joosthater?
zijn schaars hier.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |