Nee, Amsterdamse Buurt (ook wel palen-pest wijk genoemdquote:
ik normaal gesproken ook niet, maar vanavond maakt het me niet uitquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:31 schreef mijn23 het volgende:
roel vind het niet leuk als joost aan het woord is
Direct een veel lossere sfeer, zonder geroddel.quote:
Ik moet altijd vreselijk lachen om dat gnagnagan. Maar dat komt door dit forum en ik dan weet dat iedereen zich weer ergert.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:32 schreef Wup het volgende:
[..]
ik normaal gesproken ook niet, maar vanavond maakt het me niet uit
geen gna, gna, gna is echt een verademing
... zich al geholpen... Was dat voor preutse taalquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:33 schreef Nitro_YE het volgende:
welke vrouwen hebben zich al geholpen in het huis?
Nathalie & Linda volgens de verhalenquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:33 schreef Nitro_YE het volgende:
Laten we Rob niet vergeten, die ook op bed ligtquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Direct een veel lossere sfeer, zonder geroddel.
het is ook meer het soort gesprekken wat ermee samengaat hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:33 schreef Utwodublin het volgende:
Ik moet altijd vreselijk lachen om dat gnagnagan. Maar dat komt door dit forum en ik dan weet dat iedereen zich weer ergert.![]()
Die moet er vroeg in.. kan hij morgenvroeg weer lekker poetsen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Laten we Rob niet vergeten, die ook op bed ligt![]()
Nathalie en Linda zeiden vanmorgen dat ze het regelmatig deden in het huis.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:33 schreef Nitro_YE het volgende:
heeej en wat dacht je van natte lie dan, wat zou die doen. Saai mokkelquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:35 schreef Bocaj het volgende:
Als Dido erbij zat dan was ze weggelopen... Veel te plat voor haar![]()
Dido ligt te wachten op de BB muisquote:Op maandag 10 oktober 2005 01:35 schreef Bocaj het volgende:
Als Dido erbij zat dan was ze weggelopen... Veel te plat voor haar![]()
Das waar.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:35 schreef Wup het volgende:
[..]
het is ook meer het soort gesprekken wat ermee samengaat hoor
ik vind geroddel en gestook prima maar 1 avondje wat anders heeft toch ook wel wat.
Ja eindelijk eens een avondje dat niet gedomineerd wordt door een voortdurend dominant aanwezig amsterdams pauper-accent.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Laten we Rob niet vergeten, die ook op bed ligt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |