Don't mess with Agnes!quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:48 schreef mikerw het volgende:
agnes weg, terecht, net als bob. totaal nietszeggende figuren die zich maar op de vlakte houden en zelf niets kunnen. dan maar liever van dat soort pisfiguren als josephine en lisa.
die lisa zit zeker in een of ander paralleluniversum met "ik ben telkens bijna de winnares", wat komt er een hoop stront uit die kop zeg. wat een verraadster, likken bij josephine heeft totaal geen nut meer, die gaat nooit meer naar die rotsen. als er fysieke proeven blijven komen is het vanaf nu gewoon elke week een vrouw, of iets dat erop lijkt, uit.
en ik ben zoooooooo benieuwd naar dat geheim. het wordt nu toch wel zoooo spectaculair, als ik die voice-over mag geloven, ik kan haast niet wachten. super gewoon dat geheim.
Nah, het grijze muis-gehalte was erg hoog hoor (die kunstenaar, Josha, die ene die als laatste bij de boot opgaf, die de duikproef won, (ik weet hun namen nieteens meer, nuff said) enz.).quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:55 schreef trepper het volgende:
Ik had dit trouwens ook wel een geschikte cast gevonden voor expeditie robinson.
Ik vind er wel een hoop interessante kandidaten bijzitten, het was veel meer een mix van verschillende karakters dan bij ER. Het probleem van TI is echter dat er te weinig leuke spelelementen inzitten, nu met die wachters is het pas een beetje interessant geworden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nah, het grijze muis-gehalte was erg hoog hoor (die kunstenaar, Josha, die ene die als laatste bij de boot opgaf, die de duikproef won, (ik weet hun namen nieteens meer, nuff said) enz.).
Nu nog weg met dat kutaccent van Lisa.quote:Op zondag 13 november 2005 22:41 schreef MrX1982 het volgende:
Zeker nu Josha eruit ligt. Geen genot meer voor het oog.
Maakt volgens mij niet zoveel uit.quote:Op maandag 14 november 2005 13:08 schreef Bayswater het volgende:
Die vraag met dat gewicht van dat zwaluwnestje was niet helemaal fair. Paulo had een nestje dat 2 keer zo zwaar was als die andere twee. Met een gewichtje van 5 gram kom je dan niet ver als tegengewicht.
De Belgische biatch is er uit! Els en nu die enorme ego tripper Patrick. Het klink raar maar ik ben voor de underdogs.quote:
je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 14 november 2005 22:24 schreef mikerw het volgende:
tis ook meer een weerspiegeling van de zieligheid van dat zogenaamde geheim. ik zit nog echt te wachten op het spectaculaire, want ik zie elke week deelnemers van een zogenaamd hoger niveau naar een lager niveau gaan en omgekeerd. maar de zieligheid straalt er vanaf want wat hebben ze er nou aan?? dat hadden ze dan ook in 1 aflevering af kunnen doen want in de andere afleveringen gebeurde er geen flikker.
Het heet Mancala. Je kan het op verschillende spelletjessites online spelen.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil dat spel van Josha en Paulo ook!
Bij mij zat het op m'n oude tel. Nokia.quote:Op zondag 20 november 2005 20:43 schreef Kozzmic het volgende:
Het heet Mancala. Je kan het op verschillende spelletjessites online spelen.
Ja, maar het eerste stuk voor de reclame zie je nooit iets nieuwsquote:Op zondag 20 november 2005 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Begonnen trouwens.
Kleine intro, nu weer reclame.quote:Op zondag 20 november 2005 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Begonnen trouwens.
De anticlimax van het "mysterie" past wel bij het programma. Zwak en slecht uitgewerkt.quote:Op zondag 20 november 2005 22:11 schreef Kozzmic het volgende:
Patrick is toch wel verschrikkelijk goed.
Het GROTE MYSTERIE blijkt min of meer een wassen neus. Het is gewoon de uitkomst van dom lijntjes trekken in dit finalespelletje, niet iets om 13 afleveringen lang om over door te zagen.
Op zich was het wel een aardig eindspel, maar dat hele "mysterie" is veel te veel opgeklopt. Ik vind het ook niet echt een mysterie, de stam vreeste teveel invloeden van anderen en zijn naar een ander eiland vertrokken. Klaar. Naar welke plek ze precies zijn vertrokken is eigenlijk nauwelijks interessant.quote:Op zondag 20 november 2005 22:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De anticlimax van het "mysterie" past wel bij het programma. Zwak en slecht uitgewerkt.
Ik denk dat het "mysterie" vooral diende om de kijker geïnteresseerd te laten blijven in TI. Uiteindelijk maakt het inderdaad niet uit waarnaar toe ze zijn vertrokken.quote:Op zondag 20 november 2005 22:16 schreef Kozzmic het volgende:
Op zich was het wel een aardig eindspel, maar dat hele "mysterie" is veel te veel opgeklopt. Ik vind het ook niet echt een mysterie, de stam vreeste teveel invloeden van anderen en zijn naar een ander eiland vertrokken. Klaar. Naar welke plek ze precies zijn vertrokken is eigenlijk nauwelijks interessant.
Jah. De bel-finale.quote:Op zondag 20 november 2005 22:34 schreef caradoc het volgende:
Misschien komt de grote verassing van het programma nog.
ik heb niet goed genoeg opgelet, het houdt mijn aandacht niet voldoende vastquote:Op maandag 21 november 2005 14:42 schreef Emmetje37 het volgende:
Waarom stapte Machteld nou op? Ik kan het niet terugzien omdat de videoband net op dat moment vol was ( vergeten terug te spoelen )
Ik was meer verbaasd dat de rest niet ook opstapte. Het spel was voor de vrouwen gespeeld, en welke eer viel er nou te behalen bij het helpen van een van de finalisten. Machteld zag in dat de finalisten niet voor haar zouden kiezen (en de keuzes waren ook precies volgens verwachting), en ging met de rustige boot alvast ervandoor.quote:Op maandag 21 november 2005 14:42 schreef Emmetje37 het volgende:
Waarom stapte Machteld nou op? Ik kan het niet terugzien omdat de videoband net op dat moment vol was ( vergeten terug te spoelen )
Een beetje late reactie maar toch even:quote:Op maandag 21 november 2005 14:42 schreef Emmetje37 het volgende:
Barst niet idd. Als Patrick maar wél wint dan.quote:Op zondag 27 november 2005 11:10 schreef Emmetje37 het volgende:
En we hebben een uur de tijd om te bellen en te sms-en. Nou .... aan mij verdienen ze geen cent. Zal je zien dat op driekwart Patrick een heel eind achter staat in de peiling om vervolgens toch nog met ruime meerderheid te winnen. Waar heb ik dat toch meer gezien , was dat niet met De grootste Nederlander of was dat nou Big Brother ???? Ach nou ja , maakt geen barst uit. Al die kaarten zijn doorgestoken.
Was dat het mysterie?quote:Op zondag 20 november 2005 22:16 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Op zich was het wel een aardig eindspel, maar dat hele "mysterie" is veel te veel opgeklopt. Ik vind het ook niet echt een mysterie, de stam vreeste teveel invloeden van anderen en zijn naar een ander eiland vertrokken. Klaar. Naar welke plek ze precies zijn vertrokken is eigenlijk nauwelijks interessant.
Het slaat inderdaad nergens op. En de finale met ER is op hetzelfde moment. Dus.quote:Op zondag 27 november 2005 19:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Was dat het mysterie?![]()
Goed dan dat ik niet meer gekeken heb de laatste afleveringen. Was van plan vanavond toch te kijken, ik dacht dat het mysterie onthuld zou worden.![]()
Vreemd kapsel heeft ze nu.quote:Op zondag 27 november 2005 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niets meer op tv, dus toch maar kijken. Wie zitten er in de finale en wat was het geheim?
Oja, en Josha is een stuk minder lekker
Ook te koop in speelgoedwinkels. Houten versie met kleine houten stukjes fruit.quote:Op zondag 20 november 2005 20:43 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het heet Mancala. Je kan het op verschillende spelletjessites online spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |