abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32271859
wat een passie mikerw
ik vind eigenlijk niemand bijnder leuk of onleuk
alleen al die kerels zijn zo vreselijk nietszeggend en saai en oninteressant
pi_32272179
tis ook meer een weerspiegeling van de zieligheid van dat zogenaamde geheim. ik zit nog echt te wachten op het spectaculaire, want ik zie elke week deelnemers van een zogenaamd hoger niveau naar een lager niveau gaan en omgekeerd. maar de zieligheid straalt er vanaf want wat hebben ze er nou aan?? dat hadden ze dan ook in 1 aflevering af kunnen doen want in de andere afleveringen gebeurde er geen flikker.
pi_32272258
Er is gewoon geen zak aan!
pi_32272374
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:24 schreef mikerw het volgende:
tis ook meer een weerspiegeling van de zieligheid van dat zogenaamde geheim. ik zit nog echt te wachten op het spectaculaire, want ik zie elke week deelnemers van een zogenaamd hoger niveau naar een lager niveau gaan en omgekeerd. maar de zieligheid straalt er vanaf want wat hebben ze er nou aan?? dat hadden ze dan ook in 1 aflevering af kunnen doen want in de andere afleveringen gebeurde er geen flikker.
je hebt helemaal gelijk
als er iets ontbreekt is het wel tempo
ik denk dat ze wat meer vuurwerk tussen de spelers onderling vanwacht hadden ofzo, want van het spel zelf moet het programma het niet hebben
bovendien is het zogenaamde geheim ook niet echt iets boeiends waarvan je je als kijker wekenlang afvraagt van oei oei hoe zou dat nou zitten, altijd al willen weten......
pi_32289416
Met de video Fast Forward knop is t goed te kijken hoor.
Dan alsnog hadden ze de eerste 5 afl. mogen schrappen. De tering wat saai. Nu eindelijk een beetje opleving. Nog steeds wel op de video dan.....
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_32338943
Ik had dus de afgelopen 3 weken gemist, dus mij hoor je niet klagen over de herhaling hoor. Verder vond ik dit vergeleken met andere afleveringen behoorlijk spectaculair.

Ik wil dat spel van Josha en Paulo ook!

Komt er nog een aflevering met de finale? En daarna nog een studioshow? Weet iemand iets hier over?
Spoilers!
pi_32434760
Vanavond weer..
sig verwijderd door FA
pi_32434952
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik wil dat spel van Josha en Paulo ook!
Het heet Mancala. Je kan het op verschillende spelletjessites online spelen.
pi_32436531
Begonnen trouwens.
sig verwijderd door FA
pi_32436542
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:43 schreef Kozzmic het volgende:
Het heet Mancala. Je kan het op verschillende spelletjessites online spelen.
Bij mij zat het op m'n oude tel. Nokia.

Patrick is oke!
pi_32436579
Ik kijk deze serie af omdat ik wel benieuwd ben wat het mysterie is maar als ze het volgend jaar weer uitzenden, wat ik betwijfel, kijk ik niet meer.

Het boeit me toch te weinig.
pi_32436593
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Begonnen trouwens.
Ja, maar het eerste stuk voor de reclame zie je nooit iets nieuws
pi_32436623
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Begonnen trouwens.
Kleine intro, nu weer reclame.
pi_32437089
Als je alle herhalingen die elke week weer voorbijkomen weglaat, hou je echt helemaal niks over.
pi_32437674
Patrick

Hij zou de enige terechte winnaar zijn imho.
pi_32437682
Ik dacht dat de grote vraag was 'Waarom zijn ze vertrokken.'

pi_32437719
Patrick is toch wel verschrikkelijk goed.

Het GROTE MYSTERIE blijkt min of meer een wassen neus. Het is gewoon de uitkomst van dom lijntjes trekken in dit finalespelletje, niet iets om 13 afleveringen lang om over door te zagen.
pi_32437815
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:11 schreef Kozzmic het volgende:
Patrick is toch wel verschrikkelijk goed.

Het GROTE MYSTERIE blijkt min of meer een wassen neus. Het is gewoon de uitkomst van dom lijntjes trekken in dit finalespelletje, niet iets om 13 afleveringen lang om over door te zagen.
De anticlimax van het "mysterie" past wel bij het programma. Zwak en slecht uitgewerkt.
pi_32437907
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De anticlimax van het "mysterie" past wel bij het programma. Zwak en slecht uitgewerkt.
Op zich was het wel een aardig eindspel, maar dat hele "mysterie" is veel te veel opgeklopt. Ik vind het ook niet echt een mysterie, de stam vreeste teveel invloeden van anderen en zijn naar een ander eiland vertrokken. Klaar. Naar welke plek ze precies zijn vertrokken is eigenlijk nauwelijks interessant.
pi_32438513
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:16 schreef Kozzmic het volgende:
Op zich was het wel een aardig eindspel, maar dat hele "mysterie" is veel te veel opgeklopt. Ik vind het ook niet echt een mysterie, de stam vreeste teveel invloeden van anderen en zijn naar een ander eiland vertrokken. Klaar. Naar welke plek ze precies zijn vertrokken is eigenlijk nauwelijks interessant.
Ik denk dat het "mysterie" vooral diende om de kijker geïnteresseerd te laten blijven in TI. Uiteindelijk maakt het inderdaad niet uit waarnaar toe ze zijn vertrokken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')