je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 14 november 2005 22:24 schreef mikerw het volgende:
tis ook meer een weerspiegeling van de zieligheid van dat zogenaamde geheim. ik zit nog echt te wachten op het spectaculaire, want ik zie elke week deelnemers van een zogenaamd hoger niveau naar een lager niveau gaan en omgekeerd. maar de zieligheid straalt er vanaf want wat hebben ze er nou aan?? dat hadden ze dan ook in 1 aflevering af kunnen doen want in de andere afleveringen gebeurde er geen flikker.
Het heet Mancala. Je kan het op verschillende spelletjessites online spelen.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil dat spel van Josha en Paulo ook!
Bij mij zat het op m'n oude tel. Nokia.quote:Op zondag 20 november 2005 20:43 schreef Kozzmic het volgende:
Het heet Mancala. Je kan het op verschillende spelletjessites online spelen.
Ja, maar het eerste stuk voor de reclame zie je nooit iets nieuwsquote:Op zondag 20 november 2005 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Begonnen trouwens.
Kleine intro, nu weer reclame.quote:Op zondag 20 november 2005 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Begonnen trouwens.
De anticlimax van het "mysterie" past wel bij het programma. Zwak en slecht uitgewerkt.quote:Op zondag 20 november 2005 22:11 schreef Kozzmic het volgende:
Patrick is toch wel verschrikkelijk goed.
Het GROTE MYSTERIE blijkt min of meer een wassen neus. Het is gewoon de uitkomst van dom lijntjes trekken in dit finalespelletje, niet iets om 13 afleveringen lang om over door te zagen.
Op zich was het wel een aardig eindspel, maar dat hele "mysterie" is veel te veel opgeklopt. Ik vind het ook niet echt een mysterie, de stam vreeste teveel invloeden van anderen en zijn naar een ander eiland vertrokken. Klaar. Naar welke plek ze precies zijn vertrokken is eigenlijk nauwelijks interessant.quote:Op zondag 20 november 2005 22:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De anticlimax van het "mysterie" past wel bij het programma. Zwak en slecht uitgewerkt.
Ik denk dat het "mysterie" vooral diende om de kijker geïnteresseerd te laten blijven in TI. Uiteindelijk maakt het inderdaad niet uit waarnaar toe ze zijn vertrokken.quote:Op zondag 20 november 2005 22:16 schreef Kozzmic het volgende:
Op zich was het wel een aardig eindspel, maar dat hele "mysterie" is veel te veel opgeklopt. Ik vind het ook niet echt een mysterie, de stam vreeste teveel invloeden van anderen en zijn naar een ander eiland vertrokken. Klaar. Naar welke plek ze precies zijn vertrokken is eigenlijk nauwelijks interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |