abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32039847
Geweldig hoe dom al die vrouwen het spelen, al de tweede keer dat de meeste neutrale en onopvallende mag gaan dueleren.
sig verwijderd door FA
pi_32039991
Idd en dat zal oneindig zo doorgaan. Die vrouwen maken allen geen kans meer op de overwinning. De winnaar zit tussen Gianni, Paolo, Patrick en Agnes.
pi_32039995
Patrick doet het goed!

Hopelijk wint Agnes het duel.
pi_32040047
Wat bedoelt die Lisa nou met dat er twee mensen het meest voor geknokt hebben. Wat een onzin. Hoezo geknokt? Wat doen ze daar nou behalve een beeetje rondgangen?

Waarom wordt die Josha tropuwens nooit sprekend opgevoerd?
Helpt waar hij kan!
pi_32040144
Er komt een druppel, let maar op...
pi_32040163
Ah, shit!
pi_32040264
Zei Art nou "volgende week strijden er vier vrouwen voor hun laatste kans om het derde niveau te bereiken?"

Het zijn er toch vijf
sig verwijderd door FA
pi_32040422
Misschien valt er wel een weg.
pi_32040519
. Els. .

En volgende week dus geen levenswiel? Eindelijk, gelukkig. . Ik hoop dat . Els. . naar Rang Nok gaat en Gianni eraf sodemietert.
  zondag 6 november 2005 @ 22:57:15 #190
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_32040616
Volgende week geen rad zo te zien, maar een proef die bepaald wie er richting het derde niveau mag.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_32040628
Volgende week moeten 4 vrouwen strijden tegen elkaar. Magtelt tegen de mental bitch. Els tegen heerlijke josha of babbelgrage lisa. De winnaar van die strijd zal dueleren met de twee mannen die de vlag niet kunnen winnen. Hoe de derde vrouw wegvalt is mij een raadsel, misschien geeft die wel op ... wat ik niet denk. We zien wel
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_32041199
Dus of Lisa of Josha is voor de vrouwenstrijd weg dan?
pi_32044480
quote:
Op zondag 6 november 2005 23:13 schreef hardsilence het volgende:
Dus of Lisa of Josha is voor de vrouwenstrijd weg dan?
Zo'n gevoel heb ik wel ja. Misschien geeft één van hen op of moet opgeven vanwege een blessure? Wie weet zijn er toch gewoon nog wel 5 vrouwen, wie weet
pi_32044561
quote:
Op maandag 7 november 2005 00:51 schreef caradoc het volgende:

[..]

Zo'n gevoel heb ik wel ja. Misschien geeft één van hen op of moet opgeven vanwege een blessure? Wie weet zijn er toch gewoon nog wel 5 vrouwen, wie weet
Waarom zegt Art dan vier ?

Of hij zei het verkeerd, of hij verklapt nu al dat er nog één gaat afvallen..
sig verwijderd door FA
  maandag 7 november 2005 @ 18:17:55 #195
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_32063314
Ik vind het jammer dat Agnes weg is..

Ik vind haar echt de terechte 'Queen van Rang Nok'
Ze was ook de enige die een beetje normaal over kwam. Ik hoop dat Patrick er uit gaat samen met Els en Machteld.. vreselijke viswijven Gelukkig is Josha er nog
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_32064972
Patrick eruit, no way!
pi_32065082
Agnes is er uit? Tegen wie heeft zij geduelleerd dan? Is nu al de 3e week dat ik het mis....
Spoilers!
pi_32065233
Tegen ... god wat is z'n naam. De neger waavan ze eerder ook al verloor.
pi_32065448
Paulo.
pi_32098241
agnes weg, terecht, net als bob. totaal nietszeggende figuren die zich maar op de vlakte houden en zelf niets kunnen. dan maar liever van dat soort pisfiguren als josephine en lisa.

die lisa zit zeker in een of ander paralleluniversum met "ik ben telkens bijna de winnares", wat komt er een hoop stront uit die kop zeg. wat een verraadster, likken bij josephine heeft totaal geen nut meer, die gaat nooit meer naar die rotsen. als er fysieke proeven blijven komen is het vanaf nu gewoon elke week een vrouw, of iets dat erop lijkt, uit.

en ik ben zoooooooo benieuwd naar dat geheim. het wordt nu toch wel zoooo spectaculair, als ik die voice-over mag geloven, ik kan haast niet wachten. super gewoon dat geheim.
pi_32098430
Ik had dit trouwens ook wel een geschikte cast gevonden voor expeditie robinson.
  dinsdag 8 november 2005 @ 22:27:24 #202
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_32101428
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:48 schreef mikerw het volgende:
agnes weg, terecht, net als bob. totaal nietszeggende figuren die zich maar op de vlakte houden en zelf niets kunnen. dan maar liever van dat soort pisfiguren als josephine en lisa.

die lisa zit zeker in een of ander paralleluniversum met "ik ben telkens bijna de winnares", wat komt er een hoop stront uit die kop zeg. wat een verraadster, likken bij josephine heeft totaal geen nut meer, die gaat nooit meer naar die rotsen. als er fysieke proeven blijven komen is het vanaf nu gewoon elke week een vrouw, of iets dat erop lijkt, uit.

en ik ben zoooooooo benieuwd naar dat geheim. het wordt nu toch wel zoooo spectaculair, als ik die voice-over mag geloven, ik kan haast niet wachten. super gewoon dat geheim.
Don't mess with Agnes!
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_32103414
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:55 schreef trepper het volgende:
Ik had dit trouwens ook wel een geschikte cast gevonden voor expeditie robinson.
Nah, het grijze muis-gehalte was erg hoog hoor (die kunstenaar, Josha, die ene die als laatste bij de boot opgaf, die de duikproef won, (ik weet hun namen nieteens meer, nuff said) enz.).
pi_32230019
Vanavond weer een aflevering..
sig verwijderd door FA
pi_32230217
Alleen de proef en het einduel is leuk vind ik. De rest besteden ze teveel aandacht aan.
That's all folks!
pi_32243070
Het begint weer, dik te laat, maar goed.
sig verwijderd door FA
pi_32243138
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Nah, het grijze muis-gehalte was erg hoog hoor (die kunstenaar, Josha, die ene die als laatste bij de boot opgaf, die de duikproef won, (ik weet hun namen nieteens meer, nuff said) enz.).
Ik vind er wel een hoop interessante kandidaten bijzitten, het was veel meer een mix van verschillende karakters dan bij ER. Het probleem van TI is echter dat er te weinig leuke spelelementen inzitten, nu met die wachters is het pas een beetje interessant geworden.
pi_32243643
Alweer Lisa, hoe kan dat
pi_32243697
Lisa alweer als eerste gekozen door het wiel.
Nu gelukkig in haar voordeel, voor het eerst.

DAMN! Els niet door.
pi_32243702
Els naar huis..jammer ze wist veruit het meeste van alle Koh-Muk-bewoners.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')