Het állerergste verkleinwoord, iets waar ik als admin direct een permban voor zou uitdelen, is het op fok zo populaire "dinnetje". Zo walgelijk "schattig".quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:55 schreef MissX het volgende:
[..]
Afschuwlijk idd. Maar waar ik me nog het allermeest aan irriteer is het woord "badje" als het over het bubbelbad gaat. Dido begon ermee, maar ze nemen het allemaal over. Echt als ik dat woord hoor, krijg ik overal jeuk
oh brrr ja verschrikkelijk. Als iemand dat ooooit over mij zou zeggen, krijgt die gelijk een ram voor ze kopquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Het állerergste verkleinwoord, iets waar ik als admin direct een permban voor zou uitdelen, is het op fok zo populaire "dinnetje". Zo walgelijk "schattig".
Roel vond het verkleden als vrouw nog erger, omdat ie zich schaamt t.o haar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:04 schreef Jojogirl het volgende:
Dido is wel erg self-centered. Alles wat Roel doet heeft betrekking op haar.
Oh dan wil ik ook ff melden met wat mij elke keer weer stoort...quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Het állerergste verkleinwoord, iets waar ik als admin direct een permban voor zou uitdelen, is het op fok zo populaire "dinnetje". Zo walgelijk "schattig".
Betekent dat de baby per dag 2 uur lang achter elkaar in één camerashot gevolgd gaat worden?quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:05 schreef KRIBBET het volgende:
Even gegoogeld,
# Ontheffing
De Arbeidsinspectie heeft voor de baby een beperkte ontheffing verleend. De baby mag per dag maar één keer in beeld, en per dag maximaal twee uur. Na de acht dagen mag de baby in het huis blijven, maar dus niet in beeld komen. #
Bron: rtl nieuws.
Voorlopig zitten we nog aan haar vast ben ik bang![]()
Dat zit er dik in denk ik.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Betekent dat de baby per dag 2 uur lang achter elkaar in één camerashot gevolgd gaat worden?![]()
Heb op dit moment niet zoveel problemen met Tanja itt tot het begin. Juist omdat ze wEl direct is naar anderen toe en een eigen mening heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en het kan dus ook dat de baby nog lang niet komt, dat we nog een maand Tanja in huis hebben
Plus als de baby er eenmaal is. Weer 2 weken.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:05 schreef KRIBBET het volgende:
Voorlopig zitten we nog aan haar vast ben ik bang![]()
waar slaat dit nu weer op???quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:54 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Dat is Valium.Dat chantal dit neemt verbaast mij niets.
Als ze er nog in zit tot de bevalling en kort erna, dat kan nog een maand, 1,5 maand duren hoor. Dus we zitten, zoals Kribbet al zei, wél nog lang aan haar vast.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.![]()
Hoe kunnen ze in hemelsnaam Tanja in het huis houden als die baby niet meer gefilmd mag worden?
Ik zie dat echt niet gebeuren.
Jahoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:15 schreef D.Rose het volgende:
ze vinden dat als je aan een nietroker vraagt of ie een vuurtje heeft dat ie
'nee, ik heb geen vuur' moet zeggen ipv 'nee, ik rook niet'
Maar echt niet langer dan een week na de bevaling. Zoals ik zei kan ik me niet voorstellen hoe BB dat zou regelen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:14 schreef -Delta- het volgende:
Als ze er nog in zit tot de bevalling en kort erna, dat kan nog een maand, 1,5 maand duren hoor. Dus we zitten, zoals Kribbet al zei, wél nog lang aan haar vast.![]()
die zijn er nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:18 schreef -Delta- het volgende:
Mijn enige hoop is (als Tanja er niet uit gaat a.s Donderdag), dat ze volgende keer weer genomineerd wordt en dan op de bank komt te zitten met sterke andere bewoners, die heel NL erin wilt houden.
Dat is al te langquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar echt niet langer dan een week na de bevaling. Zoals ik zei kan ik me niet voorstellen hoe BB dat zou regelen.
Jahoor, Roel en Joost bv.quote:
Zeg je dat omdat Roel zo'n klein pikkie heeft, of heb je het altijd slecht getroffen met vriendjes?quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:19 schreef Jojogirl het volgende:
Jahoor, roel die een handdoek aan z'n stijve hangt. Was zeker zo;n klein gastendoekje ofzo.
Duh, die cap is pas tig keer langs gekomen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zeg je dat omdat Roel zo'n klein pikkie heeft, of heb je het altijd slecht getroffen met vriendjes?![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:27 schreef Gert het volgende:
Dadelijk heeft die Roel een "bloedlul", die in erecte staat ruim de 20 centimeter overschrijdt.
Maar alle BB-streamers zullen hem altijd blijven herinneren als de macho met dat ontstellend kleine pikkie.![]()
Er staat niet dat het 8 op eenvolgende dagen moeten zijn dus 1x in de week en je bent 8 weken verderquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.![]()
Hoe kunnen ze in hemelsnaam Tanja in het huis houden als die baby niet meer gefilmd mag worden?
Ik zie dat echt niet gebeuren.
Ik mag toch hopen van nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Betekent dat de baby per dag 2 uur lang achter elkaar in één camerashot gevolgd gaat worden?![]()
de erectie zat vanmorgen in zijn broek, en dat was niet veel beterquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:27 schreef Gert het volgende:
Dadelijk heeft die Roel een "bloedlul", die in erecte staat ruim de 20 centimeter overschrijdt.
Maar alle BB-streamers zullen hem altijd blijven herinneren als de macho met dat ontstellend kleine pikkie.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:27 schreef Gert het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van nietAls ik ergens niet tegen kan is het wel het gejank van een baby
![]()
Zo erg om door baby gejank uit je slaap gehaald te worden, je kan er ook niets van zeggenquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:40 schreef cuall het volgende:
[..]
help ik word hier al door de baby van de buren wakker gehouden, niet ook hier op Fok , wat moet ik dan nog met mijn tijd
![]()
Stream 1: jankende babyquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van nietAls ik ergens niet tegen kan is het wel het gejank van een baby
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Stream 1: jankende baby
Stream 2: GNA NG! NG! NG!
Stream3: Nathalie doet Calimero na
Stream 4: Ik ik ik ik ik sie gewoon dingen aan mense die se self niet sien
![]()
Hoewel, stream 1 en 4 tegelijkertijd kan niet, want Rob gaat wieberen.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Stream 1: jankende baby
Stream 2: GNA NG! NG! NG!
Stream3: Nathalie doet Calimero na
Stream 4: Ik ik ik ik ik sie gewoon dingen aan mense die se self niet sien
![]()
Hoewel, stream 1 en 4 tegelijkertijd kan niet, want Rob gaat wieberen.![]()
![]()
Die jankende baby gaan ze óók niet leuk vindenquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:46 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
als dat gebeurt stop ik met kijken en ga eindelijk weer iets nuttigs doen
![]()
Maar ik wil nog wel kijken hoe het gaat als de baby er eenmaal is en de mensen niet meer mogen roken in het huis van Tanja, dat gaan ze niet leuk vinden![]()
![]()
ja, ik vind dat heel naar. Ik word altijd wakker van babygehuil (ws. ingebakken als moeder van 3 kids) Van de week huilde ze (babybuurmeisje) bijna de hele nacht en niemand gaat bij haar kijken, of troosten, want ze bleef maar huilen. Ik durf er niks van te zeggen tegen mijn buurvrouw, maar heb er wel moeite meequote:Op zondag 9 oktober 2005 17:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo erg om door baby gejank uit je slaap gehaald te worden, je kan er ook niets van zeggen![]()
Boring Lieske ligt waarschijnlijk weer eens te slapen , de luie doosquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:03 schreef cuall het volgende:
Ik mis Lieske al een hele tijd, waar is die gebleven
Yep. Paardenmeisje. Lief hè?quote:
Nou Linda nog, wordt het toch nog gezelligquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:08 schreef milagro het volgende:
Roel wordt weer irritant, zeker weer gezopen
Omdat dat wijf de ziekelijke gewoonte heeft om altijd aan het woord te zijn. Of de groep nu bestaat uit 2, 3 of 10 personen, de spreektijd van Chantal ligt altijd op 90%.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:50 schreef frizti het volgende:
waarom is bij groepsgesprekken altijd het geluid van die sjankwal altijd op de voorgrond???
Idd, hoe zet ik me nog meer voor lul (lees : lulletje) dan ik al doe, les 7quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou Linda nog, wordt het toch nog gezellig![]()
Joh... ben benieuwd of er kaartjes met "kreten" aan hangen. Dat zou leuk zijn, de dingen die wij hier in de "schreeuw het over het hek"-topic hebben gepost aan de kaartjes hangen. Nu maar hopen dat ze zomaar in de tuin dwarrelen !quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:23 schreef Gert het volgende:
Een teken van leven van de buitenwereld: ballonnen in de lucht.
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:15 schreef Pinball het volgende:
Eerlijk zeggen, wie heeft er net een keer "Rrrrroel" gezegd?
Hebben jullie trouwens wel eens familie of vriend(inn)en van Chantal bij de live uitzendingen gezien?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:23 schreef Arcee het volgende:
Chantal is heel bij met wat z'n buiten het huis heeft. En dan wel zo retedramatisch doen over een weekje niet roken.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:25 schreef milagro het volgende:
Hebben jullie trouwens wel eens familie of vriend(inn)en van Chantal bij de live uitzendingen gezien?
Nee! daar moest ik donderdagavond ook nog aan denken!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens wel eens familie of vriend(inn)en van Chantal bij de live uitzendingen gezien?
vriend(inn)en van chantal??quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, Chantal moest met een hoofdletterquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vriend(inn)en van chantal??
Die zin klopt ergens niet geloof ik...
Daar zullen ze blij mee zijn in Oslo, want daar zijn ze inmiddels.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:14 schreef cevece het volgende:
Joh... ben benieuwd of er kaartjes met "kreten" aan hangen. Dat zou leuk zijn, de dingen die wij hier in de "schreeuw het over het hek"-topic hebben gepost aan de kaartjes hangen. Nu maar hopen dat ze zomaar in de tuin dwarrelen !![]()
Ik vind hem ook erg raar doen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:03 schreef Sonique het volgende:
Even tussendoor...
Maar ik vind Roel wel erg raar doen de laatste tijd, Gisteren en vandaag weer...
Het lijkt wl of hij in z'n bovenkamer een beetje aan het doordraaien is...
Het kan misschien 'weer' door de alcohol komen, maar dan kan hij echt niet tegen alcohol!
en die overleden grote liefde van haar, was dat een serieuze wederzijdse liefdes relatie van een zekere duur? samenwonen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee! daar moest ik donderdagavond ook nog aan denken!
Beetje vreemd...
En dat ADHD-gereutel van Joost.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:27 schreef Gert het volgende:
Op ALLE 4 de streams is dat vieze stemgeluid van Chantal nu te horen.
ik ook, obnoxious springs to mind....quote:
Ja, die moeder van Lieske was het er totaal niet mee eens dat ze in bb zat. Die had liever gewild dat ze weer naar school was gegaan en was bang dat ze dat hierna niet meer zou doen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
Joost over zijn mislukte studie, en zijn relatie met zijn ouders.
Moet ineens aan Lieske en haar moeder denken. (n.a.v. de donderdagavond after uitzending)
Zou "Chantal kankerhoer" ook iets betekenen in het Noors?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:30 schreef APK het volgende:
[..]
Daar zullen ze blij mee zijn in Oslo, want daar zijn ze inmiddels.
Ik denk dat ze dat zelfs daar begrijpen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou "Chantal kankerhoer" ook iets betekenen in het Noors?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:41 schreef Pinball het volgende:
Nathalie:"Na het hiernamaals is er ook weer wat. Dat is zeker zo."
Calimerolandquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:41 schreef Pinball het volgende:
Toch is Chantal wel goed voor het huis, vind ik.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:35 schreef Pinball het volgende:
Ook treffend, het complete gebrek aan screenies als Chantal op 4 streams te zien is.
Ja, zoals ze met Joost omging en eerder met Roel over dido sprak... vond ik haar wel als de moeder van de groep overkomen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toch is Chantal wel goed voor het huis, vind ik.
Ja, de reclame.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:41 schreef Pinball het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |