Boring Lieske ligt waarschijnlijk weer eens te slapen , de luie doosquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:03 schreef cuall het volgende:
Ik mis Lieske al een hele tijd, waar is die gebleven
Yep. Paardenmeisje. Lief hè?quote:
Nou Linda nog, wordt het toch nog gezelligquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:08 schreef milagro het volgende:
Roel wordt weer irritant, zeker weer gezopen
Omdat dat wijf de ziekelijke gewoonte heeft om altijd aan het woord te zijn. Of de groep nu bestaat uit 2, 3 of 10 personen, de spreektijd van Chantal ligt altijd op 90%.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:50 schreef frizti het volgende:
waarom is bij groepsgesprekken altijd het geluid van die sjankwal altijd op de voorgrond???
Idd, hoe zet ik me nog meer voor lul (lees : lulletje) dan ik al doe, les 7quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou Linda nog, wordt het toch nog gezellig![]()
Joh... ben benieuwd of er kaartjes met "kreten" aan hangen. Dat zou leuk zijn, de dingen die wij hier in de "schreeuw het over het hek"-topic hebben gepost aan de kaartjes hangen. Nu maar hopen dat ze zomaar in de tuin dwarrelen !quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:23 schreef Gert het volgende:
Een teken van leven van de buitenwereld: ballonnen in de lucht.
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:15 schreef Pinball het volgende:
Eerlijk zeggen, wie heeft er net een keer "Rrrrroel" gezegd?
Hebben jullie trouwens wel eens familie of vriend(inn)en van Chantal bij de live uitzendingen gezien?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:23 schreef Arcee het volgende:
Chantal is heel bij met wat z'n buiten het huis heeft. En dan wel zo retedramatisch doen over een weekje niet roken.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:25 schreef milagro het volgende:
Hebben jullie trouwens wel eens familie of vriend(inn)en van Chantal bij de live uitzendingen gezien?
Nee! daar moest ik donderdagavond ook nog aan denken!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens wel eens familie of vriend(inn)en van Chantal bij de live uitzendingen gezien?
vriend(inn)en van chantal??quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, Chantal moest met een hoofdletterquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vriend(inn)en van chantal??
Die zin klopt ergens niet geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |