Boring Lieske ligt waarschijnlijk weer eens te slapen , de luie doosquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:03 schreef cuall het volgende:
Ik mis Lieske al een hele tijd, waar is die gebleven
Yep. Paardenmeisje. Lief hè?quote:
Nou Linda nog, wordt het toch nog gezelligquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:08 schreef milagro het volgende:
Roel wordt weer irritant, zeker weer gezopen
Omdat dat wijf de ziekelijke gewoonte heeft om altijd aan het woord te zijn. Of de groep nu bestaat uit 2, 3 of 10 personen, de spreektijd van Chantal ligt altijd op 90%.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:50 schreef frizti het volgende:
waarom is bij groepsgesprekken altijd het geluid van die sjankwal altijd op de voorgrond???
Idd, hoe zet ik me nog meer voor lul (lees : lulletje) dan ik al doe, les 7quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou Linda nog, wordt het toch nog gezellig![]()
Joh... ben benieuwd of er kaartjes met "kreten" aan hangen. Dat zou leuk zijn, de dingen die wij hier in de "schreeuw het over het hek"-topic hebben gepost aan de kaartjes hangen. Nu maar hopen dat ze zomaar in de tuin dwarrelen !quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:23 schreef Gert het volgende:
Een teken van leven van de buitenwereld: ballonnen in de lucht.
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:15 schreef Pinball het volgende:
Eerlijk zeggen, wie heeft er net een keer "Rrrrroel" gezegd?
Hebben jullie trouwens wel eens familie of vriend(inn)en van Chantal bij de live uitzendingen gezien?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:23 schreef Arcee het volgende:
Chantal is heel bij met wat z'n buiten het huis heeft. En dan wel zo retedramatisch doen over een weekje niet roken.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:25 schreef milagro het volgende:
Hebben jullie trouwens wel eens familie of vriend(inn)en van Chantal bij de live uitzendingen gezien?
Nee! daar moest ik donderdagavond ook nog aan denken!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens wel eens familie of vriend(inn)en van Chantal bij de live uitzendingen gezien?
vriend(inn)en van chantal??quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, Chantal moest met een hoofdletterquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vriend(inn)en van chantal??
Die zin klopt ergens niet geloof ik...
Daar zullen ze blij mee zijn in Oslo, want daar zijn ze inmiddels.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:14 schreef cevece het volgende:
Joh... ben benieuwd of er kaartjes met "kreten" aan hangen. Dat zou leuk zijn, de dingen die wij hier in de "schreeuw het over het hek"-topic hebben gepost aan de kaartjes hangen. Nu maar hopen dat ze zomaar in de tuin dwarrelen !![]()
Ik vind hem ook erg raar doen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:03 schreef Sonique het volgende:
Even tussendoor...
Maar ik vind Roel wel erg raar doen de laatste tijd, Gisteren en vandaag weer...
Het lijkt wl of hij in z'n bovenkamer een beetje aan het doordraaien is...
Het kan misschien 'weer' door de alcohol komen, maar dan kan hij echt niet tegen alcohol!
en die overleden grote liefde van haar, was dat een serieuze wederzijdse liefdes relatie van een zekere duur? samenwonen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee! daar moest ik donderdagavond ook nog aan denken!
Beetje vreemd...
En dat ADHD-gereutel van Joost.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:27 schreef Gert het volgende:
Op ALLE 4 de streams is dat vieze stemgeluid van Chantal nu te horen.
ik ook, obnoxious springs to mind....quote:
Ja, die moeder van Lieske was het er totaal niet mee eens dat ze in bb zat. Die had liever gewild dat ze weer naar school was gegaan en was bang dat ze dat hierna niet meer zou doen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
Joost over zijn mislukte studie, en zijn relatie met zijn ouders.
Moet ineens aan Lieske en haar moeder denken. (n.a.v. de donderdagavond after uitzending)
Zou "Chantal kankerhoer" ook iets betekenen in het Noors?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:30 schreef APK het volgende:
[..]
Daar zullen ze blij mee zijn in Oslo, want daar zijn ze inmiddels.
Ik denk dat ze dat zelfs daar begrijpen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou "Chantal kankerhoer" ook iets betekenen in het Noors?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:41 schreef Pinball het volgende:
Nathalie:"Na het hiernamaals is er ook weer wat. Dat is zeker zo."
Calimerolandquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:41 schreef Pinball het volgende:
Toch is Chantal wel goed voor het huis, vind ik.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:35 schreef Pinball het volgende:
Ook treffend, het complete gebrek aan screenies als Chantal op 4 streams te zien is.
Ja, zoals ze met Joost omging en eerder met Roel over dido sprak... vond ik haar wel als de moeder van de groep overkomen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Toch is Chantal wel goed voor het huis, vind ik.
Ja, de reclame.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:41 schreef Pinball het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |