Jahoor, Roel en Joost bv.quote:
Zeg je dat omdat Roel zo'n klein pikkie heeft, of heb je het altijd slecht getroffen met vriendjes?quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:19 schreef Jojogirl het volgende:
Jahoor, roel die een handdoek aan z'n stijve hangt. Was zeker zo;n klein gastendoekje ofzo.
Duh, die cap is pas tig keer langs gekomen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zeg je dat omdat Roel zo'n klein pikkie heeft, of heb je het altijd slecht getroffen met vriendjes?![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:27 schreef Gert het volgende:
Dadelijk heeft die Roel een "bloedlul", die in erecte staat ruim de 20 centimeter overschrijdt.
Maar alle BB-streamers zullen hem altijd blijven herinneren als de macho met dat ontstellend kleine pikkie.![]()
Er staat niet dat het 8 op eenvolgende dagen moeten zijn dus 1x in de week en je bent 8 weken verderquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.![]()
Hoe kunnen ze in hemelsnaam Tanja in het huis houden als die baby niet meer gefilmd mag worden?
Ik zie dat echt niet gebeuren.
Ik mag toch hopen van nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Betekent dat de baby per dag 2 uur lang achter elkaar in één camerashot gevolgd gaat worden?![]()
de erectie zat vanmorgen in zijn broek, en dat was niet veel beterquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:27 schreef Gert het volgende:
Dadelijk heeft die Roel een "bloedlul", die in erecte staat ruim de 20 centimeter overschrijdt.
Maar alle BB-streamers zullen hem altijd blijven herinneren als de macho met dat ontstellend kleine pikkie.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:27 schreef Gert het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van nietAls ik ergens niet tegen kan is het wel het gejank van een baby
![]()
Zo erg om door baby gejank uit je slaap gehaald te worden, je kan er ook niets van zeggenquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:40 schreef cuall het volgende:
[..]
help ik word hier al door de baby van de buren wakker gehouden, niet ook hier op Fok , wat moet ik dan nog met mijn tijd
![]()
Stream 1: jankende babyquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van nietAls ik ergens niet tegen kan is het wel het gejank van een baby
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Stream 1: jankende baby
Stream 2: GNA NG! NG! NG!
Stream3: Nathalie doet Calimero na
Stream 4: Ik ik ik ik ik sie gewoon dingen aan mense die se self niet sien
![]()
Hoewel, stream 1 en 4 tegelijkertijd kan niet, want Rob gaat wieberen.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Stream 1: jankende baby
Stream 2: GNA NG! NG! NG!
Stream3: Nathalie doet Calimero na
Stream 4: Ik ik ik ik ik sie gewoon dingen aan mense die se self niet sien
![]()
Hoewel, stream 1 en 4 tegelijkertijd kan niet, want Rob gaat wieberen.![]()
![]()
Die jankende baby gaan ze óók niet leuk vindenquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:46 schreef KRIBBET het volgende:
![]()
als dat gebeurt stop ik met kijken en ga eindelijk weer iets nuttigs doen
![]()
Maar ik wil nog wel kijken hoe het gaat als de baby er eenmaal is en de mensen niet meer mogen roken in het huis van Tanja, dat gaan ze niet leuk vinden![]()
![]()
ja, ik vind dat heel naar. Ik word altijd wakker van babygehuil (ws. ingebakken als moeder van 3 kids) Van de week huilde ze (babybuurmeisje) bijna de hele nacht en niemand gaat bij haar kijken, of troosten, want ze bleef maar huilen. Ik durf er niks van te zeggen tegen mijn buurvrouw, maar heb er wel moeite meequote:Op zondag 9 oktober 2005 17:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zo erg om door baby gejank uit je slaap gehaald te worden, je kan er ook niets van zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |