Je moet verdorie gewoon met je prachtig uitgewerkte OP klaar zitten wachten tot 't topic vol is en je iedereen stijl achterover kan laten slaan van jouw geweldige werk...quote:
A. wie de neuk ben jij nou weer?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je moet verdorie gewoon met je prachtig uitgewerkte OP klaar zitten wachten tot 't topic vol is en je iedereen stijl achterover kan laten slaan van jouw geweldige werk...
't kan natuurlijk niet zo zijn dat je nou pas 'n beetje aan de slag gaat met je OP en dus maar even een leeg topic opent, om maar de eerste te zijn
Da's net zoiets als FiPo'en, man...
De vruchten van je gesprek werpen zich af?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:18 schreef ook_gek het volgende:
wat kan het leven toch soms mooi zijn he
Oncontroleerbaar maar oh zo mooi
tis wat voor m5quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
eens is met sjoewe. bovendien was er al een kwartier geen SC.
mooi OP geworden![]()
getver, een verliefd iemandquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:18 schreef ook_gek het volgende:
wat kan het leven toch soms mooi zijn he
Oncontroleerbaar maar oh zo mooi
A. Een user die zo af-en-toe 'ns langshupt via de ATquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
A. wie de neuk ben jij nou weer?
B. wat loop je nou te zeuren?
C. zo gaat het bijna altijd in het PTA
En ik vind jou ook een schatjequote:Op zondag 9 oktober 2005 00:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
A. Een user die zo af-en-toe 'ns langshupt via de AT
B. Dat je stront in je ogen hebt.
C. Belachelijk.
Je mag 'm lenenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:35 schreef Mukie het volgende:
Sjoewe heeft een nieuw vriendje
Mag ik ook met hem spelen?
anders gebruik ik wel tie-wraps en ductapequote:Op zondag 9 oktober 2005 00:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je mag 'm lenen
Als je maar voorzichtig doet en 'm in een stuk terugbrengt.![]()
Een beetje klusser ken niet zonder Gammaquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
anders gebruik ik wel tie-wraps en ductape![]()
je kunt niet zonder![]()
verliefdquote:
zeker weten, maar na je laatste comment kwam het ff zo overquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
verliefd![]()
Nee jo. Ik en verliefd
dat is het zelfde als ik en een relatie![]()
Nee gewoon leven is soms mooi niet dan?
slaap lekkerquote:
wie weet heb je gelijk en wie weet ook nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
zeker weten, maar na je laatste comment kwam het ff zo over
quote:
hehehe...quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wie weet heb je gelijk en wie weet ook niet
wat nou weer stom te hehehquote:
Wat een ppaniek om een pen die gewoon op bed lag.quote:
Njet Ruskiquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:38 schreef Sandraugiga het volgende:
Wat voor film is dat dan? Klinkt Japans...
quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:16 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti mept JoJo
de peauxsjeaux 3 straten verderop parkeren he, ik woon in een nette buurt
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:00 schreef Sandraugiga het volgende:
[afbeelding]
Deze? Ziet er veel belovend uit...
Hij heeft een TL buis in zijn hand?quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja, ik vond het een goeie film
.
Je moet alleen wel tegen kunnen dat ze de hele film Russisch lullen, er liepen dan ook een aantal lui de zaal uit
Het is wel een denk film, dus voor de no brainers onder ons kan ik het afraden![]()
quote:-----Original Message-----
From: Bojan
Sent: zondag 9 oktober 2005 3:24
To:
Subject: RE: Peugeot velgen.
Bedankt voor het antwoord, maar het rijdt toch fijner op 4 wielen.
Succes met de verkoop.
Gr.
Bojan
-----Original Message-----
From:
Sent: zaterdag 8 oktober 2005 21:48
To: bojan
Subject: RE: Peugeot velgen.
Ik heb nog 2 van de 4 velgen, deze zijn wel met wat minder profiel, zo'n
3mm, vandaar dat ik ze nog over heb. Wat mij betreft mag je ze allebei
hebben voor 50 euro.
Als je geinteresseerd bent hoor ik t wel.
M.v.g.
>From: "Bojan
>To:
>Subject: Peugeot velgen.
>Date: Sat, 8 Oct 2005 13:10:29 +0200
>
>Hoi,
>
>
>
>Heb je ze nog? Ik wil ze wel hebben voor die 125 euro mits ze niet te
>ernstig beschadigd zijn.
>
>
>
>Met vriendelijke groet,
>
>
>
>Bojan
>
>Amsterdam
>
>
>
>
>
kut he. En zwaar ookquote:
valt meequote:
mijn moeder gaat ook schilderen, of ik wil helpenquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
valt mee
zometeen schilderen in het nieuwe appartement van een vriend van me, maar ik kan helemaal niet schilderen
Je weet toch hoe ik ben. Soms moet ik het gewoon even doenquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:59 schreef Hugster het volgende:
einde van vorige SC was echt tenenkrommend om te lezen Markie, wat wil jij je geforceerd lopen profileren zeg
Zwakquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:03 schreef ook_gek het volgende:
mijn moeder gaat ook schilderen, of ik wil helpen
Ik blijf mooi in mijn nest liggen whehe
het siert je nietquote:Je weet toch hoe ik ben. Soms moet ik het gewoon even doen
Inderdaad, je moeder doet (als ik al jou post mag geloven) heeeeeeeeeel veel voor je, en jij weigert als ze het nodig heeft haar even te helpen...quote:
daarom is het ook zo leukquote:
Jij moet niet geloven en denken is niet goed voor je.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:13 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Inderdaad, je moeder doet (als ik al jou post mag geloven) heeeeeeeeeel veel voor je, en jij weigert als ze het nodig heeft haar even te helpen...![]()
Zwak.
nee maar wel leuk als mensen denken me te kennen en dat totaal niet waar isquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je wordt graag gezien als een dom zielig patsertje
lul nou toch niet zo slap kerel, ik heb het heus niet alleen over gisteren avondquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee maar wel leuk als mensen denken me te kennen en dat totaal niet waar is
En daar helpen sommige uitspraken goed bij. Beetje fucken zullen we maar zeggen![]()
Ik toch ook nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
lul nou toch niet zo slap kerel, ik heb het heus niet alleen over gisteren avond
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik toch ook niet
Ik doe niks anders whehehe.
Mijn ganade klap komt wanneer ik over mijn radio ga praten
Dan ben ik 100% top patser
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij moet niet geloven en denken is niet goed voor je.
Je zit er geweldig naast.
Waarom zou ik dit moeten gaan uitleggen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:49 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Vertel...Ik luister. Waarom zit ik er naast dan?
![]()
het is waar wat ze zeggen. Je word besmet met wie je om gaat.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:04 schreef Sandraugiga het volgende:
![]()
*roert nog eens in haar kopje thee.
Goh, interresant zeg... Ik heb dus eigenlijk gelijk?![]()
vertel mij wat. Je hebt bij mij op school gezeten. En vaag is zacht uitgedrukt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:13 schreef Sandraugiga het volgende:
Nee, joh! Meer een kwestie van soort zoekt soort. Ik ben altijd zo vaag geweest...
ik heb nog zo gezegt. Drank is vocht van de duivelquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:31 schreef hermandeperman het volgende:
**recovering****recovering**
Ik heb eigenlijk nooit een echte kater maar vandaag is het wel echt **BINGO** !quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb nog zo gezegt. Drank is vocht van de duivel
gisteren bijna een flesje vodka achter over geslagen en ik voel me zo goed en actief als het maar kan. Dit is best zorgwekkendquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit een echte kater maar vandaag is het wel echt **BINGO** !.
Ik heb van 20 uur tot 5 uur aan de zuip gezetenquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gisteren bijna een flesje vodka achter over geslagen en ik voel me zo goed en actief als het maar kan. Dit is best zorgwekkend![]()
* ook_gek gaat zich inschrijven voor de AA
Nu pas volledige foto van je rug gezienquote:
dank jequote:Op zondag 9 oktober 2005 14:21 schreef Thermo het volgende:
[..]
Nu pas volledige foto van je rug gezien
enzo.
toen ik werkloos was zat ik rond11 uur aan de drank tot diep in de nachtquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb van 20 uur tot 5 uur aan de zuip gezeten.
Expertquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:09 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
ik heb alleen geen zin om te zoeken waar je hem kunt kopenIk ben weg
hihihi die heb ik idd zitten kijken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Treasure bedoel je hoop ik? Of toch de foute versie zitten kijken?
Net The Last Ride zitten kijken.. wel grappige film..
lekker is dat hequote:Op zondag 9 oktober 2005 18:16 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben in slaap gevallen en wordt nu pas weer wakker.
@herm, t is niet gelukt. Maar volgend weekend waarschijnlijk wel met een MLquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Valt tegen, wil nog naar R'dam straks.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
@herm, t is niet gelukt. Maar volgend weekend waarschijnlijk wel met een ML![]()
Dan had ze haar broers wel mee genomen, die hadden toen der tijd al wapens.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:43 schreef Alexxxxx het volgende:
jammer dat ze in de tussentijd geen schietsporten had geleerd
Gelukkig heb je het overleefd
als ze er nu nog last van heeft, moet je wel heel wat geflikt hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:42 schreef PeuRac het volgende:
ik ging toen ik gisteravond zolang moest wachten maar ff een ex van me opzoeken, die ik op niet zo'n leuke manier gedumpt had....
... ze was er nog niet overheen![]()
Ik kon nog net een paar klappen ontwijken, ze had ondertussen aan vechtsporten gedaan
ik wist niet hoe snel ik weg moest komen.
Ik ben op vakantie gegaan en had haar verder nooit meer gebelt oidquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
als ze er nu nog last van heeft, moet je wel heel wat geflikt hebben
Anyway, net terug van de videotheek
Het zijn de volgende 3 geworden:
Phileine zegt sorry (eens kijken of het het boek kan evenaren)
Pit Fighter (om me op zaterdag te gaan voorbereiden)
Maffia wannabe's (tis maffia, dus ik kon hem niet laten liggen)
Dus heren ik wens u een fijne avond
Phileine is een goede film, maar het boek blijft (zoals gewoonlijk) beter.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
als ze er nu nog last van heeft, moet je wel heel wat geflikt hebben
Anyway, net terug van de videotheek
Het zijn de volgende 3 geworden:
Phileine zegt sorry (eens kijken of het het boek kan evenaren)
Pit Fighter (om me op zaterdag te gaan voorbereiden)
Maffia wannabe's (tis maffia, dus ik kon hem niet laten liggen)
Dus heren ik wens u een fijne avond
Ik vind het best... ik sta morgen wel weer vroeger opquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Valt tegen, wil nog naar R'dam straks.
op een zondag mag hetquote:
ik had m'n camera niet mee, als Alfisti straks de foto's klaar heeft post ik wel een paar. Een heel topic is wat overdreven voor een meet buiten het Fok! PTAquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Foto's?Open er een topic over!
ik meen het
en je zou niet eerst je auto goed laten lopen ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:19 schreef Fugie het volgende:
ik ga binnenkort mijn eigen telefoonhouder uit van dat dwaze polyester maken, dat wordt echt een fokin drama
ik ben ziek, dus niet zeikenquote:
Het was wel leuk gedaanquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Phileine is een goede film, maar het boek blijft (zoals gewoonlijk) beter.
ja ouwe, dat gaat eerst gebeuren maar ik ga ervan vanuit dat dat gewoon goedkomtquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
en je zou niet eerst je auto goed laten lopen ?
oke ouwequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja ouwe, dat gaat eerst gebeuren maar ik ga ervan vanuit dat dat gewoon goedkomtPositief denken aight
![]()
zo erg ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:27 schreef hermandeperman het volgende:
Ik denk dat dit een van de domste dagen uit mijn leven is.
Jaquote:
quote:Rides: Biggest spenders
Reportageserie
Over garages die de rijken der aarde als klant hebben, mensen die meer willen en kunnen betalen voor een auto.
een straat verderquote:
Hoeveel films heb je al gehad vandaagquote:
Da's leuk hoor! Alex en ik deden dat elke week. We huurde ze per 5, want dat was goedkoper. Toen ik nog vrijgezel was, deed ik het nog veel vaker, met een liter beker Ben en Jerry's erbij... Brownie...quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoeveel films heb je al gehad vandaag
Hij is niet gekquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zeg jij ff tegen je pa dat hij een Jeep GC moet kopen.![]()
Ohja... ik moet een "maagd" vinden, die geen flauw idee heeft wat hem/haar te wachten staatquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
.
Dat drama hebben we al gehad eh.
erm ff denken...quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoeveel films heb je al gehad vandaag
letterlijk ja, hier karren zo ook midden op een 50 km/h weg zonder uit hun doppen te kijken.quote:
MTV nee.. was er wat te zien dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:14 schreef ThaFreak het volgende:
wie zat er toevallig net mtv te kijken
Ah daar hebben we de opper GTVer himselfquote:
dat was een best of compilatie met herhalingen. niets gemist manquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:30 schreef PeuRac het volgende:
er was net Top Gear op BBC2ik zie gewoon alleen de laatste halve minuut
![]()
![]()
![]()
ik ze gaan bam te grazen nemenquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:14 schreef ThaFreak het volgende:
wie zat er toevallig net mtv te kijken
van die 'bam'? ja wel eens gezien ja. autovandaal is'tquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:33 schreef ThaFreak het volgende:
hierbij stukje film van MTV, zonnedak in lambo gellardo![]()
http://www.minibikehoes.nl/fokzooi/gellardo.mpg
mooi pics, alleen wel veel rode GTV'squote:Op zondag 9 oktober 2005 21:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ah daar hebben we de opper GTVer himself
voor fotos hier klikken
alle foto's eigendom van www.alfagtv.nl
hmmquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:39 schreef BoJo het volgende:
wie herkent die man op de achtergrond ??![]()
![]()
[afbeelding]![]()
erm... die stond hier bovenaan ook al hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:41 schreef M5 het volgende:
[..]
hmm
http://www.alfisti.nl/gallery/album03/IMG_3947
euh.. tsja.. niet helemaal wakker denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
erm... die stond hier bovenaan ook al hoor![]()
Foto doet het niet???????quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:39 schreef BoJo het volgende:
wie herkent die man op de achtergrond ??![]()
![]()
[afbeelding]![]()
http://www.autogaleria.pl/tapety/chrysler.php en dan de 300C SRT-8quote:
Yepquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:13 schreef M5 het volgende:
film marathon is wel leuk tijdverdrijf. als er maar afwisseling in zit.
Nou.. ik moet zeggen. Ik ben 'al' een week heel markplaats, speurders.nl, allerlei fora, noem maar op af aan het zoeken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:18 schreef M5 het volgende:
[..]
awhh..
jammer voor je. maar d'r zijn meer dan genoeg civic's op de wereld hoor![]()
je wil je civic alleen particulier kopen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou.. ik moet zeggen. Ik ben 'al' een week heel markplaats, speurders.nl, allerlei fora, noem maar op af aan het zoeken.
Maar niks waarvan ik denk "ja, dat is wel wat"!
Mja 1, maar aan de rdw gegevens te zien is ie al verkocht.
Zucht.. Ik heb zo'n idee dat het niks wordt en baal nu als een stekker!
Neuh, hoeft niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:23 schreef M5 het volgende:
[..]
je wil je civic alleen particulier kopen?![]()
autotrack? autoscout?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, hoeft niet.
Maar op autotrader staan ook bedrijven, ook al gekeken, ook al niks.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, morgen om 6 uur van de zaak vertrekken.. totaal géén zin in.. Maar goed, volgende week lang weekend.. en een heel druk weekend.. Beter dan vandaag, alleen vanmorgen 3 uurtjes gezwommen, en flink eind met de honden wezen lopen en verder alleen een film gekeken...
hahaquote:Op maandag 10 oktober 2005 07:24 schreef ook_gek het volgende:
ik ben wakker. Ik ben wakker. IK BEN WAKKER HAHAHHA
en nu ga ik naar mijn werk
Nog steeds zo'n last ervan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:03 schreef ThaFreak het volgende:
mag morgen weer beginnen met werken (proberen dan)![]()
![]()
Dat laatste ken ik maar al te goedquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb gelukkig een beetje uitgeslapen.
Moet straks weer 4 uur rijden, *ril* .
EN IK WIL NU EEN LEUKE AUTO!
hahaquote:
Kut hè?quote:
zolang ik blijf zitten nietquote:
Laat je helpenquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zolang ik blijf zitten niet![]()
zwaardere pijnstillers weer gekregen van de dokter en morgen weer rustig beginnen met werken.....
dingen van de grond pakken, sokken aandoen en dat soort dingen is nog wel erg kut![]()
precies, nepperquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
haha
ik dacht laat ik even wat leven in de SC brengen
Maar je hebt gelijkt het is niet HAHA dat ik wakker was. Ik voel me brak
te eigenwijs voorquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
Laat je helpen
Kruikje is overal goed voor![]()
Ik heb extra nog niets gekocht, maar het brand zeg ik jequote:Op maandag 10 oktober 2005 10:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kut hè?.
Ik zit ook al zo'n 4 á 5 maanden tegen mijn audiozooi aan te kijken. Ik wil het ergens inbouwen!
Mja, ik had het ook beter niet kunnen doenquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik heb extra nog niets gekocht, maar het brand zeg ik je
lijkt me wel jaquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik had het ook beter niet kunnen doen.
Ik zit er ook over na te denken om alle shitzooi (met winst, aangezien de radio in Holland nog steeds duurder is dan dat ik er voor heb betaald) weer te verkopen.. Dan kan ik een wat duurdere auto kopen.
Maarja. Ik denk dat ik beter die website van een klant kan afmaken en geld beuren.
Ik wil ook werkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:59 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
weer een week werkenmaar komend weekend lekker relaxe dingen doen
![]()
werken voorjezelf is toch ook relexe?quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:59 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
weer een week werkenmaar komend weekend lekker relaxe dingen doen
![]()
jij moet gaan rijdenquote:
quote:
Ik verdien bijna niks hoorquote:
Zoek werk en doe je eigen bedrijf ernaast?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik verdien bijna niks hoorIk zit dus ook te twijfelen of ik het eigen bedrijf wel wil doorzetten, ik ben nu ook aan het solliciteren namenlijk
Nee hoor, maar als er nu ook wat geld binnen zou komenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
werken voorjezelf is toch ook relexe?
of hou jij alleen van lantefanteren en flierefluiten?
Gaat lekker met 45-55uur in de week bij een vaste baanquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoek werk en doe je eigen bedrijf ernaast?.
Tim heeft een eigen bedrijf, een vaste baan voor doordeweeks en een vaste baan in het weekendquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat lekker met 45-55uur in de week bij een vaste baan![]()
Nee, als ik nu vast werk kan krijgen ga ik een avond studie doen![]()
Werken is leuk, maar sociaal leven is nog leuker. M'n sociale leven mag af en toe best lijden onder mn werk (andersom niet), maar het moet niet zo zijn dat ik leef voor mn werk.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tim heeft een eigen bedrijf, een vaste baan voor doordeweeks en een vaste baan in het weekend.
Workaholic!
Ik moet zeggen dat zijn sociale leven er niet onder lijdtquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Werken is leuk, maar sociaal leven is nog leuker. M'n sociale leven mag af en toe best lijden onder mn werk (andersom niet), maar het moet niet zo zijn dat ik leef voor mn werk.
Je kan ook niet verwachten dat je direct (veel) geld verdien als je een eigen bedrijf opzet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat lekker met 45-55uur in de week bij een vaste baan![]()
Nee, als ik nu vast werk kan krijgen ga ik een avond studie doen![]()
Weet ik, maar ik zag afgelopen weekend een leuke advertentie in de krant staanquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je kan ook niet verwachten dat je direct (veel) geld verdien als je een eigen bedrijf opzet.
mmm, dan heb je imo wel de verkeerde instelling voor een eigen zaak... je zal gewoon hard moeten werken voor (bijna) niets, maar uiteindelijk zal je daar de vruchten van plukkenquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zag afgelopen weekend een leuke advertentie in de krant staan
Naar een merkgarage gebracht of de kwikfit?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:43 schreef Fugie het volgende:
volgens de garageaapjes is de vectra gewoon in ordeHoewel ik er zelf toch nog wel een beetje aan twijfel
Binnenkort maar eens opzoeken hoe lang mijn distributieriem er al aanhangt en dan nog maar eens afwachten of dat ding nog meer rare geluiden gaat maken.
particuliere garagequote:Op maandag 10 oktober 2005 12:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Naar een merkgarage gebracht of de kwikfit?
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:06 schreef Sandraugiga het volgende:
Middag!
Zo meteen gras maaien. Ben zeer in de verleiding om er levensgroot een lul in te maaien, dan hebben de vliegtuigen die over ons huis heen vliegen ook een leuke dag....
(bijna) alles, zolang het maar op uizendbasis is voor maandje of 2 a 3.quote:
niet vergeten om veel lekkers in te slaanquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:08 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga maar eens grootschalig boodschappen inslaan
quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:06 schreef Sandraugiga het volgende:
Middag!
Zo meteen gras maaien. Ben zeer in de verleiding om er levensgroot een lul in te maaien, dan hebben de vliegtuigen die over ons huis heen vliegen ook een leuke dag....
Ik zit al 3maanden met een minimaal budget, kan nouwelijks uitgaan, moet heel bewust mn auto pakken enz. Dan is een leuke advertentie wel heel erg aanlokkelijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mmm, dan heb je imo wel de verkeerde instelling voor een eigen zaak... je zal gewoon hard moeten werken voor (bijna) niets, maar uiteindelijk zal je daar de vruchten van plukken
wat voor ad. had je gezien trouwens?
Ghihiquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet vergeten om veel lekkers in te slaan
jaloers en niet te weinigquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:33 schreef Sjoewe het volgende:
Hop en weer een sollicitatie als wintersport reisleider de deur uit
Voor dezelfde organisatie als van de zomer, veel lol maken dus en een leuke vakantie met kids begeleiden dus
En dus met een beetje mazzel goedkoop twee weken sneeuw meepakken![]()
morgen nog het zelfde weer als vandaagquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:46 schreef Mukie het volgende:
Vanavond niksen
Morgen tandarts en een afspraak met mn moeder om Aken in te gaan.
Nu maar hopen dat het weer zo blijft
ja toch lekker die ouwe laten dokken, ik heb zon makkelijk levenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:52 schreef PeuRac het volgende:
Tering, iedereen maar lekker asociaal veel lappen voor een fucking dure wintersport, gaat meneer betaald en wel![]()
Ik moet blij zijn als ik dit jaar 1 week kan![]()
Nja ik hebook niet veel geld te makken, dan moet je wel inventief zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:52 schreef PeuRac het volgende:
Tering, iedereen maar lekker asociaal veel lappen voor een fucking dure wintersport, gaat meneer betaald en wel![]()
Ik moet blij zijn als ik dit jaar 1 week kan![]()
joepie kan ik een rokje aanquote:
mn ouders betaalden altijd 2weken zomervakantie, maar dat deden ze dit jaar ook niet meer. Verder weten ze niet eens wat skie's zijnquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja toch lekker die ouwe laten dokken, ik heb zon makkelijk levenMoet alleen mijn eigen bier en benzine betalen
![]()
Maar wel relaxt opzich, ouwe betaalt wintersport en zelf 2 weken in de zomer weg
Als je het een beetje handig doet zit je voor 250 euro incl liftpas en vervoer 10 dagen in Oostenrijk. Ik lap al 8 jaar mn eigen wintersport, niet zo huilenquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mn ouders betaalden altijd 2weken zomervakantie, maar dat deden ze dit jaar ook niet meer. Verder weten ze niet eens wat skie's zijndus ik moet alles zelf lappen
![]()
Ik wil luxe dus voor 250 euro red ik het niet denk ikquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je het een beetje handig doet zit je voor 250 euro incl liftpas en vervoer 10 dagen in Oostenrijk. Ik lap al 8 jaar mn eigen wintersport, niet zo huilen
Creatief zijn.
als je luxe wilt en geen poen hebt moet je niet zeuren.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil luxe dus voor 250 euro red ik het niet denk ikmaar ik zie wel hoe/wat ik doe, een goede vriendin werkt bij een reisbureau via haar kan krijg ik soms wel 15% korting.
Pff wat ben jij een zeurpiet zegquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil luxe dus voor 250 euro red ik het niet denk ikmaar ik zie wel hoe/wat ik doe, een goede vriendin werkt bij een reisbureau via haar kan krijg ik soms wel 15% korting.
't Viel me op, hij "praat" hier wel duidelijk nederlandsquote:Op maandag 22 november 2004 19:12 schreef PNG het volgende:
Je hebt helemaal geen snelle auto nodig Peurac.
tGaat toch stiekem om lijnen rijden. Mijn ervaring was dat je best kan racen op de openbare weg, maar daar niet als je de weg niet kent. Je ligt er zo af. Bochten zijn soms veel verassender dan je verwacht als je niet de baan kent, tgaat op en neer, en links en rechts en er zijn geen uitwijkbakken ofzo. Tis na 10 meter gewoon boem vangrail. Tis ook 21 km ofzo.
Op openbare weg loopt een bocht altijd wel "zoals je verwacht", daar dus niet. En zoiets als een chicane ofzo bestaat op openbare weg ook niet. Beetje lullig als je met 140 van rechte stuk afkomt en plots gaat de bocht hard naar links. Kunst is gewoon erop gaan, voorzichtig zijn, en je niet gek laten maken.
In principe is het sowieso leuk, alles eromheen is ook leuk, zelf een rondje doen is ook leuk.
Een ding moet je afhankelijk met wat voor auto je er rijdt wel bedenken, gaat het fout is het grote mensen huilen. En der wordt heel wat stuk gereden op een dag. Je bent er wel verzekerd, want tis officieel openbare weg. Status is nl "tolweg".
Dat was 10maanden geleden hequote:Op maandag 10 oktober 2005 16:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
't Viel me op, hij "praat" hier wel duidelijk nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |