Je moet verdorie gewoon met je prachtig uitgewerkte OP klaar zitten wachten tot 't topic vol is en je iedereen stijl achterover kan laten slaan van jouw geweldige werk...quote:
A. wie de neuk ben jij nou weer?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je moet verdorie gewoon met je prachtig uitgewerkte OP klaar zitten wachten tot 't topic vol is en je iedereen stijl achterover kan laten slaan van jouw geweldige werk...
't kan natuurlijk niet zo zijn dat je nou pas 'n beetje aan de slag gaat met je OP en dus maar even een leeg topic opent, om maar de eerste te zijn
Da's net zoiets als FiPo'en, man...
De vruchten van je gesprek werpen zich af?quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:18 schreef ook_gek het volgende:
wat kan het leven toch soms mooi zijn he
Oncontroleerbaar maar oh zo mooi
tis wat voor m5quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
eens is met sjoewe. bovendien was er al een kwartier geen SC.
mooi OP geworden![]()
getver, een verliefd iemandquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:18 schreef ook_gek het volgende:
wat kan het leven toch soms mooi zijn he
Oncontroleerbaar maar oh zo mooi
A. Een user die zo af-en-toe 'ns langshupt via de ATquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
A. wie de neuk ben jij nou weer?
B. wat loop je nou te zeuren?
C. zo gaat het bijna altijd in het PTA
En ik vind jou ook een schatjequote:Op zondag 9 oktober 2005 00:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
A. Een user die zo af-en-toe 'ns langshupt via de AT
B. Dat je stront in je ogen hebt.
C. Belachelijk.
Je mag 'm lenenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:35 schreef Mukie het volgende:
Sjoewe heeft een nieuw vriendje
Mag ik ook met hem spelen?
anders gebruik ik wel tie-wraps en ductapequote:Op zondag 9 oktober 2005 00:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je mag 'm lenen
Als je maar voorzichtig doet en 'm in een stuk terugbrengt.![]()
Een beetje klusser ken niet zonder Gammaquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
anders gebruik ik wel tie-wraps en ductape![]()
je kunt niet zonder![]()
verliefdquote:
zeker weten, maar na je laatste comment kwam het ff zo overquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
verliefd![]()
Nee jo. Ik en verliefd
dat is het zelfde als ik en een relatie![]()
Nee gewoon leven is soms mooi niet dan?
slaap lekkerquote:
wie weet heb je gelijk en wie weet ook nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
zeker weten, maar na je laatste comment kwam het ff zo over
quote:
hehehe...quote:Op zondag 9 oktober 2005 01:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wie weet heb je gelijk en wie weet ook niet
wat nou weer stom te hehehquote:
Wat een ppaniek om een pen die gewoon op bed lag.quote:
Njet Ruskiquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:38 schreef Sandraugiga het volgende:
Wat voor film is dat dan? Klinkt Japans...
quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:16 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti mept JoJo
de peauxsjeaux 3 straten verderop parkeren he, ik woon in een nette buurt
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:00 schreef Sandraugiga het volgende:
[afbeelding]
Deze? Ziet er veel belovend uit...
Hij heeft een TL buis in zijn hand?quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja, ik vond het een goeie film
.
Je moet alleen wel tegen kunnen dat ze de hele film Russisch lullen, er liepen dan ook een aantal lui de zaal uit
Het is wel een denk film, dus voor de no brainers onder ons kan ik het afraden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |