Ja.quote:
In de winter heb ik wel eens koude benen... jij niet dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Waarom zou je als man panties gaan dragen? Ik draag sokken aan mijn voeten en daar heb ik voldoende aan
Ik vroeg me ook al af voor welke andere doeleinden hij gebruikt kon worden...quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:26 schreef HAL9000S het volgende:
Als puur functioneel iets, namelijk het warm houden van de behaarde benen lijkt het me ook niet verkeerd idd
Ik vind een panty bij mijzelf ook al a-erotisch... Die lange stockings (kousen) gaan nog wel, maar met zo'n kont erin vind ik het echt maar niks. Laat staan bij een man... Dan mogen ze hun benen voortaan gaan scheren want haar wat er tussenuit komt is echt niet sexy.quote:Hoe zouden vrouwelijke fokkers hier op reageren trouwens? Als je met een kerel in bed beland die panty's blijkt te dragen?
Alleen als ik een pantalon draag.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
In de winter heb ik wel eens koude benen... jij niet dan?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:33 schreef HAL9000S het volgende:
Het ziet er iig een stuk stijlvoller uit dan bijvoorbeeld dit:
[afbeelding]
Ik denk door een kapitalist?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:33 schreef Laurabeest het volgende:
Is dit bedacht door een metro of door een feministe?
Preciesquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Alleen als ik een pantalon draag.
Jij twijfelt aan jezelf als een man een panty draagt?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:36 schreef Classique het volgende:
Gadver! Als ik een kerel tegen zou komen die dit droeg, zou ik bij mezelf echt wel vragen gaan stellen!
OMG waar gaat dit heenquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:21 schreef teknomist het volgende:
Nu kunnen ook de mannen aan de panty's dankzij Comfilon Activskin!.
Het zal best lekker warm en comfortabel zitten. Maar alleen als je er een lange broek overdraagt natuurlijk... Waarom ook niet denk ik dan? Maar niet dragen als je bij een date in bed beland.
[afbeelding]
http://www.comfilon.com/
En als ie zoiets zou dragen:quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:41 schreef Aventura het volgende:
Waarom een speciale mannenpanty? Dan neem je als man toch gewoon een XXXL-damesvariant? Ik begrijp dit niet. Oja, ik zou een man die dit droeg onmiddelijk mijn bed uitschoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |