Niks mis met veel te zeiken te hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar dan hadden die v. Bommel knuffelaars te veel te zeiken gehad.
Dus voor 1 speler je hele systeem omgooien?quote:Op zondag 9 oktober 2005 02:53 schreef start_finish het volgende:
Nederland speelde wel goed, maar wat is er goed aan een 4-3-3 systeem als je een van nistelrooij en kuijt voor heb die niet goed spelen. Maak er dan een 4-4-2 systeem van en gooi makaay er in. Nee want die presteert niet in oranje. Dat doet van nistelrooij ook niet echt vaak maar die krijgt meer kans. Nederland is goed maar het kan beter.
Hij was ook licht geblesseerd!quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:11 schreef Suijk het volgende:
Overigens was het volkomen terecht dat Boula gewisseld werd.
Volgens mij wilde hij daar niet voor spelen, was zeker bang voor een pak rammel na een eventuele verliespartijquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:08 schreef pberends het volgende:
Ivoorkust is ook geplaatst, dus kan Kalou daar voorlopig spelen.
Damn.!quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook wat kijkcijfers voor talpa3.927.000
Waarom voor 1 speler. Voor meerdere spelers voor van nistelrooy omdat hij niet geweldig is en voor kuijt omdat hij op die plek nu niet lekker speelt en voor makaay omdat hij dan mischien beter kan spelen. Voor het systeem nu heb je nog een goede spits nodig en een goede vleugelspeler erbij.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dus voor 1 speler je hele systeem omgooien?.
Zo goed is Goofy nou ook weer niet hoor..
Waarom een goede spits als Van der Vaart in vorm is?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:30 schreef start_finish het volgende:
Iemand kalou gemist. Ja een goede spits zou wel handig zijn.
Niet echt neequote:Op zondag 9 oktober 2005 12:40 schreef twi het volgende:
Nee, Kalou speelt de laatste weken weergaloos
Die zit er toch ook niet bij?quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:43 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Niet echt neeMaar Babel bijvoorbeeld ook niet, dus wat is je probleem?
Ik denk niet dat ie nog welkom is daar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:51 schreef pberends het volgende:
Kalou wilde alleen bij Oranje omdat z'n kansen daar hoger zijn om met het WK mee te doen. Maar omdat Ivoorkust nu ook door is kan hij mooi weer terug.
Klopt, hij wil bij Oranje omdat ie dan grote sier op het WK kan maken om vervolgens naar de duurste clubs in Europa te kunnen. Volgens mij kan hij minder Nederlands dan de gemiddelde gastarbeider.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:52 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie nog welkom is daar.
Maar het ging hem niet eens om het WK, maar vooral om een toptransfer naar Engeland ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |