"In mijn tijd begreep iedereen '[/seth]'"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:15 schreef Croupouque het volgende:
"In mijn tijd had ik echt niets beters te doen."
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oi!
Dat je hier komt jankzakken omdat je kuttopic terecht is gesloten moet je zelf weten, maar doe mijn tragisch-komische topic niet af als postopkrikkerij, omdat jij met je birdbrain en je IQ van een pantoffeldiertje niet kan bevatten waar dat topic over gaat!
Doe jezelf en de rest van de mensheid een lol en ga een trein koppen, tyfusnewbie!
"In jouw tijd was je op dat soort tijden nét PDD"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef Insomaniac het volgende:
"In mijn tijd was ONZ nagenoeg leeg als ik PMS had"
"In mijn tijd kwam PDD nog wel eens even langs. [insert weemoedige tekst]"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
"In jouw tijd was je op dat soort tijden nét PDD"
"In jouw tijd kwamen er wel meer toffe mensen in ONZ af en toe aanwaaien"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"In mijn tijd kwam PDD nog wel eens even langs. [insert weemoedige tekst]"
"Toen keek men niet eens TV"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:33 schreef Insomaniac het volgende:
"In mijn tijd bleef men stug doorfokken als er iets leuks op TV was"
Snakey begint oud te wordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:11 schreef Insomaniac het volgende:
"Snakey 1 hapte leuker"
'In mijn tijd wist men niet eens waar @@@ voor stond'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef Insomaniac het volgende:
"In mijn tijd werd de allereerste @@@ geopend."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Verdorie, nooit geweten dat ik poster van de eerste minuut was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:29 schreef Insomaniac het volgende:
"In mijn tijd werd de allereerste @@@ geopend."
Je bent gewoon een [@@@]-oldbie, mên.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:35 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Verdorie, nooit geweten dat ik poster van de eerste minuut was.
"quote:Daarnaast zou je er ook uitermate geschikt voor zijn om je aan mijn trekhaak vast te binden en dan een paar 100 kilometer rond te rijden. Je lichaamsdelen raap ik later weer op, die stop ik in een kartonnen doos en stuur ik naar je moeder. heeft zij ook eens wat te lachen.
Oh ja, ik ben dan ook geen crew.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:23 schreef Evil_D1ck het volgende:
In mijn tijd kreeg nog wel eens iemand kanker zonder erover te zeiken.
Goede oude tijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
In mijn tijd had je nog SCD.
"In mijn tijd ook."quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:25 schreef Insomaniac het volgende:
"In mijn tijd werden non-posts van non-users rücksichtlos verwijderd"
En nu vind je je zelf heel watquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:50 schreef Yildiz het volgende:
'In mijn tijd was ik nog n onbekende kut-user'
In mijn tijd was "Insomaniac" nog niet eens geregistreerd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:25 schreef Insomaniac het volgende:
"In mijn tijd werden non-posts van non-users rücksichtlos verwijderd"
In mijn tijd was men niet zo schijterig als het op Satan aankwam.quote:Op maandag 10 oktober 2005 21:38 schreef Insomaniac het volgende:
"In mijn tijd werd de "[afbeelding]" gezien als een afgezant van Satan en niet licht gebruikt!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |