"In mijn tijd begreep iedereen '[/seth]'"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:15 schreef Croupouque het volgende:
"In mijn tijd had ik echt niets beters te doen."
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oi!
Dat je hier komt jankzakken omdat je kuttopic terecht is gesloten moet je zelf weten, maar doe mijn tragisch-komische topic niet af als postopkrikkerij, omdat jij met je birdbrain en je IQ van een pantoffeldiertje niet kan bevatten waar dat topic over gaat!
Doe jezelf en de rest van de mensheid een lol en ga een trein koppen, tyfusnewbie!
"In jouw tijd was je op dat soort tijden nét PDD"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:25 schreef Insomaniac het volgende:
"In mijn tijd was ONZ nagenoeg leeg als ik PMS had"
"In mijn tijd kwam PDD nog wel eens even langs. [insert weemoedige tekst]"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
"In jouw tijd was je op dat soort tijden nét PDD"
"In jouw tijd kwamen er wel meer toffe mensen in ONZ af en toe aanwaaien"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"In mijn tijd kwam PDD nog wel eens even langs. [insert weemoedige tekst]"
"Toen keek men niet eens TV"quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:33 schreef Insomaniac het volgende:
"In mijn tijd bleef men stug doorfokken als er iets leuks op TV was"
Snakey begint oud te wordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:11 schreef Insomaniac het volgende:
"Snakey 1 hapte leuker"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |