Waarom wordt ik toch zo moe van dit soort jankerdsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:04 schreef cultheld het volgende:
Hoeveel mazzel kan Bassie hebben?
Een niet gegeven penalty
Een gemiste penalty
Een snelle countergoal
Een afgekeurd Tsjechische goal
We gaan het WK winnen?
Puur de klasse van Van Basten en ja, we gaan het WK winnen, azijnzeiker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:04 schreef cultheld het volgende:
Hoeveel mazzel kan Bassie hebben?
Een niet gegeven penalty
Een gemiste penalty
Een snelle countergoal
Een afgekeurd Tsjechische goal
We gaan het WK winnen?
mee eensch isquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waarom wordt ik toch zo moe van dit soort jankerds
Waarom hebben dit soort teringlijers nooit, maar dan ook nooit iets positiefs te melden, alles altijd negatief zien(als je vriendin klaarkomt zeg je zeker ook altijd dat het harder mag?)
Waarom reageer ik op gefrustreerde jostie's zoals jij?
DReams May come truequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:06 schreef erikh het volgende:
[..]
Nee hoor, Nederland won in 88 het EK in Duitsland, nu winnen ze ook het WK in Duitsland
En Duitsland won het WK in Duitsland in 1974quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:06 schreef erikh het volgende:
[..]
Nee hoor, Nederland won in 88 het EK in Duitsland, nu winnen ze ook het WK in Duitsland
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:06 schreef VoreG het volgende:
Er moet slimmer verdedigd worden
Johquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:06 schreef VoreG het volgende:
Er moet slimmer verdedigd worden
Je moet ervoor zorgen dat die gasten niet telkens weg kunnen lopen, als ze sneller zijn moet je dat niet doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Er moet korter gedekt moeten worden op het middenveld. Aanvoer weghalen heet dat, op Baros.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:04 schreef Bruce117 het volgende:
Nu de 2-0 er nog overheen.
Ja, een van de beste van Europaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:09 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een geweldige keeper zeg,die Cech
Omdat je geen leven hebtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Waarom wordt ik toch zo moe van dit soort jankerds
Waarom hebben dit soort teringlijers nooit, maar dan ook nooit iets positiefs te melden, alles altijd negatief zien(als je vriendin klaarkomt zeg je zeker ook altijd dat het harder mag?)
Waarom reageer ik op gefrustreerde jostie's zoals jij
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Baros, je was in de 16 ... ga liggen dan man
Nee, van Basten is geen Advocaat, hij is bondscoachquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:09 schreef Zorro het volgende:
Als Robben nou maar niet gewisseld wordt
Ja, en jij ziet het liefst Bassie en Oranje op hun bek gaan. Daar pas ik voor. Maar goed, blijf jij lekker de NSB'er die je bent, azijnpisserquote:
Oranje niet hoor. Zeg eens NSB'er in m'n gezicht en ik sla je naar de grond: M'n opa zat bij het ondergronds verzetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, en jij ziet het liefst Bassie en Oranje op hun bek gaan. Daar pas ik voor. Maar goed, blijf jij lekker de NSB'er die je bent, azijnpisser
Ja hoor..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:10 schreef pberends het volgende:
En nu komt natuurlijk het bekende Oranje-fenomeen... ze willen niet doorgaan met goed spelen en aanvallen.
Ik wil het best in je gezicht komen zeggen hoor, en niet zo stoer doen met je opa, dat is echt zo kansloos nergens voor nodig. En tis jammer dat je in eindhoven gaat stappen, anders had je nog een biertje van me kunnen krijgen, mafkeesquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oranje niet hoor. Zeg eens NSB'er in m'n gezicht en ik sla je naar de grond: M'n opa zat bij het ondergronds verzet![]()
Vanavond ga ik weer lekker stappen, vier je frustraties maar lekker bot achter de pc
we leven in een klein bekrompen landjequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:12 schreef VoreG het volgende:
2-0 voor tegen Tsjechie, het voetbal is zeker niet slecht en mensen moeten nog gaan zeiken.
Ik pik veel, maar niemand noemt me NSB'er. Ik haat landverraad en kom uit een legerfamilie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik wil het best in je gezicht komen zeggen hoor, en niet zo stoer doen met je opa, dat is echt zo kansloos nergens voor nodig. En tis jammer dat je in eindhoven gaat stappen, anders had je nog een biertje van me kunnen krijgen, mafkees
Fijn voor je en nu weer over de wedstrijd,beide.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik pik veel, maar niemand noemt me NSB'er. Ik haat landverraad en kom uit een legerfamilie.
Dan zou je toch trots moeten zijn op je land, op Nederland dat nu Tsjechie vernedert. jij bent zeker het lulletje uit je familie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik pik veel, maar niemand noemt me NSB'er. Ik haat landverraad en kom uit een legerfamilie.
Goed, trek ik die terug ..... kom je nou weer van die kast van je af en kun je misschien heel zachtjes zeggen dat deze pot vanavond zo slecht nog niet is?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan zou je toch trots moeten zijn op je land, op Nederland dat nu Tsjechie vernedert. jij bent zeker het lulletje uit je familie?
Goede pot, blunderende Tsjechen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Goed, trek ik die terug ..... kom je nou weer van die kast van je af en kun je misschien heel zachtjes zeggen dat deze pot vanavond zo slecht nog niet is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |