abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31649476

America's Funniest Homevideo's is het enabest scorende programma gister op Talpa. Goede aankoop dus, de Mol!
pi_31657720
Superbal 324.000 (7.4)
De Wedstrijden 2.519.000 (37.4)
Linda & Beau 649.000 (8.5)
1 Tegen 100 1.008.000 (13.9)
Cafe De Sport 466.000 (4.9)

Goede avond voor Talpa. Ook Cafe De Sport begint langzaamaan meer kijkers te trekken.
Vind het alleen jammer dat Linda & Beau stopt. Denk ook niet dat Gooische Vrouwen meer kijkers zal trekken...
  maandag 24 oktober 2005 @ 10:36:28 #103
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31659145
Jammer voor Commissaris Rex 223.000 kijkers !
Leuke serie,
Heb het gisteren op video gekeken.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:35:26 #105
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31674536
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 09:31 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Thuis 104.000 kijkers, NSE 91.000 .
Meestal is het andersom
pi_31675464
B&vD 243.000

Jensen 303.000
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_31675643
Talpa komt in december met:
"Slapen bij Frans Bauer"
Ook start dan (eindelijk) "Wondere Wereld"
Nieuwe serie "Rock around the block" en "10 sterren restaurant"
"Je leven in de steigers" keert terug
Er zullen vaker films in de programmering staan (vanaf 15 december elke werkavond een film)

Op 1e kerstdag alleen maar films en op 2e kerstdag normale programmering maar "Je leven in de stijgers" met een kerstspecial..

Op oudjaarsavond:

Herhaling "Je leven in de stijgers", herhaling "Toppers in de Sneeuw" (een programma van Gordon en Joling), herhaling "Marco Borsato & Friends" en een programma met Jack Spijkerman: "Jack 't jaar uit" + het programma "Goochelaars Ontmaskerd".

Conclusie: , maar wel fijn dat ze wat vaker films gaan programmeren.

Programmabeschrijvingen december:
http://www.talpa.tv/adver(...)hrijvingendec-05.pdf

Filmoverzicht december:
http://www.talpa.tv/adver(...)moverzichtdec-05.pdf

Volledige dagschema december:
http://www.talpa.tv/adver(...)05TALPADAGSCHEMA.pdf

[ Bericht 9% gewijzigd door -Mk- op 25-10-2005 10:56:26 ]
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:55:37 #108
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31675777
Ik heb net nog naar de site van Talpa gekeken.
Maar ik zag niks staan wat ze in december gaan programmeren.!!
pi_31676869
-Mk-, zoals jij t zegt klinkt het echt heel kut

Maar als je dat dagschema doorneemt, dan valt het wel mee.

Frans Bauer zal ik niet naar kijken, maar zorgt wel voor kijkcijfers.
Toppers in de Sneeuw is Joling, Gordon en Froger als reisleiders in een ski oord dus dat zal ook wel scoren.
De films zenden ze elke dag uit om 22:30 omdat er dan even geen Barend en Van Dorp is.
Eerste kerstdag zenden ze de hele avond kerstfilms uit: een logische keuze, en tweede kerstdag een kerstspecial van Je Leven In De Steigers.
Rock Around The Block lijkt me echter kansloos (een gezin uit een wijk die gaat optreden boeiend)... 10 Sterren Restaurant ... hmmm tja weet ik niet. Goochelaars onzin lijkt me ook kut, wie zit daar op te wachten? Echt zo'n programma dat misschien 100 jaar geleden had gescoord.
Wondere Wereld ben ik benieuwd naar, zal zeker kijken.

Maar: herhalingen op oudejaarsavond vind ik wel een zwaktebod. Ze hebben duidelijk ervoor gekozen om die avond maar zo voorbij te laten gaan omdat ze toch niet op kunnen boksen tegen de programmering van RTL4 en cabaret etc. Ze hebben wel Jack om 8 uur staan maar dat duurt maar tot 21.30; ik had toch idd wel een grote show met Linda, Beau, Gordon verwacht!
pi_31676909
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 10:38 schreef wolfrolf het volgende:
B&vD 243.000

Jensen 303.000
Ze hadden voor de 400ste keer Sjorgina Verbaan uitgenodigd .
pi_31682241
Goochelaars Ontmaskerd: Al 100.000 keer uitgezonden op de SBS-zenders. Wordt dus een flop.
Rock around the Block: Wanneer krijgen ze nou eens door dat er al te veel van dit soort programma's zijn en dat men er nu wel genoeg van heeft??
10 sterrenrestaurant: Gelukkig maar 2 keer.
Toppers in de sneeuw: Zal scoren, maar gelukkig ook maar 2 keer.
Slapen bij Frans Bauer: Geweldig, de originaliteit bij Talpa! Ben benieuwd of het blijft trekken. Heeft natuurlijk wel veel fans.
Wondere Wereld: Dit lijkt nog ergens op, werd tijd.

edit:

Oh ja, de juiste films inkopen kunnen ze ook al niet.
pi_31696362
Nieuwe rel:
quote:
Frans Bauer weet niks van tv-programma

"Absoluut geen sprake van." Dat is de reactie van Peter Haarbrink, manager van Frans Bauer op het nieuws dat de volkszanger een eigen programma krijgt bij tv-zender Talpa. "Het is niet te geloven. Ik weet niet waar ze mee bezig zijn bij Talpa. We hebben daar gepraat. De optie om een programma te maken is besproken, maar is door ons heel nadrukkelijk verworpen", voegt hij eraan toe.

Frans Bauer heeft een exclusief contract met de TROS. Een programma van Bauer op Talpa is volgens de publieke omroep dan ook "onbespreekbaar". "We hebben betaald voor exclusiviteit. Dus als het moet gaan we naar de rechter. Ik kan echter niet geloven dat het waar is. Frans is zo integer", zo zegt TROS-voorzitter Karel van Doodewaerd.

Talpa blijft volhouden dat Bauer een vijftig minuten durend programma krijgt. Eerder al had Bauer een serie bij RTL 4 dat een enorme kijkcijferhit was.
pi_31703744
Ik verwacht niet dat het programma bij Talpa op de buis komt. Maar mocht het zover komen, is dat gegarandeerd een kijkcijferkanon, a la Joling & Gordon.
pi_31705754
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:11 schreef pberends het volgende:
Nieuwe rel:
[..]

Moderator woensdag 26 oktober 2005 @ 18:14:09 #115
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31705782
Ik ben wel erg benieuwd hoe het af gaat lopen. De berichten zijn nogal tegenstrijdig.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_31706985
Welke films hebben ze dan besteld ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_31803238

Tot De Wedstrijden zijn ze niet boven de 250k gekomen . De herhaling van 5 tegen 5 scoort alleen 400k kijkers omdat het daarvoor voor De wedstrijden zit.
  Moderator zondag 30 oktober 2005 @ 10:50:50 #118
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_31803315
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 10:47 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Tot De Wedstrijden zijn ze niet boven de 250k gekomen . De herhaling van 5 tegen 5 scoort alleen 400k kijkers omdat het daarvoor voor De wedstrijden zit.
Wow, en dat uit het toetsenbord van iemand die beweerde dat dat doorkijkeffect niet bestaat.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_31803467
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 10:50 schreef Mike het volgende:

[..]

Wow, en dat uit het toetsenbord van iemand die beweerde dat dat doorkijkeffect niet bestaat.
Ligt eraan, op tijden dat er veel concurrentie is (lees: op andere kanalen veel boeiende(re) programma's worden uitgezonden) is dat doorkijkeffect er nauwelijks. Op latere tijdstippen heb je dat effect veel meer.

Het bestaat, maar niet zoveel als de meeste analisten denken, zoals dat onzinnig geblaat over de vooravond.
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:53:35 #120
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31816481
Achterlijke kut zender, de enige leuke serie op Talpa van de buis halen, ik mis Lieve Lust

Als voetbal weer terug op Ned 2 komt dan hoef ik niet meer na deze zender te kijken
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_31816865
Voetbal ga ik zelden meer kijken, nadat ik het bijna altijd deed. Anderhalf uur wachten voor een (belangrijk) wedstrijdje is gewoon te lang. Dat verpest het plezier goed.
pi_31816877
quote:
Gedonder rond nieuwe Bauer-serie

Eerst ging het wel door, toen weer niet en nu misschien. In Hilversum is een hoop gedonder ontstaan over het nieuwe programma dat Frans Bauer zou gaan maken op Talpa. De televisiezender kondigde groots aan dat de volkszanger een eigen reality-soap zou krijgen, net als hij eerder al had op RTL4. Peter Haarbrink, de manager van Bauer, reageerde hierop dat daar "Absoluut geen sprake van" was. Mede omdat er een exclusief contract met de TROS is. Nu zegt diezelfde Peter Haarbrink weer dat het programma op Talpa er misschien toch komt. Er zou koortsachtig overleg zijn gepleegd op het Talpa-hoofdkwartier in Naarden. En nu zegt Haarbrink dat hij het "zeker niet uitsluit" dat de soap op tv zal komen.

De TROS is kwaad. Mocht de serie er vanaf 8 november toch komen, dan kan Bauer "enorme juridische trammelant" verwachten, dreigt Tros-voorzitter Van Doodewaerd. Programma's rond Bauer moeten eerst bij de publieke omroep worden aangeboden, zo staat in het dik betaalde contract. Haarbrink denkt dat makkelijk te kunnen omzeilen omdat het Talpa-programma volgens hem om "een promotionele actie" gaat. "Het is een door onszelf bedachte actie bedoeld om bekendheid te geven aan zijn nieuwe plaat. Bauer is vrij om dat te doen. En het staat een ieder vrij dat met een camera te registreren."

Maar er is meer aan de hand rond Haarbrink. Zijn bedrijf 'Rocket' organiseert namelijk al jaren ledenavonden voor de TROS. "Arme Peter Haarbrink," zegt Van Doodewaerd. "Als Talpa de serie moet afblazen, zullen ze dat daar ervaren als een afgang, natuurlijk. Haarbrink wordt daarom nu enorm onder druk gezet door De Mol. Volgens mijn informatie is De Mol daarbij al zo ver gegaan dat hij een bod heeft uitgebracht op zijn bedrijf Rocket."

Talpa ontkent het bod. Volgens Haarbrink zit Frans Bauer er zelf ook behoorlijk mee. Dit weekend bespreekt hij de situatie met zijn vrouw Mariska, waarna ze de knoop doorhakken.
Bron: Gedonder rond nieuwe Bauer-serie
pi_31822787
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:53 schreef HomerJ het volgende:
Achterlijke kut zender, de enige leuke serie op Talpa van de buis halen, ik mis Lieve Lust
Ze gaan niet zo'n serie voor jou en veertien anderen maken natuurlijk
pi_31823241
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:56 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ze gaan niet zo'n serie voor jou en veertien anderen maken natuurlijk
.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 31 oktober 2005 @ 00:51:18 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31827920
morgen een belangrijke dag, dan komt het cijfer van die Gooise vrouwen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')