'tuurlijk, altijd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is voetbal dan niet spannend ?....
Goh, wel met een deugdelijk sociaal plan hoop ik?quote:[..]
Die leegloop is al maanden geleden ingezet![]()
Noem het maar een FOK! reorganisatieplan,
Ja hoor ....Danny (admin) heeft wat digitale ruimte beschikbaar gesteld (in de vorm van zijn eigen weblog)quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:27 schreef sigme het volgende:
Goh, wel met een deugdelijk sociaal plan hoop ik?
2 vragen voor jou:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. Ik ben dan ook verdwenen, naar m'n nest. Heb ik dan ook een leven?
ach je weet wat ik bedoel. Ik heb geen zin om het te herschrijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:37 schreef MrX1982 het volgende:
Mijn dagritme begint nooit
Moet jij geen voetbal kijken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja hoor ....Danny (admin) heeft wat digitale ruimte beschikbaar gesteld (in de vorm van zijn eigen weblog)
2 vragen zegt 'ie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
2 vragen voor jou:
1) waarom ga je elke dag zo ontiegelijk vroeg naar bed? Ik weet dat je kerol altijd vroeg op moet, maar er blijft toch niets van je sociaal leven over? De rest in Nederland heeft een dag/nachtritme dat 5 uur later begint dan jouw ritme.
2) Waarom heb je die foto van je billen op Fok! gezet? Het is niet dat ik het onprettig vind om er naar te kijken, maar het roept een primaire mannelijke drang op......
nee, dat niet. maar ik ben vanochtend om 03.40 opgestaan, ik ben een tikkeltje moe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
Moet die kerel van je morgen ook werken dan?
Ik moet morgen overigens ook werken maar pas om 17:00
1) check.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:44 schreef sigme het volgende:
[..]
2 vragen zegt 'ie.
1a) niet elke dag.
1b) klopt.
1c) weet ik.
2a) zie 1b.
2b) je méént het![]()
Maandagochtend wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:51 schreef sigme het volgende:
[..]
nee, dat niet. maar ik ben vanochtend om 03.40 opgestaan, ik ben een tikkeltje moe.
Er wordt morgen toch geen post bezorgd![]()
Oh dan is slapen niet zo'n gek idee iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:51 schreef sigme het volgende:
nee, dat niet. maar ik ben vanochtend om 03.40 opgestaan, ik ben een tikkeltje moe.
Nee klopt morgen haal ik de post uit de brievenbussen die we vandaag verkeerd hebben bezorgdquote:Er wordt morgen toch geen post bezorgd![]()
2a) klopt, geen sociaal leven, bij gebrek daaraan mijzelf maar hier laten bewonderen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
1) check.
2a) ? Niet elke dag je billen op Fok? Dat is helaas niet een antwoord op de vraag![]()
2b)![]()
doelpunt? bonuspunt? ...?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:03 schreef pberends het volgende:
ktjing
Whahaha, 2-0. en de tjechen missen een penal.quote:
Niet echt verdiend hoor....Boularous is een kneus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Whahaha, 2-0. en de tjechen missen een penal.
Een lotgenoot! Zullen we een praatgroep oprichtenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:17 schreef MrX1982 het volgende:
Nederlands elftal voetbalt, dat wist ik niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |