Zelfs Sturing vond het terecht idd.quote:Op zondag 4 december 2005 17:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het was uitermate terecht... Niemand zal serieus menen dat Vitesse een gelijkspel verdiende...
Als die al zegt dat NEC terecht heeft gewonnen, da is het ook echt zo...quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Logisch, in de regen komt Worm altijd goed los.
In de auto naar Rotterdam wel, toen Da Cruz en ik het hoorden op de radio en ik hem oorspronkelijk maakte.quote:Op maandag 5 december 2005 14:59 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Alleen jammer dat het niet regende tijdens de wedstrijd.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:29 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Tja morgen... ik ben er weer bang voor dat het weer verkeerd gaat en jullie morgen met de punten weggaan uit kerkrade...
Ik ben weleens benieuwd hoe NEC het in Europa zou gaan doen. Deze tactiek slaat best wel aan in Europa. Een dodelijke countermachine, achterin houden ze het goed dicht en enkele spelers met een behoorlijke toegevoegde waarde in het team.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:38 schreef methodmich het volgende:
NEC is een dodelijke countermachine met Balkan-trekjes geworden. Toch leuk van Lok, de man die dominant wilde gaan spelen. De resultaten zijn echter prima, dus waarom zouden ze niet?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:44 schreef hoM3r het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi als NEC een draak van een uitwedstrijd winnend afsluit he, op dat soort momenten hou ik echt van die club
Wisgerhof? Kom nou toch. Die zit bij NEC op zijn plec.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wisgerhof en Barreto zouden perfect bij Ajax kunnen geven wat er aan ontbreekt in Amsterdam.
Hij doelt er waarschijnlijk op dat Wisgerhof de laatste tijd wel kwaliteit laat zien, terwijl dat in A'dam ontbreekt momenteel... Dat wil niet zeggen dat Peter Ajax naar een hoger niveau zou tillen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wisgerhof? Kom nou toch. Die zit bij NEC op zijn plec.
Wisgerhof kan wel meedraaien bij Ajax.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wisgerhof? Kom nou toch. Die zit bij NEC op zijn plec.
Ik kan ook wel meedraaien bij Ajax.quote:Op zondag 11 december 2005 00:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wisgerhof kan wel meedraaien bij Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |