quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:29 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Tja morgen... ik ben er weer bang voor dat het weer verkeerd gaat en jullie morgen met de punten weggaan uit kerkrade...

Ik ben weleens benieuwd hoe NEC het in Europa zou gaan doen. Deze tactiek slaat best wel aan in Europa. Een dodelijke countermachine, achterin houden ze het goed dicht en enkele spelers met een behoorlijke toegevoegde waarde in het team.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:38 schreef methodmich het volgende:
NEC is een dodelijke countermachine met Balkan-trekjes geworden. Toch leuk van Lok, de man die dominant wilde gaan spelen. De resultaten zijn echter prima, dus waarom zouden ze niet?

quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:44 schreef hoM3r het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi als NEC een draak van een uitwedstrijd winnend afsluit he, op dat soort momenten hou ik echt van die club

Wisgerhof? Kom nou toch. Die zit bij NEC op zijn plec.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:46 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wisgerhof en Barreto zouden perfect bij Ajax kunnen geven wat er aan ontbreekt in Amsterdam.

Hij doelt er waarschijnlijk op dat Wisgerhof de laatste tijd wel kwaliteit laat zien, terwijl dat in A'dam ontbreekt momenteel... Dat wil niet zeggen dat Peter Ajax naar een hoger niveau zou tillen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wisgerhof? Kom nou toch. Die zit bij NEC op zijn plec.

Wisgerhof kan wel meedraaien bij Ajax.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wisgerhof? Kom nou toch. Die zit bij NEC op zijn plec.

Ik kan ook wel meedraaien bij Ajax.quote:Op zondag 11 december 2005 00:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wisgerhof kan wel meedraaien bij Ajax.

dat zou dus betekenen dat het 0-0 wordtquote:Op zondag 11 december 2005 20:50 schreef cazzie het volgende:
volgende week tegen grunn,
[afbeelding]
ik ga voor een gelijkspelletje.

Ben bang dat dat 1 wedstrijd voor de winterstop wordtquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:32 schreef NMGN23 het volgende:
Babos: van harte!!
Ik voorspel: tot de winterstop ongeslagen![]()

Het allerbelangrijkste is dat hij een bepaalde charismatische leiderschap over zich heeft. Die zijn er moeilijk te vinden, betaalbaar ook.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Hij doelt er waarschijnlijk op dat Wisgerhof de laatste tijd wel kwaliteit laat zien, terwijl dat in A'dam ontbreekt momenteel... Dat wil niet zeggen dat Peter Ajax naar een hoger niveau zou tillen.

quote:Op maandag 12 december 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
Wisgerhof een charismatisch leider? Sinds wanneer dat dan?

Hey, dat staat natuurlijk niet in dat naslagwerk van je!quote:Op maandag 12 december 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
Wisgerhof een charismatisch leider? Sinds wanneer dat dan?

quote:EXCLUSIEF - NEC ziet Tommie van der Leegte als mogelijke opvolger van Björn van der Doelen. De aanvoerder van ADO Den Haag is op zoek naar een nieuwe club aangezien zijn contract in Den Haag komende zomer afloopt.
Van der Leegte laat in de nieuwe Voetbal International weten dat hij wel oren heeft naar een verblijf in Nijmegen. Zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma voegt daar echter aan toe dat er meerdere clubs geďnteresseerd zijn in de 28-jarige Brabander.
Van der Doelen (29) liet eerder dit seizoen weten dat hij van plan is aan het einde van deze jaargang een punt achter zijn loopbaan te zetten.

dat is ook onmogelijk, zelfs biuj de topclubs lopen spelers van elkaar.quote:Op maandag 12 december 2005 23:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij elke club lopen wel wat spelers rond die bij Ajax, PSV of Feyenoord hebben gevoetbald. Daar ontkom je niet aan in Nederland.

Klopt. Plus dat hetgeen wat afvalt bij de topclubs bruikbaar is voor andere clubs...quote:Op maandag 12 december 2005 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is ook onmogelijk, zelfs biuj de topclubs lopen spelers van elkaar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |