abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31311689
quote:
Nee hij is geen nederlander dat wilde ik ook niet zeggen (hoewel hij wel goed ingeburgerd is) maar ik vind wel dat hij uit de ajax opleiding komt (en jij zei dacht ik van niet)
Hij is een buitenlander en geen eigen jeugd
quote:
OVerigens, wat is je criterium voor eigen jeugd?
Jaar of 15-16?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31311747
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:21 schreef golfer het volgende:

[..]

Laten we het verder hier over Ajax hebben en niet over users?
In dit geval is dat een belangrijke vaststelling ome P.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31311763
Ik beschouw Pienaar toch wel een beetje als eigen jeugd, maar goed
pi_31311824
Jaar of 15-16, waarom niet eerder dan? Als feyenoord een jeugdspeler van Ajax op die leeftijd overneemt is het ook geen eigen jeugd. Toch?

En met Pienaar vergis je je dus want op zijn zestiende zat hij al bij Ajax. Cape Town weliswaar, maar dat is Ajax.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_31311862
Doe geen moeite Sandman.

Hersi is ook geen eigen jeugd natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31311883
quote:
Jaar of 15-16, waarom niet eerder dan?
Tot je 15e-16e zeg maar
quote:
Als feyenoord een jeugdspeler van Ajax op die leeftijd overneemt is het ook geen eigen jeugd. Toch?
Knopper heeft de B en A doorgelopen van Ajax, dat lijkt me wel eigen jeugd al kan Feyenoord dat ook claimen waarschijnlijk
quote:
En met Pienaar vergis je je dus want op zijn zestiende zat hij al bij Ajax. Cape Town weliswaar, maar dat is Ajax.
Nee dat is Ajax Cape Town
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31311884
Babel, ook vast niet
In Southern Sun
pi_31311905
En Ajax Cape Town is voor 51% van Ajax. Dus is het Ajax. Punt.
In Southern Sun
pi_31311956
En ik vind het Ajax Cape Town en ik vind Pienaar een buitenlander
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:48:52 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31312004
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:46 schreef fernando_redondo het volgende:
En ik vind het Ajax Cape Town en ik vind Pienaar een buitenlander
Dat het een buitenlander is wordt niet ontkent. Het is echter wel een door Ajax (Cape Town) opgeleide speler.

En wat jij er verder van vindt doet weinig ter zake.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31312108
Nee, hij is door een Zuid Afrikaanse club opgeleid waar Ajax 51% van kocht omdat ze niet wisten wat ze met hun geld moesten doen
pi_31312145
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Spelers opgeleid bij Ajax CT zijn geen eigen jeugd.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31312197
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:56 schreef Suijk het volgende:
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Spelers opgeleid bij Ajax CT zijn geen eigen jeugd.
Ook mee eens.
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:59:53 #164
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_31312209
Ik vind het niet echt een boeiende discussie als ik even mag zeiken
Houd van een lijntje.
pi_31312276
Niet boeiend, maar de feiten zijn er nou eenmaal.
Wat je vind moet je naar de politie brengen.
In Southern Sun
  zondag 9 oktober 2005 @ 18:06:14 #166
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_31312340
Alsof die er iets mee doen
Houd van een lijntje.
pi_31313221
quote:
9/10/2005 - Babel vervangt Kromkamp bij Oranje

De Amsterdamse zender AT5 meldt dat bondscoach Marco van Basten Ryan Babel toegevoegd heeft voor de laatste WK-kwalificatie-interland tegen Macedonie. De aanvaller van Ajax vervangt Kromkamp die vanwege zijn gele kaart in het duel tegen Tsjechie geschorst is voor woensdag.
  zondag 9 oktober 2005 @ 19:36:36 #168
107445 Jajong
Hadouken!
pi_31314321
babel op rechtsback!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zondag 9 oktober 2005 @ 19:48:12 #169
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31314595
't Is een kwestie van relatief. Op het moment dat Pienaar over werd genomen was Ajax er pas ingestapt, dus van enige opleiding voordat hij naar Amsterdam kwam was weinig sprake. Spelers die binnen nu en tien jaar eventueel een stap van een zusterclub zouden maken zouden echter wel degelijk Ajax-jeugd zijn, gezien Ajax Cape Town en dat team in Orlando inmiddels volgens mij al aardig wat Nederlanders in dienst hebben, of heb ik het dan verkeerd?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 oktober 2005 @ 20:43:17 #170
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31316019
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:08 schreef fernando_redondo het volgende:
Er zijn ook vrijwel geen spelers die VWO of hoger gedaan hebben.
Keje Molenaar. Patrcik van Diemen. ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 oktober 2005 @ 20:47:51 #171
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31316128
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:38 schreef Kang-He het volgende:
Dani heeft geloof ik de met VWO vergelijkbare school gedaan. Vader was geloof ik hoogleraar, moeder arts.
Z'n vader was wat in NL universitair docent heet - maar in Portugal wordt dat ook professor genoemd
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 9 oktober 2005 @ 21:03:33 #172
125132 J.P.
De Dadel
pi_31316570
Mutu kan je ook vergelijken met Dani
pi_31316584
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wow, je weet er 4 te noemen (tel zelf Bergkamp mee). Dus zo'n onzin is het niet, anders had je wel een enorme rij kunnen neerplempen.
Van Rijswijk, Schut, Van den Bergh, Cocu, Vincken en zo kan ik nog wel een hele tijd doorgaan met het opnoemen van gymnasiasten en atheneïsten, om over de ontelbare reeks havisten nog maar te zwijgen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31319603
Johan de Cock, Graeme Rutjes, die centrale verdediger van NAC
pi_31319611
Er zijn er zeker meer dan de meesten denken. Maar voetbalinzicht is nog altijd iets heel anders. Johan Cruijff is ook geen groot licht maar benadert het voetbal wetenschappelijk.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')