Hij is een buitenlander en geen eigen jeugdquote:Nee hij is geen nederlander dat wilde ik ook niet zeggen (hoewel hij wel goed ingeburgerd is) maar ik vind wel dat hij uit de ajax opleiding komt (en jij zei dacht ik van niet)
Jaar of 15-16?quote:OVerigens, wat is je criterium voor eigen jeugd?

In dit geval is dat een belangrijke vaststelling ome P.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Laten we het verder hier over Ajax hebben en niet over users?

Tot je 15e-16e zeg maarquote:Jaar of 15-16, waarom niet eerder dan?
Knopper heeft de B en A doorgelopen van Ajax, dat lijkt me wel eigen jeugd al kan Feyenoord dat ook claimen waarschijnlijkquote:Als feyenoord een jeugdspeler van Ajax op die leeftijd overneemt is het ook geen eigen jeugd. Toch?
Nee dat is Ajax Cape Townquote:En met Pienaar vergis je je dus want op zijn zestiende zat hij al bij Ajax. Cape Town weliswaar, maar dat is Ajax.

Dat het een buitenlander is wordt niet ontkent. Het is echter wel een door Ajax (Cape Town) opgeleide speler.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:46 schreef fernando_redondo het volgende:
En ik vind het Ajax Cape Town en ik vind Pienaar een buitenlander

Ook mee eens.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:56 schreef Suijk het volgende:
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Spelers opgeleid bij Ajax CT zijn geen eigen jeugd.

quote:9/10/2005 - Babel vervangt Kromkamp bij Oranje
De Amsterdamse zender AT5 meldt dat bondscoach Marco van Basten Ryan Babel toegevoegd heeft voor de laatste WK-kwalificatie-interland tegen Macedonie. De aanvaller van Ajax vervangt Kromkamp die vanwege zijn gele kaart in het duel tegen Tsjechie geschorst is voor woensdag.

Keje Molenaar. Patrcik van Diemen. ...quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:08 schreef fernando_redondo het volgende:
Er zijn ook vrijwel geen spelers die VWO of hoger gedaan hebben.

Z'n vader was wat in NL universitair docent heet - maar in Portugal wordt dat ook professor genoemdquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:38 schreef Kang-He het volgende:
Dani heeft geloof ik de met VWO vergelijkbare school gedaan. Vader was geloof ik hoogleraar, moeder arts.

Van Rijswijk, Schut, Van den Bergh, Cocu, Vincken en zo kan ik nog wel een hele tijd doorgaan met het opnoemen van gymnasiasten en atheneïsten, om over de ontelbare reeks havisten nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wow, je weet er 4 te noemen (tel zelf Bergkamp mee). Dus zo'n onzin is het niet, anders had je wel een enorme rij kunnen neerplempen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |