abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31292465
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:58 schreef ThomasBerge het volgende:
Parool: 'Ajax en zaakwaarnemers hoorden niets van Chelsea; wel andere interesse voor Goossens'

In het Parool geven zowel Martin van Geel als de zaakwaarnemers van Sarpong en Goossens aan dat zij niets hebben vernomen van Chelsea omtrent eventuele interesse van de Engelse topclub voor de spelers. Sjaak Swart, zaakwaarnemer van Goossens gaf aan dat er wel interesse is getoond voor Goossens, maar niet van Chelsea.
Is die andere club toevallig psv ?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_31292968
Of CSKA Moskou .

Ik wil trouwens even juichen voor Raffie.
pi_31297751
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 20:30 schreef cultheld het volgende:
Cesc ziet zichzelf als opvolger van Pep Guardiola.
Wanneer zou ie teruggaan naar Barcelona? Ik gok binnen 3 seizoenen.
pi_31297779
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 21:52 schreef Nashje het volgende:

Ik wil trouwens even juichen voor Raffie.
Fenomeen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 oktober 2005 @ 00:33:49 #130
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31297890
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 11:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

De meeste hoog opgeleide voetballers hebben meer moeite stand te houden in de voetballerij op hoog niveau. Sommigen gaan er zelfs aan kapot, zie Dani.
Had-ie een hoge opleiding. Ik geloof wel dat z'n vader universitair docent was maar dat-ie zelf nou zou in de boeken gezeten had stond me niet echt bij ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:52:37 #131
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31307087
Dani hoe is het met hem dan eigenlijk
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_31307178
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:52 schreef Houniet het volgende:
Dani hoe is het met hem dan eigenlijk
Die is volgens mij gestopt met voetballen.
pi_31307209
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 11:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

De meeste hoog opgeleide voetballers hebben meer moeite stand te houden in de voetballerij op hoog niveau. Sommigen gaan er zelfs aan kapot, zie Dani.
Wat een ónzin
Redondo, Van Hooijdonk en Zenden zijn nou niet bepaald mislukt te noemen, of wel?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:59:41 #134
129273 erik.jansen101
Auto's moeten dood :)
pi_31307260
Was Dani zo slim of ben je sarcastisch, Methodmich?

Cultheld : voeg daar Bergkamp ook nog maar aan toe.
>> Ondertitel gewijzigd door FA, niet terugplaatsen.<<
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:38:26 #135
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_31308047
Dani heeft geloof ik de met VWO vergelijkbare school gedaan. Vader was geloof ik hoogleraar, moeder arts.
pi_31308232
quote:
Het transferbeleid van Ajax is de laatste jaren naadje, maar veel buitenlanders hebben bewezen beter te zijn dan de Nederlandse concurrentie (Maxwell, Grygera, Trabelsi, Pienaar met name).
Grygera en Pienaar in elk geval niet. Chivu, Mido en Sladan wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31308854
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:38 schreef Kang-He het volgende:
Dani heeft geloof ik de met VWO vergelijkbare school gedaan. Vader was geloof ik hoogleraar, moeder arts.
Zoiets was het ja
pi_31309664
Pienaar is ook onmogelijk nog een buitenlander te noemen he... En een meerwaarde is het zeker nog wel...

En noem Zlatan eens gewoon bij zn naam...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_31310792
Dani is wel degelijk erg intelligent. Daarom kon hij nooit met teammaats praten over zaken die hem daadwerkelijk interesseerden, wat hem uiteindelijk deed vallen voor allerlei verlokkingen. Zonde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31310808
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 13:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat een ónzin
Redondo, Van Hooijdonk en Zenden zijn nou niet bepaald mislukt te noemen, of wel?
Wow, je weet er 4 te noemen (tel zelf Bergkamp mee). Dus zo'n onzin is het niet, anders had je wel een enorme rij kunnen neerplempen.
www.thuisuiteten.nl
pi_31311245
Er zijn ook vrijwel geen spelers die VWO of hoger gedaan hebben.
quote:
Pienaar is ook onmogelijk nog een buitenlander te noemen he... En een meerwaarde is het zeker nog wel...
Pienaar naast een buitenlander ook gewoon GEEN speler uit de eigen jeugd net als bijvoorbeeld dat Marco van Basten dat ook niet was
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31311291
kuch Ajax cape town...
AFC Ajax
pi_31311295
Volgens mij is DAM terug...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31311328
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:11 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij is DAM terug...
Er staat toch duidelijk dat hij geen Argentijn is
pi_31311334
Dat zou jammer zijn, erg jammer.
www.thuisuiteten.nl
pi_31311376
quote:
kuch Ajax cape town...
Zijn die spelers in Nederland geboren en/of hebben ze een Nederlands paspoort en/of komen ze uit voor het Nederlands team?
pi_31311404
Ah, het is definitief waar, het is DAM.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 9 oktober 2005 @ 17:21:36 #148
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31311486
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:16 schreef methodmich het volgende:
Ah, het is definitief waar, het is DAM.
Laten we het verder hier over Ajax hebben en niet over users?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31311579
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:15 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Zijn die spelers in Nederland geboren en/of hebben ze een Nederlands paspoort en/of komen ze uit voor het Nederlands team?
Nee hij is geen nederlander dat wilde ik ook niet zeggen (hoewel hij wel goed ingeburgerd is) maar ik vind wel dat hij uit de ajax opleiding komt (en jij zei dacht ik van niet)
AFC Ajax
pi_31311632
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 17:08 schreef fernando_redondo het volgende:
Er zijn ook vrijwel geen spelers die VWO of hoger gedaan hebben.
[..]

Pienaar naast een buitenlander ook gewoon GEEN speler uit de eigen jeugd net als bijvoorbeeld dat Marco van Basten dat ook niet was
JE had het toch over eigen jeugd? En daarna weer ineens over nationaliteit? Snap je jezelf nog?

OVerigens, wat is je criterium voor eigen jeugd?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')