Is die andere club toevallig psv ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:58 schreef ThomasBerge het volgende:
Parool: 'Ajax en zaakwaarnemers hoorden niets van Chelsea; wel andere interesse voor Goossens'
In het Parool geven zowel Martin van Geel als de zaakwaarnemers van Sarpong en Goossens aan dat zij niets hebben vernomen van Chelsea omtrent eventuele interesse van de Engelse topclub voor de spelers. Sjaak Swart, zaakwaarnemer van Goossens gaf aan dat er wel interesse is getoond voor Goossens, maar niet van Chelsea.
Wanneer zou ie teruggaan naar Barcelona? Ik gok binnen 3 seizoenen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:30 schreef cultheld het volgende:
Cesc ziet zichzelf als opvolger van Pep Guardiola.
Fenomeen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:52 schreef Nashje het volgende:
Ik wil trouwens even juichen voor Raffie.
Had-ie een hoge opleiding. Ik geloof wel dat z'n vader universitair docent was maar dat-ie zelf nou zou in de boeken gezeten had stond me niet echt bij ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
De meeste hoog opgeleide voetballers hebben meer moeite stand te houden in de voetballerij op hoog niveau. Sommigen gaan er zelfs aan kapot, zie Dani.
Wat een ónzinquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
De meeste hoog opgeleide voetballers hebben meer moeite stand te houden in de voetballerij op hoog niveau. Sommigen gaan er zelfs aan kapot, zie Dani.
Grygera en Pienaar in elk geval niet. Chivu, Mido en Sladan welquote:Het transferbeleid van Ajax is de laatste jaren naadje, maar veel buitenlanders hebben bewezen beter te zijn dan de Nederlandse concurrentie (Maxwell, Grygera, Trabelsi, Pienaar met name).
Zoiets was het jaquote:Op zondag 9 oktober 2005 14:38 schreef Kang-He het volgende:
Dani heeft geloof ik de met VWO vergelijkbare school gedaan. Vader was geloof ik hoogleraar, moeder arts.
Wow, je weet er 4 te noemen (tel zelf Bergkamp mee). Dus zo'n onzin is het niet, anders had je wel een enorme rij kunnen neerplempen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een ónzin
Redondo, Van Hooijdonk en Zenden zijn nou niet bepaald mislukt te noemen, of wel?
Pienaar naast een buitenlander ook gewoon GEEN speler uit de eigen jeugd net als bijvoorbeeld dat Marco van Basten dat ook niet wasquote:Pienaar is ook onmogelijk nog een buitenlander te noemen he... En een meerwaarde is het zeker nog wel...
Er staat toch duidelijk dat hij geen Argentijn isquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:11 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij is DAM terug...
Zijn die spelers in Nederland geboren en/of hebben ze een Nederlands paspoort en/of komen ze uit voor het Nederlands team?quote:kuch Ajax cape town...
Laten we het verder hier over Ajax hebben en niet over users?quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:16 schreef methodmich het volgende:
Ah, het is definitief waar, het is DAM.
Nee hij is geen nederlander dat wilde ik ook niet zeggen (hoewel hij wel goed ingeburgerd is) maar ik vind wel dat hij uit de ajax opleiding komt (en jij zei dacht ik van niet)quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:15 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Zijn die spelers in Nederland geboren en/of hebben ze een Nederlands paspoort en/of komen ze uit voor het Nederlands team?
JE had het toch over eigen jeugd? En daarna weer ineens over nationaliteit? Snap je jezelf nog?quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:08 schreef fernando_redondo het volgende:
Er zijn ook vrijwel geen spelers die VWO of hoger gedaan hebben.
[..]
Pienaar naast een buitenlander ook gewoon GEEN speler uit de eigen jeugd net als bijvoorbeeld dat Marco van Basten dat ook niet was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |