Als het echt zo is dat hij graag zal vertrekken, dan is dat gewoon een slechte mentaliteit. Kan het bijna niet voorstellen want die jongen heeft zich al eens terug geknokt. Maar ja, hij heeft de pech dat Grygera steeds beter wordt. De kansen die hij dan krijgt (ADO thuis) verkloot 'ie gewoon bijna in z'n eentje de wedstrijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:32 schreef Cheiron het volgende:
Nigel moet niet zeiken. Hij speelt vaak genoeg zwak/onzichtbaar, maar maakt veel minuten. Daarnaast staat hij vaak genoeg op zijn favoriete plek. Ik snap echt niet waar hij het lef vandaan haalt.
En Heitings moet eerst maar eens wat goede wedstrijden spelen voordat hij praat over een vertrek. Ik vind het zwaar respectloos tegenover je club en diens supporters om na elk wissewasje te zinspelen op vertrek. Bah!
quote:Vorige week meldde Voetbalzone.nl u al dat Ajax interesse had in het Anderlecht-duo Christian Wilhelmsson en Anthony Vanden Borre. Johan Derksen bevestigde gisteravond in Voetbal Insite dit nieuws.
De 25-jarige Wilhelmsson zag afgelopen zomer op het allerlaatste moment een transfer naar Fiorentina afketsen. In Brussel houdt men er rekening mee dat de Zweeds international in de winterstop of anders komende zomer alsnog de club verlaat.
De bijna 18-jarige Vanden Borre - die op 16-jarige leeftijd debuteerde in het nationale team van België - speelt vaak als rechtsback, maar kan ook centraal in de verdediging of rechts op het middenveld spelen. Bij Ajax zou hij Hatem Trabelsi moeten opvolgen, die waarschijnlijk in de zomer van 2006 Amsterdam gaat verlaten.
misschien wat oud nieuws, maar het kwam weer op de websites. het word steeds meer vermeld. vlaar voor heitingaquote:Ajax heeft haar zinnen gezet op de kersverse international en AZ-verdediger Ron Vlaar. Dat meldde Hugo Borst zondagavond in Studio Voetbal bij de NOS. Volgens de journalist zou Ajax Vlaar graag willen inlijven. Naast de Amsterdammers zouden ook Tottenham Hotspurs, Feyenoord en PSV geïnteresseerd zijn in de AZ-verdediger.
Vlaar zelf liet nuchter weten zich nog niet met een eventuele transfer bezig te houden, omdat zijn huidige contract nog tot medio 2007 loopt. Het talent debuteerde afgelopen zaterdag in het WK-kwalificatieduel tegen Tsjechië in het Nederlands Elftal.
Bron?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:55 schreef fernando_redondo het volgende:
Vlaar wil naar 010 of 040
De grote duim van DAM.quote:
Iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:17 schreef Nashje het volgende:
Vandenborre, Wilhelmsson en Vlaar. Dat zou smullen zijn
We moeten bidden dat Charisteas voorlopig heel blijftquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:56 schreef fernando_redondo het volgende:
Best een paradox PSV moet bidden dat Farfan heel blijft, Feyenoord dat Kuyt heel blijft, AZ dat Arveladze heel blijft en Ajax moet bidden dat Rosenberg een blessure krijgt
Dat Steef jou nog niet heeft gescout...of kan Feyenoord je niet betalen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:51 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij probeert iedereen dat die dat plaatje heeft gezien. Mij lukte het in 1 keer
Zaterdag avond is kut jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:37 schreef superjoden het volgende:
helaas zowel a.s. zaterdag en de 28ste tegen heerenveen er niet bij kunnen zijn... kutzaterdagen
viel spass Banaan![]()
Dat doen ze om Ajacieden de afgang te besparenquote:Belachelijke prijs trouwens voor PSV uit
Hihiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:23 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Dat doen ze om Ajacieden de afgang te besparen
Vraag of er nog vacatures zijn voor spits positie in PSV danquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:51 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij probeert iedereen dat die dat plaatje heeft gezien. Mij lukte het in 1 keer
Mooi, dan kan je bier voor me halenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:05 schreef Bananenman het volgende:
Zaterdag weer lekker het home in
[afbeelding]
Een prijsvraag met 1 kaartje en die mongool in de juryquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:21 schreef JPM01 het volgende:
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/18517
maak er wat moois van mensens![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Heel de wedstrijd niks tegen die bebrilde nerds naast je zeggen
Lol ik doelde helemaal niet op jouquote:
ofquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:53 schreef Cart_man het volgende:
Wat een prijsvraag...
De enige reden dat ik daar heen zou willen gaan is om de afgang van ajax mee te maken.
Ik zit er ook behoorlijk mee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:11 schreef Erwtensoep het volgende:
inkoppertje
Al betwijfel ik of Rosenberg m had gemaakt
040 is dan psv neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:55 schreef fernando_redondo het volgende:
Vlaar wil naar 010 of 040
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |