abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31264251
Technisch ventje wel, opgeleid als een 10, ook wel eens op 6 gestaan en in Jong Ajax bij gebrek aan alternatieven op 7. Moest ie ook bij de grote jongens, dat ging niet. Fysiek wat licht, beetje een ballerina, ligt goed bij de meisjes en homo's. Hoogopgeleid, ongebruikelijk voor een voetballer. Vooralsnog meer show dan rendement, alles aanwezig om een tweede Dani te worden, tenzij hij zich niet gaat storen aan de leegheid van het voetbal. Mag bij Celta rustig rijpen en invalbeurtjes pakken van een trainer die hem blind aantrok.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31264653
AJAAAAAAX
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_31264878
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
-tekst-
Ik vroeg wat je wist over dat ventje uit het tweede van Benfica die wordt gelinkt aan Ajax.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:37:46 #79
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31267123
ik geloof er eerlijk gezegd niets van
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_31267274
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Technisch ventje wel, opgeleid als een 10, ook wel eens op 6 gestaan en in Jong Ajax bij gebrek aan alternatieven op 7. Moest ie ook bij de grote jongens, dat ging niet. Fysiek wat licht, beetje een ballerina, ligt goed bij de meisjes en homo's. Hoogopgeleid, ongebruikelijk voor een voetballer. Vooralsnog meer show dan rendement, alles aanwezig om een tweede Dani te worden, tenzij hij zich niet gaat storen aan de leegheid van het voetbal. Mag bij Celta rustig rijpen en invalbeurtjes pakken van een trainer die hem blind aantrok.
Wat heeft zijn opleiding te maken met de voetballer De Ridder? Of kun jij je daardoor eerder met hem identificeren.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:43:49 #81
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31267296
quote:
Jong Oranje is zeker van een plek in de play-offs voor het EK 2006. De ploeg van Foppe de Haan leek tegen Tsjechië kansloos onderuit te gaan, maar zette de wedstrijd in het laatste half uur compleet op zijn kop en won met 4-2. Hoofdrollen waren er voor Daniël de Ridder, Gijs Luirink en Klaas Jan Huntelaar.

De Ridder was degene die Oranje als invaller na rust inspireerde. De ex-Ajacied viel in als rechtsbuiten en gaf het dan toe veel mindere Nederland, dat met 2-0 achterstond, het broodnodige zetje in de rug. De wedstrijd kantelde defintief toen de Tsjechische spits Papadopoulos in de 51ste minuut rood kreeg voor natrappen op Ramon Zomer.

Met een man meer liep Oranje vervolgens over Tsjechië heen. Romeo Castelen leidde de wederopstanding in met de 2-1, Julian Jenner maakte vlot gelijk. In het laatste kwartier liepen de Nederlandse beloften door een kopdoelpunt van Luirink en de 4-2 in de laatste minuut van Huntelaar over de tien Tsjechen heen.

Jong Oranje is nu koploper in de groep. De eerste twee landen plaatsen zich voor de play-offs. Nederland kan zich daar met nog één wedstrijd te spelen op gaan voorbereiden. Het gat met nummer drie Roemenië is met vier punten onoverbrugbaar.
daar gaan we
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_31267394
Ik denk dat ook De Ridder op zal leven in het buitenland, hij had bij Ajax gewoon een tijdje het vertrouwen moeten krijgen om zich verder te ontwikkelen. Hij had er evenveel recht op als Urby dit seizoen. Maar helaas.
That's all folks!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 22:59:18 #83
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31269504
die gaat helemaal opleven, even als VdV waarom doen spelers het altijd beter als ze weg zijn
pi_31269550
De Ridder is natuurlijk absoluut geen vdv. Zal hij nooit worden ook.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 23:02:11 #85
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31269600
dat bedoel ik ook niet
pi_31269906
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:02 schreef Houniet het volgende:
dat bedoel ik ook niet
Ok.

Ik heb het eigenlijk nooit echt zien zitten in de Ridder. Af en toe wel wat leuks, maar je kunt niet zeggen dat talent bij Ajax geen kans krijgt. Als hij echt zo goed zou zijn, had hij veel meer gespeeld. Ze zien die jongen ook iedere dag op de training natuurlijk.
Klik dan als je durft
pi_31270224
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:11 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ok.

Ik heb het eigenlijk nooit echt zien zitten in de Ridder. Af en toe wel wat leuks, maar je kunt niet zeggen dat talent bij Ajax geen kans krijgt. Als hij echt zo goed zou zijn, had hij veel meer gespeeld. Ze zien die jongen ook iedere dag op de training natuurlijk.
Daar ben ik het mee eens. Ik denk niet dat de Ridder ook echt zal doorbreken. Hij zal op het niveau van Wooter/Musampa blijven.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_31271039
quote:
'Arnesen bevestigt interesse; spreekverbod bij Ajax'
In het eredivisiejournaal van Talpa werd gemeld dat Frank Arnesen de interesse van Chelsea voor Sarpong en Goossens heeft bevestigd. Aan Ajax-zijde zou, ondanks de uitlatingen in het Algemeen Dagblad dat het verhaal onthulde, worden ontkend dat de club op de hoogte is van de interesse. De club zou opmerkelijk genoeg wel een spreekverbod hebben opgelegd binnen Ajax over dit onderwerp.
Naar verluidt zouden de spelers,die nog geen contract hebben, bij Ajax willen blijven.

[ Bericht 1% gewijzigd door F1Bas op 08-10-2005 00:03:11 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_31271214
Verstandig.
pi_31271362
Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom van Damme ooit is vertrokken.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 00:12:01 #91
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_31271417
Ik ook wel, die kwam gewoon tekort.
That's all folks!
pi_31271465
mwoah, naar mijn idee was ie altijd wel goed bezig.
pi_31271542
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:14 schreef Svensational het volgende:
mwoah, naar mijn idee was ie altijd wel goed bezig.
Serieus?
pi_31271591
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:17 schreef Radegast het volgende:

[..]

Serieus?
Ja, ik was echt verbaasd dat ie ineens weg was. .
pi_31271683
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:19 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ja, ik was echt verbaasd dat ie ineens weg was. .
We hebben er gewoon 3 miljoen euro voor gehad
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_31272029
Nu zit 'ie bij Werder Bremen, maar ik heb geen flauw idee of hij veel speelt of niet.
Klik dan als je durft
pi_31272060
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 00:36 schreef Suijk het volgende:
Nu zit 'ie bij Werder Bremen, maar ik heb geen flauw idee of hij veel speelt of niet.
Hij is net geblesseerd geraakt...
pi_31272183
Hij heeft nog maar een keer een basisplaats gehad, Schulz is eerste keus op de linksbackplaats bij Werder.
That's all folks!
pi_31272189
Dat is jammer voor hem, zware blessure?
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')