abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31256701
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat ze geen kans zullen krijgen bij een club als Chelsea. Dat worden Huth 2 en 3. Chelsea koopt toch ieder jaar alle toppers, dus hoe willen zij er dan ooit tussen komen?
Ah, op die manier..
Heb je wel een punt, dus lekker in Amsterdam blijven
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:10:09 #27
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31256752
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:07 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Mijn nietszeggende mening geven over jullie wanbeleid, die overigens wel de keiharde waarheid is, maar dat is bijzaak.
Ach, we laten die 16 en 17 jarige niet debuteren in het eerste want dan worden ze direct door marco geselecteerd en dan gaan jullie weer zo hard piepen ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31256781
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ah, op die manier..
Heb je wel een punt, dus lekker in Amsterdam blijven
Geld maakt blind. Die Rus is in staat om jeugdspelers 1 á 2 miljoen per jaar aan te bieden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31256849
ze zouden toch niet zo dom zijn om nu al voor het geld te gaan?
AFC Ajax
pi_31256914
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:13 schreef Tvduijn het volgende:
ze zouden toch niet zo dom zijn om nu al voor het geld te gaan?
Stel je voor dat ze 1 miljoen per jaar kunnen verdienen en een 2-jarig contract kunnen tekenen. Al mislukken ze, dan hoeven ze nooit meer te werken als ze het slim spelen. Ze zullen dan wel gek zijn om de kans te lopen om een volgende Hosé of Bobson te worden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31256918
Geld maakt Blind, Blind maakt ze beter...
In Southern Sun
pi_31256936
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:10 schreef Doc het volgende:

[..]

Ach, we laten die 16 en 17 jarige niet debuteren in het eerste want dan worden ze direct door marco geselecteerd en dan gaan jullie weer zo hard piepen ...
Wie is jullie.

Hadden jullie maar Marco gekloond voordat ie wegging, dan had Ajax nu niet al die klote spelers opgesteld en aangekocht, en stonden jullie met een fris frivool A/B-jeugd team o.l.v. Marco 1e in de eredivisie en CL-poules.

Ik durf te wedden dat bv Rosenberg en Juanfran niet was binnegekomen bij hem, dat o.a. Harry, Ananas, Escude en Grygera verkocht waren, en dat hij net zoals bv Adriaanse een NL's team gesmeed had. Marco zit op de lijn Cruijff, Blind dacht ik ook maar die wordt als puntje bij paaltje komt ook al zenuwachtig en gaat meteen paniekerig met poen de markt op alsof het gras allemaal groener is over de grens.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:19:46 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31257029
Hou eens op met trollen Edenoniphobic?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31257036
ik had nog wat feyenooit spullen gehad van mijn zus, inclusief een pak kaarten. Ze had ze niet meer nodig (altijd trouw dat legioen).

Mocht ik in de fik steken, leuk he!
Houd van een lijntje.
pi_31257095
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:19 schreef golfer het volgende:
Hou eens op met trollen Edenoniphobic?
Als het al trollen is, wat het niet is, is het in ieder geval steekhoudend trollen.

Maar oke.
pi_31257114
Het is nietszeggend trollen dus ksst...
In Southern Sun
pi_31257199
Edenoniphobic weet gewoon dat Ajax kampioen gaat worden en toont nu alvast z'n frustraties.

Nee nee ik heb je wel door. Biatch!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:29:09 #38
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31257335
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:16 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Wie is jullie.

Hadden jullie maar Marco gekloond voordat ie wegging, dan had Ajax nu niet al die klote spelers opgesteld en aangekocht, en stonden jullie met een fris frivool A/B-jeugd team o.l.v. Marco 1e in de eredivisie en CL-poules.

Ik durf te wedden dat bv Rosenberg en Juanfran niet was binnegekomen bij hem, dat o.a. Harry, Ananas, Escude en Grygera verkocht waren, en dat hij net zoals bv Adriaanse een NL's team gesmeed had. Marco zit op de lijn Cruijff, Blind dacht ik ook maar die wordt als puntje bij paaltje komt ook al zenuwachtig en gaat meteen paniekerig met poen de markt op alsof het gras allemaal groener is over de grens.
Jullie is het stel Calimeroos dat weer zit te piepen als er wéér eens een Ajax talent opgeroepen wordt voor het NLs elftal.

Daarbij weet ik niet zo 1-2-3 een team dat meer spelers dat bij de club is opgeleid dan bij Ajax in het eerste team zit en die ook zoveel speelminuten krijgt ...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:30:20 #39
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31257357
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:21 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Als het al trollen is, wat het niet is, is het in ieder geval steekhoudend trollen.
Ik vond er eerlijk gezegd weinig steekhoudends aan eerlijk gezegd ...
pi_31257700
quote:
"Ajax wil V/d Borre en Wilhelmsson"
Ajax heeft belangstelling voor de Anderlecht-spelers Anthony Vanden Borre en Christian Wilhelmsson. Dat melden de Belgische media vrijdag.
Ajax zou een bedrag van 8 miljoen euro en een speler in ruil hebben geboden op het duo. Vorig seizoen toonde Ajax al belangstelling voor de spelers. Toen hield Anderlecht echter de boot af.
Wilhelmsson is een rechtermiddenvelder, die bij Anderlecht nog een contract heeft tot medio 2007. Anthony Vanden Borre ligt nog voor dezelfde duur vast. Anderlecht heeft de speler al een verbeterd contract voorgelegd. Hij kan bij de club 600.000 euro verdienen.
Was dit al bekend? Goede spelers voor Ajax.
pi_31257749
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:40 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat geloof jij? Dit gerucht is voor 't eerst op één of andere pubersite gezet en daarna over genomen door andere sites. Vandenborre wil trouwens naar Italië of Spanje en Wilhelmsson ziet Nederland niet als een stap vooruit.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:42:30 #42
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31257770
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:40 schreef VoreG het volgende:

[..]

Stond al iets over in het vorige topic ja. Ik heb eerlijk geen idee mbt deze spelers...

Versterking is opzich goed, maar ze moeten we lekker meekunnen met de huidige selectie..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31257780
Wilhelmsson zit tegenwoordig op de bank
Houd van een lijntje.
pi_31258100
Jenner lijkt me een goeie speler voor Ajax
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:54:10 #45
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_31258166
Even een klein stukje van de Ajax site:
quote:
Boerrigter wint met Ajax 1

Amsterdam, 6 oktober 2005
De zes Ajacieden die niet zijn opgeroepen voor interlands, speelden donderdagmiddag een partij tegen Jong Ajax. Ajax 1 werd aangevuld met vier spelers uit het tweede elftal. Een van die spelers was Derk Boerrigter, die op 1 juli van dit jaar overkwam van FC Twente.

,,Het is altijd leuk als je op het eerste trainingsveld mag trainen. Tijdens interlandweken hebben we de overgebleven eerste-elftalspelers vaker versterkt om een grote partij te spelen", vertelt de 18-jarige linksbuiten van Jong Ajax. Boerrigter speelde vandaag samen met Stekelenburg, Heitinga, Rosales, Juanfran, Escudé en Anastasiou. Zijn ploeggenoten Murat Yildirim, Jan Vertonghen en Rachid Tiberkanine completeerden het tiental.

Boerrigter: ,,Je merkt dat je met de spelers van het eerste elftal speelt, want het spel gaat iets sneller. De balcirculatie is bijvoorbeeld hoger. Daarnaast krijg je na de training veel meer aandacht van de supporters die met je op de foto willen of een handtekening vragen. Dat had ik bij FC Twente niet", zegt de linksbuiten lachend. Naast de andere beleving van het voetbal bij Ajax kreeg de vleugelspits uit Oldenzaal ook in zijn persoonlijk leven met veranderingen te maken. ,,Inmiddels woon ik in Diemen op mezelf. Dat was best even wennen, want de eerste keer dat ik zelf moest koken, wist ik niet echt wat ik moest klaarmaken, laat staan hoe. Maar gelukkig ben ik vanaf het begin goed opgevangen bij Ajax en dat helpt enorm."
Zijn doel bij Ajax heeft Boerrigter in ieder geval wel helder voor de geest. ,,Ik wil niet alleen het eerste elftal halen, maar er ook bij blijven. Mitea is nu geblesseerd en Babel is misschien ook niet echt een linksbuiten, dus wie weet. Het enige wat ik kan doen, is keihard werken en bij Jong Ajax laten zien dat ik het niveau aankan." Een eerste stap zette hij vanmiddag door met 'Ajax 1' te winnen van zijn ploeggenoten.
Het zou denk ik goed zijn als deze jongen bij de selectie wordt gehaald en eventueel ook speelminuten in het eerste krijgt. Nu is er simpelweg geen linksbuiten binnen de selectie en deze jongen is wel een echte!
Wie van jullie ziet hem bij Jong Ajax weleens spelen en wat laat hij daar zien?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_31258235
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:29 schreef Doc het volgende:

[..]

Jullie is het stel Calimeroos dat weer zit te piepen als er wéér eens een Ajax talent opgeroepen wordt voor het NLs elftal.
Waarom zet je dat in een jullie-context, ik hoor niet bij diegene die klaagt over Babel/Maduro-caps in Oranje. Misser.
quote:
Daarbij weet ik niet zo 1-2-3 een team dat meer spelers dat bij de club is opgeleid dan bij Ajax in het eerste team zit en die ook zoveel speelminuten krijgt ...
Opleiden gaat wel goed, een enkel keertje stromen ze nog door ook. Als er niet 537 wannabee's de talenten staan te blocken. Opleiden ja dus, opstellen ho maar. Niet voor niets dat VI de stuitende cijfers publiceerde dat de Ajax-selectie momenteel de meeste aankopen/ niet-NL'ers bevat van de hele eredivisie, op 1 club na. Roda, met hun twijfelachtige eer dat ze 11 buitenlanders opstelden laatst en maar 25% NL in de selectie hebben.
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:30 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik vond er eerlijk gezegd weinig steekhoudends aan eerlijk gezegd ...
Niet trollen. Mag niet.

Nogmaals, het steekhoudende aspect dringt pas door nadat het een tijdlang bezonken is. Jullie willen kennelijk eerst nog een jaar(en) bevestigd zien krijgen dat ik natuurlijk in de kern wel gelijk heb, nl dat je je heiligverklaarde Ajax-systeempje niet kan spelen met een selectie vol non-Ajax spelers die er de ballen van snappen. Of je stapt van je systeempie af, of je dumpt de selectie en gaat door met de talentvolle jeugd. En calculeert een jaartje Uefacup in, je moet er wat voor over hebben. Want daar komt het nu ook op neer...
pi_31258448
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:54 schreef BoNi het volgende:
Even een klein stukje van de Ajax site:
[..]

Het zou denk ik goed zijn als deze jongen bij de selectie wordt gehaald en eventueel ook speelminuten in het eerste krijgt. Nu is er simpelweg geen linksbuiten binnen de selectie en deze jongen is wel een echte!
Wie van jullie ziet hem bij Jong Ajax weleens spelen en wat laat hij daar zien?
klinkt goed, het zou me niets verbazen als hij speelminuten krijgt
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:04:40 #48
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_31258533
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:56 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Waarom zet je dat in een jullie-context, ik hoor niet bij diegene die klaagt over Babel/Maduro-caps in Oranje. Misser.
[..]

Opleiden gaat wel goed, een enkel keertje stromen ze nog door ook. Als er niet 537 wannabee's de talenten staan te blocken. Opleiden ja dus, opstellen ho maar. Niet voor niets dat VI de stuitende cijfers publiceerde dat de Ajax-selectie momenteel de meeste aankopen/ niet-NL'ers bevat van de hele eredivisie, op 1 club na. Roda, met hun twijfelachtige eer dat ze 11 buitenlanders opstelden laatst en maar 25% NL in de selectie hebben.
[..]

Niet trollen. Mag niet.

Nogmaals, het steekhoudende aspect dringt pas door nadat het een tijdlang bezonken is. Jullie willen kennelijk eerst nog een jaar(en) bevestigd zien krijgen dat ik natuurlijk in de kern wel gelijk heb, nl dat je je heiligverklaarde Ajax-systeempje niet kan spelen met een selectie vol non-Ajax spelers die er de ballen van snappen. Of je stapt van je systeempie af, of je dumpt de selectie en gaat door met de talentvolle jeugd. En calculeert een jaartje Uefacup in, je moet er wat voor over hebben. Want daar komt het nu ook op neer...
Ik ben het voor een deel met je eens, maar kijk eens naar de gemiddelde leeftijd van dit Ajax...! Er moet eerst wat ervaring komen / ontstaan en daaromheen kun je dan jonge mannetjes laten dartelen die vrij kunnen voetballen. Nu is dit team gewoon niet geschikt om nog meer jonge jongens in te zetten. Er moeten wat speler opstaan die dit team op sleeptouw gaan nemen en die met de druk om kunnen gaan. Dan hebben die jonge mannen de mogelijkheid om een paar keer goed op hun bek te gaan, maar daar wel van te leren. Als ze dat nu doen dan is dat direct funest voor Ajax en daarmee ook hun ontwikkeling
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:08:20 #49
129273 erik.jansen101
Auto's moeten dood :)
pi_31258658
Echt schattig, dat minderwaardigheidscomplex van jullie. Hoe harder jullie roepen hoe meer jullie proberen te verbergen dat je bang bent voor een kutseizoen.
>> Ondertitel gewijzigd door FA, niet terugplaatsen.<<
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:12:51 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31258794
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:08 schreef erik.jansen101 het volgende:
Echt schattig, dat minderwaardigheidscomplex van jullie. Hoe harder jullie roepen hoe meer jullie proberen te verbergen dat je bang bent voor een kutseizoen.
Ah. We hebben de psycholoog gevonden waarnaar we op zoek waren.
En nog wel eentje die vanachter zijn PC-tje diagnoses kan stellen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')