Net zoals je Ajax al jaren niet meer serieus hoeft te nemen bedoel je ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:47 schreef golfer het volgende:
Posts van Edenoniphobic hoeven we dus ook in het vervolg niet meer serieus te nemen.
ik ga hetzelfde doen maar dan met een sneijder sleutelhangerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:51 schreef thettes het volgende:
Net een ajax kaartspel voor een Feyenoord supporter gekocht
ga het hem zaterdag geven.... \o/
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:51 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Net zoals je Ajax al jaren niet meer serieus hoeft te nemen bedoel je ?
Maar jullie staan er idd om bekend om dat jullie wat traag van begrip zijn wat dit soort zaken aangaat. Daar moet eerst weer 6 jaar overheen gaan eer het begint te dagen. Tegen die tijd en na 6738 keer de bevestiging te hebben lullen jullie dezelfde praatjes als ik in dit topic over die spelers, duurt gewoon effe wat langer...
Da_sandman heeft dat nou nog nooit voor mij gekochtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:51 schreef thettes het volgende:
Hoor ik daar een Lama schijten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:51 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Maar jullie staan er idd om bekend om dat jullie wat traag van begrip zijn wat dit soort zaken aangaat. Daar moet eerst weer 6 jaar overheen gaan eer het begint te dagen. Tegen die tijd en na 6738 keer de bevestiging te hebben lullen jullie dezelfde praatjes als ik in dit topic over die spelers, duurt gewoon effe wat langer...
Tuurlijk joh ...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:51 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Eerder dan Jordy Hoogstrate, jullie toptalent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:56 schreef cultheld het volgende:
Sarpong en Goossens zijn trouwens wel twee toppertjes. Ik vraag me alleen af wanneer ze in de basis denken te kunnen spelen: 2012 of 2013?
Dat hij het spel door je strot naar binnen moge werken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:51 schreef thettes het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:56 schreef cultheld het volgende:
Sarpong en Goossens zijn trouwens wel twee toppertjes. Ik vraag me alleen af wanneer ze in de basis denken te kunnen spelen: 2012 of 2013?
quote:
Ik denk dat je de strekking van mijn post niet begrijpt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze hebben met Afellay ook eens een speler uit de eigen jeugd in het elftal, moet je ze horen
En Edenodinges, als je het zo saai vind, wat doe je hier dan?
Dat ze geen kans zullen krijgen bij een club als Chelsea. Dat worden Huth 2 en 3. Chelsea koopt toch ieder jaar alle toppers, dus hoe willen zij er dan ooit tussen komen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat blijkt dan. Wat bedoel je er dan mee?
Aprilquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Wanneer ben je ook alweer jarig Kaapie
Mijn nietszeggende mening geven over jullie wanbeleid, die overigens wel de keiharde waarheid is, maar dat is bijzaak.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze hebben met Afellay ook eens een speler uit de eigen jeugd in het elftal, moet je ze horen
En Edenodinges, als je het zo saai vind, wat doe je hier dan?
Ah, op die manier..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat ze geen kans zullen krijgen bij een club als Chelsea. Dat worden Huth 2 en 3. Chelsea koopt toch ieder jaar alle toppers, dus hoe willen zij er dan ooit tussen komen?
Ach, we laten die 16 en 17 jarige niet debuteren in het eerste want dan worden ze direct door marco geselecteerd en dan gaan jullie weer zo hard piepen ...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:07 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Mijn nietszeggende mening geven over jullie wanbeleid, die overigens wel de keiharde waarheid is, maar dat is bijzaak.
Geld maakt blind. Die Rus is in staat om jeugdspelers 1 á 2 miljoen per jaar aan te bieden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, op die manier..
Heb je wel een punt, dus lekker in Amsterdam blijven
Stel je voor dat ze 1 miljoen per jaar kunnen verdienen en een 2-jarig contract kunnen tekenen. Al mislukken ze, dan hoeven ze nooit meer te werken als ze het slim spelen. Ze zullen dan wel gek zijn om de kans te lopen om een volgende Hosé of Bobson te worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:13 schreef Tvduijn het volgende:
ze zouden toch niet zo dom zijn om nu al voor het geld te gaan?
Wie is jullie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, we laten die 16 en 17 jarige niet debuteren in het eerste want dan worden ze direct door marco geselecteerd en dan gaan jullie weer zo hard piepen ...
Jullie is het stel Calimeroos dat weer zit te piepen als er wéér eens een Ajax talent opgeroepen wordt voor het NLs elftal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:16 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Wie is jullie.
Hadden jullie maar Marco gekloond voordat ie wegging, dan had Ajax nu niet al die klote spelers opgesteld en aangekocht, en stonden jullie met een fris frivool A/B-jeugd team o.l.v. Marco 1e in de eredivisie en CL-poules.
Ik durf te wedden dat bv Rosenberg en Juanfran niet was binnegekomen bij hem, dat o.a. Harry, Ananas, Escude en Grygera verkocht waren, en dat hij net zoals bv Adriaanse een NL's team gesmeed had. Marco zit op de lijn Cruijff, Blind dacht ik ook maar die wordt als puntje bij paaltje komt ook al zenuwachtig en gaat meteen paniekerig met poen de markt op alsof het gras allemaal groener is over de grens.
Ik vond er eerlijk gezegd weinig steekhoudends aan eerlijk gezegd ...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:21 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Als het al trollen is, wat het niet is, is het in ieder geval steekhoudend trollen.
Was dit al bekend? Goede spelers voor Ajax.quote:"Ajax wil V/d Borre en Wilhelmsson"
Ajax heeft belangstelling voor de Anderlecht-spelers Anthony Vanden Borre en Christian Wilhelmsson. Dat melden de Belgische media vrijdag.
Ajax zou een bedrag van 8 miljoen euro en een speler in ruil hebben geboden op het duo. Vorig seizoen toonde Ajax al belangstelling voor de spelers. Toen hield Anderlecht echter de boot af.
Wilhelmsson is een rechtermiddenvelder, die bij Anderlecht nog een contract heeft tot medio 2007. Anthony Vanden Borre ligt nog voor dezelfde duur vast. Anderlecht heeft de speler al een verbeterd contract voorgelegd. Hij kan bij de club 600.000 euro verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |