wat moet er gebeuren ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:31 schreef Suijk het volgende:
Heuj!
Zometeen even klussen in Den Bosch.
Mijn zus gaat daar wonen, ze heeft een huisje aangeboden gekregen, maar daar zat tot 1 maand geleden een wietplantage in.quote:
heel goed van jequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:30 schreef Vom het volgende:
Volgens mij rookt Just me benson en hedges
en de tl buizen op de zolder zeker ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn zus gaat daar wonen, ze heeft een huisje aangeboden gekregen, maar daar zat tot 1 maand geleden een wietplantage in.
Het landbouwplastic zit nog op de raamkozijnen.
Hier werkt alles hoor!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:54 schreef appelsientje het volgende:
Gelukkig dat de lijnen hier weer rood gloeiend zijn.. anders zou ik me nog vervelen..
en dat zou toch vervelend zijn zeg..
Gelukkig maar! als je namelijk moet bellen, ben je wel ff een tijdje bezig... klanten worden ook altijd zo vrolijk van het lange wachten..quote:
Oud collega van mij was op zijn laatste werkdag nog tot 22:00 uur bezig wegens 'dringende zaken'quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:22 schreef appelsientje het volgende:
Toch leuk zo'n laatste zaterdag... dat het ook meteen de meest drukke zaterdag ooit is..
Dan sluit je zo'n dag toch leuk af.
Dat kan ik me goed voorstellenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oud collega van mij was op zijn laatste werkdag nog tot 22:00 uur bezig wegens 'dringende zaken'
Toen was 'ie pas echt blij dat hij bij ons weg was!
En Pieckenhagen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:26 schreef pfaf het volgende:
MetRob
en
Nico
Jan worden we Weltmeister.
Dik werkt ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:51 schreef DeTolk het volgende:
[..]
iiiieeeks, een spin. Sla em dood, sla em dood
Mogguh Spidey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |