abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:24:19 #76
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31259181
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Berichten over opmerkingen die volgens anderen door iemand gemaakt zijn, zijn per definitie onbetrouwbaar.
Maar niet per definitie onjuist.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_31259305
Er is overigens wel een groot verschil tussen een geloof belijden en daadwerkelijk opdrachten krijgen van God.

Ik geloof niet echt dat Bush dat heeft gezegd, maar ik was er niet bij en Abbas komt daar ineens nu mee, dat maakt het niet geloofwaardiger
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:37:12 #78
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31259595
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:27 schreef MrX1982 het volgende:
Ik geloof niet echt dat Bush dat heeft gezegd, maar ik was er niet bij en Abbas komt daar ineens nu mee, dat maakt het niet geloofwaardiger
Nee, hij kwam er twee jaar geleden mee.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_31259628
Deze is al erg oud:

Het zou me overigens niets verbazen als Bush echt schizofreen is en denkt dat hij met god praat.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_31259647
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:37 schreef Dagonet het volgende:
Nee, hij kwam er twee jaar geleden mee.
Ik vind het maar een vreemd verhaal en geloof er niets van.

Ik ben benieuwd of er nog een verklaring komt van het Witte Huis. We wachten af.
pi_31259853
verbaast me niks van bush
пусть всегда будет солнце
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 17:47:06 #82
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31259931
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:38 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik vind het maar een vreemd verhaal en geloof er niets van.

Ik ben benieuwd of er nog een verklaring komt van het Witte Huis. We wachten af.
Waarom niet? Ik heb nu toch vrij veel quotes en andere dingen geleverd waaruit blijkt dat, indien het waar is, het in ieder geval geen op zichzelf staand iets zou zijn. Waarom protesteert het Witte Huis nu wel en twee jaar geleden, toen het in de kranten verscheen, niet? Omdat het nu op de BBC is? Is dat niet erg raar?
pi_31260235
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:47 schreef Dagonet het volgende:
Waarom niet? Ik heb nu toch vrij veel quotes en andere dingen geleverd waaruit blijkt dat, indien het waar is, het in ieder geval geen op zichzelf staand iets zou zijn. Waarom protesteert het Witte Huis nu wel en twee jaar geleden, toen het in de kranten verscheen, niet? Omdat het nu op de BBC is? Is dat niet erg raar?
Hij is gewoon een gelovig man maar dat is nog wel een verschil met het feit Bush opdrachten zou krijgen van God.

Indien het waar is, tsja de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Moslim fundamentalisten zeggen precies hetzelfde.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:00:11 #84
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31260358
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:56 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hij is gewoon een gelovig man maar dat is nog wel een verschil met het feit Bush opdrachten zou krijgen van God.

Indien het waar is, tsja de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Moslim fundamentalisten zeggen precies hetzelfde.
Werd hem iets verweten?

Maar gooi ze eens op één hoop, al die fundamentalisten en zeg dan eens, is het wenselijk dat iemand zich laat leiden, of zegt zich te laten leiden, door zoiets ontastbaars als een god?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:02:45 #85
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31260442
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 12:26 schreef Ryan3 het volgende:
Frappant dat God hem gewoon aanspreekt bij de voornaam. .
Da's deel van de evolutietheorie natuurlijk
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31260476
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:00 schreef Dagonet het volgende:
Werd hem iets verweten?

Maar gooi ze eens op één hoop, al die fundamentalisten en zeg dan eens, is het wenselijk dat iemand zich laat leiden, of zegt zich te laten leiden, door zoiets ontastbaars als een god?
Ik heb er geen probleem mee dat Bush een gelovig man is. Waar ik wel een probleem mee zou hebben is directe orders van een ontastbaar iets als God.

Dat je er kracht uithaalt, steun in vindt ok maar orders zeggen te ontvangen gaat me een stap te ver. Dan begeef je jezelf op het vlak van een nieuwe Messias.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:05:12 #87
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_31260520
Wat moet de Secret Service wel niet denken van zo'n beveiligingslek in 'the bubble'?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:08:06 #88
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31260594
Februari 2004:
quote:
Though it wasn't publicized at the time, Prime Minister Paul Martin got a sense of that sanctimony when he met with Mr. Bush in early January in Mexico. Mr. Bush let the Prime Minister know that he believed himself to be on the side of God and tending to God's mission
Bron: Commondreams.com, een kopie van een artikel uit Globe and Mail.
pi_31260604
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:27 schreef Dagonet het volgende:
juli 2003:
http://www.jamesglaser.org/2003/p20030731.html
[..]

Bron: Haaretz in 2003
[..]

Bron: The Guardian

In het licht van voorgaande ervaringen met Bush en het feit dat hij zich laat leiden door zijn religie, is het dan wérkelijk zo ongeloofwaardig dat hij het gezegd heeft?
Nee, zo heb ik ook altijd moeite gehad met het feit dat hij Irak binnenviel, het is mij eigenlijk nooit echt duidelijk geweest waarom hij dat nou deed. Het officiële verhaal kennen we wel, en de gedachte dat hij het allemaal "voor de olie deed" snijden niet echt hout namelijk. Ik zie er totaal geen gewin in voor hem of Amerika, eerder nadelen als je gaat kijken wat voor klappen de economie gehad heeft door die grap van hem. Dus eerlijk gezegd zou het mij niet verbazen dat die man echt een beetje kierewiet is en hij denkt dat hij een "missie" ofzo heeft.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:10:54 #90
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_31260679
Als Bush dit allemaal heeft gezegd, is hij gezonken tot het niveau van een willekeurige extreme moslim. Zijn uitspraak kun je het best vergelijken tot de hoofdzonde 'Godslasterij'.

Ik hoop dat de christenen/religieuzen in Amerika flink wakker geschud worden. Als je de verkiezingen wint en je hebt poep aan je achterban, dan verdien je het niet meer om serieus genomen te worden.
pi_31260728
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 17:56 schreef MrX1982 het volgende:

Je blijft er nogal luchtig onder .

Je hebt het hier wel over de grootste militaire macht ter wereld hoor, niet over wat geflipte gasten die het moeten hebben van zelfgemaakte bommen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:13:22 #92
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31260747
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 12:56 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik zal maar even advocaat van de duivel spelen. Kun jij bewijzen dat het niet waar is wat Bush zegt? Nee toch? Derhalve is het onwetenschappelijk om zonder meer te verwerpen dat Bush gelijk heeft.
Nee, dat kan inderdaad niet. Maar je kunt wel stellen dat Bush de herseninhoud van een garnaal heeft als hij zijn lijntje met de heer deelt met anderen.
pi_31260783
Wel grappig.. een stelletje palestijnen beweren iets, de media zet de uitspraak zelfs nog tussen aanhalingstekens.. maar menig fokker roept direct vrolijk dat Bush een godsdienstwaanzinnige is.
Bush zal hier overigens niet blij mee zijn en dat zal Abbas voelen ook.
pi_31260815
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je blijft er nogal luchtig onder .

Je hebt het hier wel over de grootste militaire macht ter wereld hoor, niet over wat geflipte gasten die het moeten hebben van zelfgemaakte bommen...
Maar jij gaat er blijkbaar vanuit dat het waar is ik niet.
pi_31260819
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:44 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hallo.

Lees eens?

Abbas! Niet Shaath, Abbas is de bron.
Het is al een paar jaar bekend en wordt nú pas tegengesproken.

Lees ook de rest van het topic voor meer voorbeelden van de uitspraken van Bush waarbij het opeens niet zo onwaarschijnlijk meer overkomt.
Shaath zegt het in de BBC documentaire, dat hij het van Abbas heeft gehoord! Abbas zelf heeft niets gezegd, dus Shaath moet je hebben!

Overigens is het voor een Christen heel normaal om tot God te bidden.
Moslims doen niks anders!
pi_31261093
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:15 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Maar jij gaat er blijkbaar vanuit dat het waar is ik niet.
Jij zegt: stel dat het waar is, dan verwijt de ketel de pot... En verder niks, ik denk niet dat je zo laconiek doet over het atoomprogramma van Iran, of wel?

Ik zeg: als het waar is, dan is dat heel erg eng!

Of Bush echt stemmetjes hoort, denk het niet, maar dat hij een fanatiek Christen is, ja, dat lijkt me wel het geval. Als hij zichzelf ziet als iemand met een soort van godsdienstige missie, al is die missie "vrede en democratie brengen", dan ga ik me zorgen maken. Dat soort mensen heeft doorgaans een mentaliteit van "het doel heiligt de middelen".
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:33:58 #97
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31261314
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:15 schreef more het volgende:
Shaath zegt het in de BBC documentaire, dat hij het van Abbas heeft gehoord! Abbas zelf heeft niets gezegd, dus Shaath moet je hebben!
Heb je de link naar het originele Haaretz artikel gevolgd? Dat artikel van twee jaar geleden?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:39:09 #98
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31261454
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:13 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, dat kan inderdaad niet. Maar je kunt wel stellen dat Bush de herseninhoud van een garnaal heeft als hij zijn lijntje met de heer deelt met anderen.
Hoezo, Mad Herben deed het destijds toch ook met zijn lijntje met Pim
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:45:35 #99
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31261629
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:14 schreef logisnack het volgende:
Wel grappig.. een stelletje palestijnen beweren iets, de media zet de uitspraak zelfs nog tussen aanhalingstekens.. maar menig fokker roept direct vrolijk dat Bush een godsdienstwaanzinnige is.
Bush zal hier overigens niet blij mee zijn en dat zal Abbas voelen ook.
Twee jaar te laat blijkbaar. En de originele meldingen plaatsen het niet tussen aanhalingstekens...
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:46:36 #100
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_31261667
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]

Of Bush echt stemmetjes hoort, denk het niet, maar dat hij een fanatiek Christen is, ja, dat lijkt me wel het geval. Als hij zichzelf ziet als iemand met een soort van godsdienstige missie, al is die missie "vrede en democratie brengen", dan ga ik me zorgen maken. [..]
wat hij zegt, als het echt waar is is het heel eng
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')