Ik zal maar even advocaat van de duivel spelen. Kun jij bewijzen dat het niet waar is wat Bush zegt? Nee toch? Derhalve is het onwetenschappelijk om zonder meer te verwerpen dat Bush gelijk heeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:48 schreef descendent1 het volgende:
Als dit echt waar is, dan is er voor mij geen enkele reden meer om te twijfelen aan Bush's achterlijkheid....![]()
Tsja. 't moet niet gekker worden..quote:127 Teletekst vr 07 okt
"Bush handelt in opdracht van God"
LONDON President Bush moest Afghanistan
en Irak aanvallen in opdracht van God.
Ook heeft God hem gezegd dat hij moet
helpen bij de stichting van een staat
voor de Palestijnen.Bush zou dat hebben
gezegd tijdens een ontmoeting met de
Palestijnse president Abbas in 2003.
De onthulling wordt gedaan in een
BBC-documentaireserie,die vanaf maandag
wordt uitgezonden.In het programma zegt
de Palestijnse minister Shaath dat Bush
beweerde dat hij geregeld contact heeft
met God.
Volgens het Witte Huis heeft Bush nooit
zoiets gezegd.Washington doet de
beweringen over Bush af als "absurd".
ik herhaalquote:Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een nieuwsartikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat.
quote:Open je een nieuw topic, zorg er dan voor dat je niet slechts een nieuwsartikel kopieert en het daarbij laat. Je opent een topic om een discussie te starten. Als topicstarter is het jouw taak de discussie vorm te geven en voor anderen duidelijk te maken waar deze over gaat.
geez, edit je op of deze gaat ook dichtquote:OPEN JE EEN NIEUW TOPIC, ZORG ER DAN VOOR DAT JE NIET SLECHTS EEN NIEUWSARTIKEL KOPIEERT EN HET DAARBIJ LAAT. JE OPENT EEN TOPIC OM EEN DISCUSSIE TE STARTEN. ALS TOPICSTARTER IS HET JOUW TAAK DE DISCUSSIE VORM TE GEVEN EN VOOR ANDEREN DUIDELIJK TE MAKEN WAAR DEZE OVER GAAT
Er staat volgens de Palestijnen, het Witte Huis noemt het Absurd. Dezelfde mensen beweerde dat er een massa-slachting had plaatsgevonden in Jenin. Pure propaganda en het trieste is dat elke scheet die een palestijn laat als nieuwsfeit wordt gepresenteerd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:13 schreef greatgonzo het volgende:
oftewel, Bush is geen haar beter als hij zegt dat godsdienst fanatic (lees: radicale moslims) vervolgd moeten worden
er zit gewoon een luchtje aan dat nieuws van daarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:15 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Er staat volgens de Palestijnen, het Witte Huis noemt het Absurd. Dezelfde mensen beweerde dat er een massa-slachting had plaatsgevonden in Jenin. Pure propaganda en het trieste is dat elke scheet die een palestijn laat als nieuwsfeit wordt gepresenteerd.
Bron: Haaretz in 2003quote:Abbas said that at Aqaba, Bush promised to speak with Sharon about the siege on Arafat. He said nobody can speak to or pressure Sharon except the Americans.
According to Abbas, immediately thereafter Bush said: "God told me to strike at al Qaida and I struck them, and then he instructed me to strike at Saddam, which I did, and now I am determined to solve the problem in the Middle East. If you help me I will act, and if not, the elections will come and I will have to focus on them."
Bron: The Guardianquote:Bush said to James Robinson: 'I feel like God wants me to run for President. I can't explain it, but I sense my country is going to need me. Something is going to happen... I know it won't be easy on me or my family, but God wants me to do it.'
Dat is-ie toch ook?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:15 schreef Pracissor het volgende:
Idd, weer zo'n bagger topic. Bush is slecht, boooehhoeeeee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |