Het Witte Huis zit wel vaker fout om zichzelf te verdedigen, dat is nou niet iets van de laatste tijd trouwens, maar om nu te zeggen dat het een instituut is dat een rotsvast vertrouwen mag en kan genieten gaat mij wel erg ver.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:26 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Stroken is jouw intepretatie, Witte Huis ontkend het, dus het is een welles nietes verhaal.
Dus triest om dat te gaan vergelijken met de topics die ik heb geopend.![]()
Dat gaat volgens jou erg ver, maar je hebt geen twijfels bij de betrouwbaarheid van een Palestijnse minister?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het Witte Huis zit wel vaker fout om zichzelf te verdedigen, dat is nou niet iets van de laatste tijd trouwens, maar om nu te zeggen dat het een instituut is dat een rotsvast vertrouwen mag en kan genieten gaat mij wel erg ver.
ja, maar jij hebt geen machtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:30 schreef sp3c het volgende:
ik praat vaak met mezelf telt dat ook?
ik heb het uit de mond van bush zelf gehoord.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:30 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat gaat volgens jou erg ver, maar je hebt geen twijfels bij de betrouwbaarheid van een Palestijnse minister?
Daar is niets triests aan. Je probeert de discussie te smoren door het af te schilderen als het zoveelste Bush-bash-topic. Niet janken als blijkt dat je zelf een behoorlijke boterberg op je knar blijkt te hebben voor wat betreft tunnelvisie, beperking voor wat betreft je keuzes in topics openen en bashen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:26 schreef Pracissor het volgende:
Dus triest om dat te gaan vergelijken met de topics die ik heb geopend.![]()
Joehoe, reality check: je ziet de overeenkomst niet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:27 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ja dus? Je ziet het verschil in de context niet?
Lees mijn vorige post maar.![]()
Precies, en de ene kant is moslim, dus per definitie onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:30 schreef Pracissor het volgende:
Doet er overigens nog steeds niks aan af dat het een wellus nietus verhaal is.
Een door de VS gesteunde premier, niet een of andere minister.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:30 schreef Pracissor het volgende:
Dat gaat volgens jou erg ver, maar je hebt geen twijfels bij de betrouwbaarheid van een Palestijnse minister?
Doet er overigens nog steeds niks aan af dat het een wellus nietus verhaal is.
En verderop in hetzelfde artikelquote:President Bush has never disputed the story, recounted in the Israeli newspaper Haaretz, that he told the Palestinian leadership, "God told me to strike at al Qaida and I struck them, and then he instructed me to strike at Saddam." Then we have a similar account, courtesy of The Globe and Mail, of the President telling the Canadian Prime Minister he was carrying out divine commands.
Bron: Baltimore Chroniclequote:But seriously, the President does say he talks to God on a regular basis, prays frequently and trusts the guidance that God gives him. This, apparently, would make him God's choice. So if President Bush really does talk with God, and he really believes that he is on God's mission, then we are witnessing history being made by the almighty interpreter of Almighty God.
quote:The president referenced a higher power 10 times in his first Inaugural, including this claim: "I will work to build a single nation of justice and opportunity. I know this is in our reach because we are guided by a power larger than ourselves, who creates us equal, in His image." In his three State of the Union addresses since, Bush invoked God another 14 times.
Seattlepiquote:Bush also talks about God differently than most other modern presidents. Presidents since Roosevelt have commonly spoken as petitioners of God, seeking blessing, favor and guidance. This president positions himself as a prophet, issuing declarations of divine desires for the nation and world. Among modern presidents, only Reagan has spoken in a similar manner -- and he did so far less frequently than has Bush.
Dat Bush wel vaker directe communicatie met God heeft was toch al veel langer bekend? Ik heb hem ook wel eens zoiets horen beweren in een of andere rede live op CNN.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:29 schreef more het volgende:
De Palestijnse minister Shaath is natturlijk ook een zeer betrouwbare bronHij komt voort uit de Arafat kliek en is nogal boos op Bush omdat deze de voormalige terrorist Arafat al voortijdig had afgeschreven.
Mooi verhaal voor de Actueel, maar hoort niet op NOS teletekst thuis.
Hallo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:29 schreef more het volgende:
De Palestijnse minister Shaath is natturlijk ook een zeer betrouwbare bronHij komt voort uit de Arafat kliek en is nogal boos op Bush omdat deze de voormalige terrorist Arafat al voortijdig had afgeschreven.
Mooi verhaal voor de Actueel, maar hoort niet op NOS teletekst thuis.
Dus het is niet waar?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:17 schreef Pracissor het volgende:
Er staat volgens de Palestijnen, het Witte Huis noemt het Absurd. Dezelfde mensen beweerde dat er een massa-slachting had plaatsgevonden in Jenin. Pure propaganda en het trieste is dat elke scheet die een palestijn laat als nieuwsfeit wordt gepresenteerd.
best welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:33 schreef sp3c het volgende:
ik had meer zoiets van "ja het gras is groen ja ... en nu?"
En alle andere links en quotes die ik aandroeg? Vind je het, met het oog op het hele beeld van Bush en zijn manier van geloof belijden, dan nog steeds zo onwaarschijnlijk?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:54 schreef Yildiz het volgende:
overigens vertrouw ik de bron nog niet zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |