abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32730189
quote:
Op donderdag 1 december 2005 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik het belachelijk vind dat er soms geen mod te bekennen is.
Ja je hebt ook nog een sociaal leven, okee...ik ook, juist daarom zou ik het ook nooit willen worden omdat ik weet dat ik niet voldoende tijd zal hebben om fatsoenlijk te modden. Maar waar is bijvoorbeeld HGT?? die heb ik al in tijden niet gezien, en Sub heeft het ook druk met werk en andere zaken om hier 24 / 7 de boel in de gaten te houden.
Neem nou dat incident van vandaag met dat kerstkaarten topic, het is toch een beetje idioot dat er topicreports gedaan moeten worden en dat we (ik en nog een user hier) mods van andere fora op MSN aanspreken om het te melden simpelweg omdat er geen FOT-mod te bekennen is.
nee ik vind het de laatste tijd wel erg modloos hoor
gelukkig is FOT geen forum waar veel gemoddereerd hoeft te worden, maar wanneer het nodig is moet er minsten 1 aanpsreekbaar zijn.
Helaas mee eens
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  donderdag 1 december 2005 @ 17:07:49 #210
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_32730301
Alhoewel ik snap dat iemand ook zijn privé-leven heeft, moet werken/studeren, of wat ook, vind ik wel dat een mod zich niet alleen maar in de late avond en 's-nachts moet laten zien. Al moet ik wel zeggen dat dat altijd nog beter is dan je helemaal niet laten zien. Heren mods, dat kleurtje staat best leuk, maar als je geen tijd hebt om je werk te doen, hou dan de eer aan jezelf, en lever het kleurtje gewoon weer in. Velen zijn je voorgegaan, en velen zullen nog volgen, en niemand die je er op aankijkt.

[disclaimer]
Dit is geen open sollicitatie
[/disclaimer]
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_32733003
Ik wil nu wel een teks pasten die hier al een week ofwat klaarligt, maar dat is wat voorbaarig.
Ik weet dus al langer dat ik dit niet kan volhouden door m'n nieuwe werkomstandigheden. Ik wil Sub gewoon niet voor iets onverwachts plaatsen, maar we hebben het al over mijn afwezigheid gehad.
Wordt vervolgd ...
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_32747886
In het linkjestopic staan twee tutorials van Mark de Roo over belichting die hij voor het EOS Digitaal forum schreef. Hij schreef er ook een over modelshoots. Ook uitermate leerzaam:

http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=12984
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:43:40 #213
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32750795
Ik zag een leuk boek liggen over digitale fotografie b.t.w. waarvan ik het idee had dat het wel een leuke prijs zou zijn voor de foto van het jaar.ik heb er geen probleem mee om dit uit eigen zak te financieren voor de winnaar. Tis een aardigheidje. Wat denken jullie ervan?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!fotograaf vrijdag 2 december 2005 @ 11:59:17 #214
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_32751208
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:43 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zag een leuk boek liggen over digitale fotografie b.t.w. waarvan ik het idee had dat het wel een leuke prijs zou zijn voor de foto van het jaar.ik heb er geen probleem mee om dit uit eigen zak te financieren voor de winnaar. Tis een aardigheidje. Wat denken jullie ervan?
leuk idee!
Ik wil eventueel wel mee doen met de financiering..
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:07:45 #215
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32751431
Ik vind het ook een leuk idee! Er is alleen ook nog steeds sprake van een tijdschrift dat ons zou sponsoren, ik zal vanmiddag eens informeren hoe het daarmee staat.
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:12:08 #216
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32751518
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:07 schreef Subhuman het volgende:
Ik vind het ook een leuk idee! Er is alleen ook nog steeds sprake van een tijdschrift dat ons zou sponsoren, ik zal vanmiddag eens informeren hoe het daarmee staat.
ok wacht ik daarop. Als L666 een mooie Fok oorkonde in elkaar designed voor de toekomstige winnaar, maakt dat het geheel compleet...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:17:47 #217
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32753015
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:12 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

ok wacht ik daarop. Als L666 een mooie Fok oorkonde in elkaar designed voor de toekomstige winnaar, maakt dat het geheel compleet...
Ik heb geïnformeerd, er wordt nog overlegd met het betreffende tijdschrift. Mocht er nou aan het eind van de maand geen overeenstemming bereikt zijn, dan denkt de afdeling PR dat een eigen prijs van users voor users de eventuele toekomstige sponsoring niet in de vingers zal snijden. Ik zou nog even afwachten dus.
pi_32753100
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 12:12 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Leuk . Zal wel eens iets in elkaar zetten .
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:59:25 #219
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32753969
misschien de het geven van een tagje of speciale avatar (net zoals bij de de Brennie awards) ook wel leuk voor de winnaar.
pi_32754282
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:59 schreef Shark.Bait het volgende:
misschien de het geven van een tagje of speciale avatar (net zoals bij de de Brennie awards) ook wel leuk voor de winnaar.
Of voor nr 1,2 en 3?
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:17:06 #221
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32754432
De winnaar heeft een speciale avatar. Marc H heeft vorig jaar gewonnen, bekijk zijn avatar maar eens! Kon zo gauw geen post van em vinden
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:48:27 #222
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32755357
gevonden (google enzo ) in het blijdorp showcase topic.

Ja zoiets is leuk 2e en 3e plek, tja... kan. tagje voor de winnaar zou wel fantastisch zijn.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 december 2005 @ 20:37:43 #223
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_32764307
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:48 schreef Shark.Bait het volgende:
gevonden (google enzo ) in het blijdorp showcase topic.

[afbeelding]

Ja zoiets is leuk 2e en 3e plek, tja... kan. tagje voor de winnaar zou wel fantastisch zijn.
Iedereen geilt op tagjes, dus dat wat betreft!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf maandag 5 december 2005 @ 04:48:30 #224
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_32826813
Reserveer die van 2005 maar even voor mij, ben van plan om mijn titel te verdedigen
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
  maandag 5 december 2005 @ 09:40:37 #225
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32828278
*Melding maakt*

kan iemand hier ff een linkje van brouwen?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_32830410
quote:
Op maandag 5 december 2005 09:40 schreef Puckzzz het volgende:
*Melding maakt*

kan iemand hier ff een linkje van brouwen?
Done
  maandag 5 december 2005 @ 11:47:27 #227
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_32830713
quote:
Op maandag 5 december 2005 11:33 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Done
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_32842450
quote:
Dit centrale topic wordt met ingang van vandaag gesloten. Iedereen met een vraag over de aanschaf van een digitale camera mag hiervoor een eigen topic openen.

Dit is besloten omdat er weinig "centraals" aan dit topic is. Vragen over digitale camera's zijn dikwijls erg specifiek. Het komt heel weinig voor dat je je antwoord vindt door terug te lezen in dit topic. Handiger zijn de linkjes die in FOT te vinden zijn.
Ik begrijp dat jullie het niet geheel centraal vinden. Maar wat is in vredesnaam het voordeel van 30 30 topics a la "ik zoek een camera" ten opzichte van 1 groot topic?
In het grote topic wordt toch gewoon per geval antwoord gegeven? Mooi systeem leek me.

Als je één topic te algemeen vindt, doe het dan zoals op GoT: vier verschillende "welke camera moet ik kopen" topic:

-Welke dig. camera onder de 250 euro?
-Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro?
-Welke dig. camera tussen de 500 en 1000 euro?
-budget / start-dSLR, welke te kiezen?

Dan dek je alles af (misschien nog een apart topic voor analoog?) en hebben mensen er wel wat aan als ze zo'n groot topic lezen.

Maar een paar losse topics per dag? Dat wordt een zooi lijkt me..
  maandag 5 december 2005 @ 20:01:10 #229
40714 Subhuman
Televised confession
pi_32844025
quote:
Op maandag 5 december 2005 19:07 schreef Gizz het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jullie het niet geheel centraal vinden. Maar wat is in vredesnaam het voordeel van 30 30 topics a la "ik zoek een camera" ten opzichte van 1 groot topic?
In het grote topic wordt toch gewoon per geval antwoord gegeven? Mooi systeem leek me.

Als je één topic te algemeen vindt, doe het dan zoals op GoT: vier verschillende "welke camera moet ik kopen" topic:

-Welke dig. camera onder de 250 euro?
-Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro?
-Welke dig. camera tussen de 500 en 1000 euro?
-budget / start-dSLR, welke te kiezen?

Dan dek je alles af (misschien nog een apart topic voor analoog?) en hebben mensen er wel wat aan als ze zo'n groot topic lezen.

Maar een paar losse topics per dag? Dat wordt een zooi lijkt me..
Een centraal topic is er normaliter voor bedoeld om mensen een handig naslagwerk te geven. In ons grote digitale cameratopic was er van een naslagwerk geen sprake omdat elk verzoek tot hulp bij het aanschaffen van een digitale camera weer anders is. Bovendien lijkt het erg ontoegankelijk voor nieuwe users. Dat zijn de redenen waarom we het gesloten hebben.

Vier topics zoals jij ze noemt zijn op zich een optie. Ik ben alleen wel bang dat de meeste mensen het juiste topic dan niet weten te vinden. Ook is er dan weer redelijk wat centralisatie, en heeft nog steeds iedereen andere eisen. Het is nog steeds niet ideaal.

Bovendien valt het aantal vragen dat gesteld werd in het centrale topic heel erg mee. Het is naar nieuwe gebruikers toe veel vriendelijker om ze dan die vragen in een eigen topic te laten stellen, wat heel veel mensen toch al deden. Een topic wat vervolgens gesloten werd, met een doorverwijzing naar het centrale topic, wat log was en waar weinig nuttigs in te vinden was.

Daarom gaan we nu eerst kijken of dit een verbetering oplevert. Mocht het nou totaal niet lopen of een enorme puinzooi worden, dan kunnen we altijd dan nog kijken naar een andere oplossing.
pi_32844586
quote:
Op maandag 5 december 2005 20:01 schreef Subhuman het volgende:
Daarom gaan we nu eerst kijken of dit een verbetering oplevert. Mocht het nou totaal niet lopen of een enorme puinzooi worden, dan kunnen we altijd dan nog kijken naar een andere oplossing.
Kijk jij wel 'ns in WGR? En kijk je wel eens in TRV?

Het contrast is echt opvallend.
  maandag 5 december 2005 @ 20:22:23 #231
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_32844658
Ik zoek een DSLR camera die ook.....

Wot de Fuk?

Hoezo "dat komt door de gebruikte techniek, antwoord gegeven, slotje"

Dat antwoord had ik op het forum van de Yes, de Viva of de Flair ook kunnen krijgen Ik meen het hoor. WAAROM is het nou technisch ZO onmogelijk om filmpjes met een DSLR te maken? Die spiegel kan toch gewoon omhoog blijven en die sluiter lekker 30 keer per seconde open en dicht? Kan de Powershot S1 ook.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 5 december 2005 @ 20:43:16 #232
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32845265
quote:
Op maandag 5 december 2005 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
WAAROM is het nou technisch ZO onmogelijk om filmpjes met een DSLR te maken? Die spiegel kan toch gewoon omhoog blijven en die sluiter lekker 30 keer per seconde open en dicht? Kan de Powershot S1 ook.
Dat kan, maar dan zie je niet wat je filmt. Zo goed? Je kan ook een GSM of MP3 in je camera bouwen, maar dat is kut. En je betaalt er ook voor. En mensen willen foto's maken met een DSLR. En die 5 gebruikers die dat wel willen, die hebben pech gehad
  maandag 5 december 2005 @ 20:47:17 #233
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_32845369
quote:
Op maandag 5 december 2005 20:20 schreef k_man het volgende:
Kijk jij wel 'ns in WGR? En kijk je wel eens in TRV?

Het contrast is echt opvallend.
ik kijk net, maar ik zie het verschil niet. Allebei een zooi topics...
pi_32845443
quote:
Op maandag 5 december 2005 20:47 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

ik kijk net, maar ik zie het verschil niet. Allebei een zooi topics...
In TRV is alles centraal per bestemming: heel overzichtelijk. In WGR mag iedereen z'n eigen topic openen, dus zijn er inmiddels tientallen topics over de ideale creditcard, BKR en sollicitatietips.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')