Of simpelweg weigeren te spreken. Vlak die niet uit. Maar ik ben het wel met je eens: Het zou er even bijgezet moeten worden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yw.
Is het misschien handig ergens neer te zetten dat het (heel vaak) engelstalige sites zijn. Hoewel het WWW bijna 100% uit engels bestaat zijn er natuurlijk ook een grote schare mensen die fokt die de engelse taal niet machtig zijn.
Die 2 zijn handig, die had ik al een tijdje..quote:Op woensdag 30 november 2005 15:25 schreef Shark.Bait het volgende:
Gratis foto browser/editor Irfanview
the Gimp-gratis foto editing software
misschien beter in Freeware foto bewerking softwarequote:Op woensdag 30 november 2005 15:25 schreef Shark.Bait het volgende:
Handig linkje voor fotografen:
EXIF plugin voor internet explorer of firefox
kweenie of het volgende ook interessant is.....
Gratis foto browser/editor Irfanview
the Gimp-gratis foto editing software
Helaas mee eensquote:Op donderdag 1 december 2005 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik het belachelijk vind dat er soms geen mod te bekennen is.
Ja je hebt ook nog een sociaal leven, okee...ik ook, juist daarom zou ik het ook nooit willen worden omdat ik weet dat ik niet voldoende tijd zal hebben om fatsoenlijk te modden. Maar waar is bijvoorbeeld HGT?? die heb ik al in tijden niet gezien, en Sub heeft het ook druk met werk en andere zaken om hier 24 / 7 de boel in de gaten te houden.
Neem nou dat incident van vandaag met dat kerstkaarten topic, het is toch een beetje idioot dat er topicreports gedaan moeten worden en dat we (ik en nog een user hier) mods van andere fora op MSN aanspreken om het te melden simpelweg omdat er geen FOT-mod te bekennen is.
nee ik vind het de laatste tijd wel erg modloos hoor
gelukkig is FOT geen forum waar veel gemoddereerd hoeft te worden, maar wanneer het nodig is moet er minsten 1 aanpsreekbaar zijn.
leuk idee!quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:43 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zag een leuk boek liggen over digitale fotografie b.t.w. waarvan ik het idee had dat het wel een leuke prijs zou zijn voor de foto van het jaar.ik heb er geen probleem mee om dit uit eigen zak te financieren voor de winnaar. Tis een aardigheidje. Wat denken jullie ervan?
ok wacht ik daarop. Als L666 een mooie Fok oorkonde in elkaar designed voor de toekomstige winnaar, maakt dat het geheel compleet...quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:07 schreef Subhuman het volgende:
Ik vind het ook een leuk idee!Er is alleen ook nog steeds sprake van een tijdschrift dat ons zou sponsoren, ik zal vanmiddag eens informeren hoe het daarmee staat.
Ik heb geïnformeerd, er wordt nog overlegd met het betreffende tijdschrift. Mocht er nou aan het eind van de maand geen overeenstemming bereikt zijn, dan denkt de afdeling PR dat een eigen prijs van users voor users de eventuele toekomstige sponsoring niet in de vingers zal snijden. Ik zou nog even afwachten dus.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ok wacht ik daarop. Als L666 een mooie Fok oorkonde in elkaar designed voor de toekomstige winnaar, maakt dat het geheel compleet...
Leukquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ok wacht ik daarop. Als L666 een mooie Fok oorkonde in elkaar designed voor de toekomstige winnaar, maakt dat het geheel compleet...
Of voor nr 1,2 en 3?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:59 schreef Shark.Bait het volgende:
misschien de het geven van een tagje of speciale avatar (net zoals bij de de Brennie awards) ook wel leuk voor de winnaar.
Iedereen geilt op tagjes, dus dat wat betreft!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:48 schreef Shark.Bait het volgende:
gevonden (google enzo) in het blijdorp showcase topic.
[afbeelding]
Ja zoiets is leuk2e en 3e plek, tja... kan. tagje voor de winnaar zou wel fantastisch zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |