quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:32 schreef CompuMess het volgende:
Mooi Puckzzz, krijg je de smaak te pakken?
Ik liep gisteren naar de bus van mijn werk en de knalrode lucht viel me meteen op. nu had ik wel mijn camera bij me, maar geen rolletjes (tijdens lunch mijn rolletje vol gemaakt om weg te brengen)quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:53 schreef Puckzzz het volgende:heb altijd al een fascinatie voor wolken en mooie luchten gehad. Mijn eerste inzending voor een wedstrijd hier was ook een opkomende zon, gemaakt op precies dezelfde plek als de bovenste foto van gisteren
Wat ik ook zo leuk vind is dat die lucht dus overal praktisch hetzelfde is, of je nu in Den Haag staat of in Valkenburg. Die wolk hangt er daar precies zo voor (alleen ander standpuntquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik liep gisteren naar de bus van mijn werk en de knalrode lucht viel me meteen op. nu had ik wel mijn camera bij me, maar geen rolletjes (tijdens lunch mijn rolletje vol gemaakt om weg te brengen)
En mijn DSLR had ik vervangen door een objectief
Dus ik heb maar van de kleurenpracht genoten.
Wel een topper vind ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:14 schreef Elefes het volgende:
Een paar dagen geleden een overweldigende zonsondergang, helaas zag ik het wat aan de late kant.. De voorgrond was wel mooi donker daardoor:
[afbeelding]
Geen topper zoals veel foto's hier, maar toch kon hij wel gepost worden vond ik.
Mooie foto, ook mooi die boom/struik aan de zijkant.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:53 schreef Blazkowich het volgende:
Ik ben nog een compleete fotografie dumie, dit is mijn eerste digitale camera. Maar ik vond dit wel aardige lucky shot. Alle tips zijn welkom![]()
[afbeelding]
Dat doe ik met Bordermaker Echt een prettig (en gratuit) proggie!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:02 schreef mikezwet het volgende:
Hij was weer mooi vandaag
Yep,![]()
ps weet iemand hoe je z'n kader als CompuMess erom heen krijgt die je standaard steeds erom kan zetten (dus niet steeds opnieuw hoeft te maken)
Net getest.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:20 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Dat doe ik met Bordermaker Echt een prettig (en gratuit) proggie!![]()
De eerste twee zijn een beetje 'leeg'. De hond geeft een leuk beeld, maar is eigenlijk net iets te donker. Daar zou je een invulflits kunnen gebruiken, volgens mij kan een A95 dat wel. Die laatste heeft wel een lekker sfeertje.quote:Op zondag 20 november 2005 18:44 schreef Predemius het volgende:
Mijn allereerste foto`s, don`t be hard on me
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Camera : Canon Powershot A95
Alle foto`s onbewerkt.
Leuk!!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:52 schreef ioHpeiH het volgende:
Deze is al van een paar maanden geleden, wou em toch laten zien
[afbeelding]
Ik heb hem iets minder klein gecropped.quote:Op maandag 5 december 2005 09:43 schreef blackbully het volgende:
das wel heel klein gecropt
wel mooie lensflaire is presies een kruisje
Mooiquote:Op maandag 5 december 2005 09:31 schreef Dauntless het volgende:
vanochtend (verkleind en gecropped)
(klik voor vergroting)
[[url=http://people.freenet.de/fotoxl2/upload/DSC05534_2107fa42eba1.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |