quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:59 schreef Shark.Bait het volgende:
de faq heeft misschien wat aanpassing nodig. zo verwijst hij/zij naar het powershot deeltje 5, terwijl nmmer 8 'actueel' is. gelukkig hebben we google nog daarom
Het Canon Powershot topic deel 8
Let je op het vetgedrukte woordje?quote:Voor vragen over welke camera je voor jouw doeleinden het beste kunt kopen hebben we centrale topics,
[...]
Topics over één specifieke camera laten we staan wanneer de camera 'hot' is, bijvoorbeeld Het Canon Powershot A60/A70/A80 topic deeltje 5 , die al meerdere delen op zijn geweten heeft.
nee. Dan had ie net zo goed deel 1 kunnen aanhalen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[..]
Let je op het vetgedrukte woordje?
Nee hoor, staat in de OPquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:29 schreef Dagonet het volgende:
Had gekund maar was waarschijnlijk te ver terug zoeken.
Als er genoeg in gepost wordt blijft ie wel bovenaan. De Houten meet is ook niet sticky.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[26-11-2005] Amsterdam Meet
deze misschien ff tijdelijk sticky maken
Aha.. ik was van dit nieuwe beleid niet op de hoogte. Soms helpt het als de modjes het e.e.a. mededelen aan de rest, dat bespaard heel wat heen en weer, niet ter zake doende gewauwel in verschillende topics.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:44 schreef Subhuman het volgende:
Maar dat is het in ons nieuwe beleid niet meer, zodat de beginnende fotograaf niet meteen afgeschrikt wordt door een slotje op z'n eerste topic. Bovendien zakt een dergelijk topic vanzelf weg, als jij het niet gekickt had.
Ga er maar gewoon vanuit dat we alles onder controle hebben, en dat we topics sluiten met een reden, maar ook topics open laten met een reden. Helemaal als we zelf een post gedaan hebben in het betreffende topic.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aha.. ik was van dit nieuwe beleid niet op de hoogte. Soms helpt het als de modjes het e.e.a. mededelen aan de rest, dat bespaard heel wat heen en weer, niet ter zake doende gewauwel in verschillende topics.
Ik vind wel dat het een zooitje word, maar ik zwaai de scepter niet natuurlijk.
Er is altijd een middel tegen wegzakken natuurlijk.
Hahahahahaha humor. Ik zit al langer dan vandaag op fok....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:37 schreef Subhuman het volgende:
Ga er maar gewoon vanuit dat we alles onder controle hebben, en dat we topics sluiten met een reden, maar ook topics open laten met een reden. Helemaal als we zelf een post gedaan hebben in het betreffende topic.
Leuk verhaal, maar users zijn net kleine kinderen, en zo te zien heb je daar weinig ervaring mee. Ze testen je uit, nemen je hele hand als je ze maar 1 vinger wil geven, en dan is het ineens te laat.quote:We willen users vrijwillig bewegen de centrale topics op te zoeken, en niet dwingen met een slotje. Een user heeft dan in z'n eigen topic altijd nog een uitvalsbasis mocht hij of zij het echt niet kunnen vinden. Als het echt te bont wordt, en in het nieuwe topic dingen geplaatst worden die ook interessant kunnen zijn voor latere lezers, dan zullen we wel overwegen dit topic te sluiten en de interessante info over te hevelen naar het centrale topic. Daar zijn ze immers voor.
Blijkbaar niet, er werd al eerder geclaimed dat ze deze functie niet tot hun beschikking hadden. Dus of Breuls heeft em eruit gesloopt, of alleen FA's kunnen het (onwaarschijnlijk) of de modjes moeten hun huiswerk beter doen...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:15 schreef k_man het volgende:
Is de mogelijkheid tot mergen niet bekend bij de modjes?
Waarom is dat onwaarschijnlijk?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:43 schreef Shark.Bait het volgende:
Blijkbaar niet, er werd al eerder geclaimed dat ze deze functie niet tot hun beschikking hadden. Dus of Breuls heeft em eruit gesloopt, of alleen FA's kunnen het (onwaarschijnlijk) of de modjes moeten hun huiswerk beter doen...
FA's hebben wel wat beters te doen dan topics samen te voegen, imo. Als een modje daar niet eens rechten voor heeft, dan heeft de ontwerper/installateur van Replique weinig vertrouwen in zijn mods.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:09 schreef Dagonet het volgende:
Waarom is dat onwaarschijnlijk?
Mwach, het is niet alsof het nou zoveel werk is hoor, kwestie van drie handelingen ofzo. En het is niet een kwestie van wel of niet de mods vertrouwen (alhoewel je af en toe wel iemand moet afremmen die een topic uit bijv. ROO gemerged wil hebben met een topic uit een ander subforum zonder daar eerst de relevante mods in te lichten) maar ik geloof dat het aan de database kant nogal zwaar kan zijn. En zolang iemand die alleen in het child-topic gepost heeft niet meteen het parenttopic in z'n AT krijgt (dus dat er opnieuw geïndexeerd wordt na deletes/merges/etc) is het sowieso niet echt populair.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
FA's hebben wel wat beters te doen dan topics samen te voegen, imo. Als een modje daar niet eens rechten voor heeft, dan heeft de ontwerper/installateur van Replique weinig vertrouwen in zijn mods.
Het mergen van topics uit 2 fora zou ik ook uit den boze vinden. Maar uit 1 forum niet. De impact op de dB zou idd wel zwaar kunnen zijn, ligt eraan hoe het geprogrammeerd is. Elk nieuw topic is immers ook een slag op de index en dB, net als elk topic dat verwijderd word, onbereikbaar word gemaakt voor sommige users, etc.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:47 schreef Dagonet het volgende:
Mwach, het is niet alsof het nou zoveel werk is hoor, kwestie van drie handelingen ofzo. En het is niet een kwestie van wel of niet de mods vertrouwen (alhoewel je af en toe wel iemand moet afremmen die een topic uit bijv. ROO gemerged wil hebben met een topic uit een ander subforum zonder daar eerst de relevante mods in te lichten) maar ik geloof dat het aan de database kant nogal zwaar kan zijn. En zolang iemand die alleen in het child-topic gepost heeft niet meteen het parenttopic in z'n AT krijgt (dus dat er opnieuw geïndexeerd wordt na deletes/merges/etc) is het sowieso niet echt populair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |