Gisteren trouwens een gastrol van Guido Jonckers, de stem van Boesquote:
Gelukkig kun je het op de site daarna terugkijkenquote:Jammer dat het op een zondag komt waar zoveel mooie programma's komen voor mij
Ja dat wel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Gelukkig kun je het op de site daarna terugkijken
Was zeker spannend en een mooie afleveringquote:Op maandag 25 februari 2008 14:34 schreef r_one het volgende:
Vreemdgeen enkele reactie nog
![]()
Ik vond in deze eerste aflering meer spanning zitten dan in 6 afleveringen Deadline.
Belooft weer een geweldig seizoen te worden
Ja erg stom dat ze tegenover BZV zetten, weleens waar stom op een zondagavond, vorig jaar was dat op een maandagavond en werd beter bekeken qua kijkcijfers ...doodzondequote:Op maandag 25 februari 2008 15:57 schreef SCH het volgende:
Zetten ze het tegenover Boer Zoekt Vrouw - waardoor er maar 400.000 mensen keken.
De eerste aflevering van vorig jaar trok ongeveer 1,5 miljoen kijkers. Zonde.
op 316 was er al geklaag over ja.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:57 schreef SCH het volgende:
Zetten ze het tegenover Boer Zoekt Vrouw - waardoor er maar 400.000 mensen keken.
De eerste aflevering van vorig jaar trok ongeveer 1,5 miljoen kijkers. Zonde.
Eens, heb hem net zitten kijken op uitzendinggemist.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:29 schreef SCH het volgende:
Fenomenaal goed die eerste aflevering, on nederlands goed bijna. Die drugszaak zat zo goed in elkaar, helemaal super. Goed gemonteerd, fantastisch gespeeld, gedoseerde spaninng
Hier ook, erg jammer dat het op zondagavond komt.quote:Op maandag 28 april 2008 06:48 schreef borisz het volgende:
Ik kijk wel iedere week![]()
Staat nog steeds rot geprogrameerd. Maandagavond was toch prettiger.
Mja, die truc gebruiken ze wel vaker in TV-land. Ze hebben duidelijk een goed programma op een slechtlopende avond (en zelfs sle htlopende zender) willen plaatsen, in de hoop dat mensen er vaker naar gaan kijken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:42 schreef borisz het volgende:
Hoe dom zijn ze geweest om het om zondagavond te zetten. Maandagavond was beter
De PO heeft deze serie dan ook zelfmoord laten plegen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:42 schreef borisz het volgende:
Hoe dom zijn ze geweest om het om zondagavond te zetten. Maandagavond was beter
de PO is daar goed in.quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De PO heeft deze serie dan ook zelfmoord laten plegen.
Normaal vind ik het niet veel maar in keyzer en de boer een toprolquote:Op maandag 16 juni 2008 11:33 schreef Argento het volgende:
Vooral Daan Schuurmans vond ik entertaining als talentvolle hotshot advocaat.
Leuk altijd die rivaliteit maar toch wederzijds begrip in ernstige situaties zoals gister met die gijzeling.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:33 schreef Argento het volgende:
En Hans Kesting als de OvJ was bij vlagen hilarisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |