Inderdaad jammer ja. Erg leuke serie. Ik heb alle afleveringen gezien en me niet verveeldquote:Op maandag 13 maart 2006 14:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Ga vanavond kijken![]()
Jammer dat het alweer de laatste aflevering is![]()
Jaja, Daphne heeft druk met haar werkzaamheden..en stopt daarom met Keyzer & De Boer Advocaten.quote:
pffff....quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Bunskoeks personage maakt kort daarvoor een overstap naar de andere kant van de advocatuur.
inderdaad, zou wel erg zonde geweest zijn als ie echt zou stoppen.quote:Op zondag 10 december 2006 09:24 schreef borisz het volgende:
maar gelukkig stelt koekie zijn pensioen uit
Afgelopen maandag vond ik een vreemde aflevering.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
Goed nieuwsIk kijk nog steeds elke week. Ik vond alleen afgelopen maandag wat minder. Dmv kruitsporen onderzoek hadden ze toch zo kunnen zien dat Nina niet geschoten had.
Drie top acteursquote:Op maandag 19 februari 2007 23:06 schreef Frey het volgende:
Bram van der Vlugt![]()
En vandaag gastrollen van Arnold Gelderman en Jules Croiset![]()
Zijn ze zeker jaquote:
Ja, Bram was vorig jaar ziek vandaar dat hij een kleinere rol had!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Zijn ze zeker ja![]()
Ook altijd heel vertrouwelijk om die geniale stemmen te horen, want die hebben toch flink wat ingesproken. Arnold Gelderman heeft al een lijst van hier tot tokio bij alleen al Disney en Jules Croiset is nog dagelijks te horen in de Efteling als Hugo de bokkerijder![]()
Ik ben trouwens blij dat Bram dit seizoen een grotere rol heeft. Kwam hij vorig seizoen niet aan toe door zijn ziekte![]()
Jazeker, ik ken haar nog van Westenwind. Daan Schuurmans ook trouwens en die vind ik ook goed spelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, Bram was vorig jaar ziek vandaar dat hij een kleinere rol had!
Henriette Tol vind ik ook een goede actriceJij niet?
Ja vind het ook erg leuke serie met een goeie castquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Jazeker, ik ken haar nog van Westenwind. Daan Schuurmans ook trouwens en die vind ik ook goed spelen.
En Porgy Franssen vind ik ook cool. Het is gewoon een goeie serie met een leuke cast
Ja, jammerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:42 schreef Frey het volgende:
Laatste aflevering alweer![]()
Maar er komt een 3e seizoen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |